Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Lauwra fijn zeg nu groeien en springen :)

@ Hier vandaag naar de Feriliteitsarts geweest hebben besproken over de laatste uitslag nu moeten we proberen tot volgend jaar December want volgens haar moet het nu gaan lukken :)... en als ik dan een positieve test heb moet ik gelijk bellen en krijg dan 4 weken erna een echo !!

dus klussen klussen en nog eens klussen ;)

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: leuk kamertje meid, frisse vrolijke kleuren :). En mooi op tijd!

Sun: vervelend zeg die hoofdpijn. Hopelijk gaat het inderdaad snel over! Maar gelukkig verder alles goed :). En ja, het gaat hier erg snel ja. Maar goed weet natuurlijk niet zeker of er dit keer op dag 7 al iets te zien is he. Maar ik verwacht wel iets in elk geval... Hopelijk kunnen ze in elk geval dan wel inschatten wanneer ik IUI moet hebben.

Lauwra: nou super eindelijk activiteit en ook mooi dat langzame eitjes in eigen cyclus goed zijn :). Dat geeft vast weer goede hoop! Bij mij eerste IUI had ik eerste FM eitjes van 13/14 mm en de volgende dag zaten ze al op 18/19! Kan dus ook ineens snel gaan. Maar goed ik had wel medicatie dus of dat op de natuurlijke manier ook zo snel kan gaan.

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, iets voor het raam moeten we ook nog maar zou ook echt nog niet weten wat.

@lauwra, wat goed om te horen :)

4. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt allemaal!:)

Hope: Heel veel succes en plezier met t klussen;) k Hoop echt voor je dat het op de natuurlijke manier gaat lukken. Dat is ondanks alles toch het fijnste!!

Pien:k Weet niet of die snelle groei alleen van de medicatie komt. Dat is bij IUI toch wel de bedoeling? Wat spuit je dan precies? Normaal groeit een follikel gemiddeld 2 mm per dag. Maar arts zei ook tegen mij dat het ineens heel hard kan gaan.
    Ik merk sinds vandaag ook verandering in afscheiding, wordt wateriger. Teken van begin van de vruchtbaarheid:) Je leert zo wel heel veel interessants;)

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Lauwra dank je wel meid hoop het ook hoop dat het niet lang meer gaat duren maar dat weet je natuurlijk nooit!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nou meiden, vanmorgen controle gehad, maar bloeddruk was aan de erg hoge kant (bovendruk 96), gelijk door gestuurd voor bloedprikken en urine afgeven. CTG gehad van ruim een uur. Bloeddruk was weer iets gezakt, hartslag zag er goed uit. Alleen hebben ze eiwit in mijn urine aangetroffen wat kan duiden op een zwangerschapsvergiftiging. Gelijk helemaal in de stress natuurlijk. Ben inmiddels opgenomen en moet 24 uur mijn urine opvangen. Morgen aan het einde van de dag zullen we meer weten. Mocht het zo zijn dat het zwangerschapsvergiftiging is, dan zullen ze gaan starten met longrijpertjes voor onze kleine jongen...

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, wat erg meid! Ik wens je heel veel sterkte toe. Hoop dat alles goed komt.

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Lauwra, hihi ja heb nog even:D
    Kijk, dat willen we horen. Nu morgen nog groter en dan zijn we helemaal blij... Gaan ze nog niks doen verder eigenlijk?

@Hope, poeh dat klinkt ver weg zeg maar wel fijn dat het "gewoon" zou moeten lukken. Hoe vindt je het zelf?

@Pien, succes morgen. Hopelijk mooi resultaat...

@MissQ, hele dikke knuffel

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: ja het is ergens ook wel weer interessant he. We worden hier langzamerhand echte vruchtbaarheidsdeskundigen ;). Ik weet wel dat ik inmiddels een stuk meer weet van hoe je cyclus werkt en hoe je in theorie zwanger zou moeten worden dan al die vriendinnen van me die in een vloek en en zucht zwanger waren ;). Ja ik heb d'r echt wat aan :p.

Miss: jeetje meid ook dat weer... :(. Hopelijk zijn de conctroles morgen positief en mag je weer naar huis. Dikke knuffel en sterkte!

Sun: dankje :). Ik ben benieuwd wat ze kunnen zien op dag 7 ;).

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh nee MissQ wat naar zeg! Dáár hadden we niet op gehoopt!:( Heel veel sterkte hoor en hopelijk gaat het gauw beter met alles!!

Sun: Nee, ze gaan nu verder niets doen. Alleen maar groei van de follikel volgen. Maar goed, voor ons kan de timing dus niet beter zijn als ie morgen op springen staat :D We nemen deze kans wel hoor! HOe is't met de hoofdpijn?

Pien: Mijn eigen moeder snapt er zelfs niets van. Die dacht dat als de follikel gegroeid zou zijn dat ie ook meteen zou springen. De meeste mensen tegen wie we het ea vertellen weten niets van hun eigen lichaam/cyclus. Dat verbaasd me wel eens hoor. Ik wist ook echt niet alles, maar tegen de tijd dat we zwanger wilden worden ben ik wel uit gaan zoeken hoe het ook al weer zat met de cyclus. Maar idd, we hebben er verder niets aan;)
    Succes morgen met de FM!!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: ja haha, zo kwam mijn moeder laatst met de vraag of ik wel foliumzuur gebruikte! Alsof ik daar in 3,5 jaar tijd nog niet achter was dat je dat moet slikken als je zwanger wilt worden ;)! En ook mijn zus wist dat pas toen ze paar weken zwanger was van de eerste... tsja als het in 1 x lukt dan heb je amper tijd om je er in te verdiepen he ;). Nou wij zijn in elk geval goed voorbereid :p.

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Haha lache dat van je moeder:) Mijn man dacht trouwens eerst dat foliumzuur was om sneller/ makkelijker zwanger te worden haha!:D

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx voor jullie lieve berichtjes. De nacht in het ziekenhuis is redelijk verlopen, mijn buurvrouwtje kreeg vannacht om kwart voor 3 een ctg met weeen, 1 cm ontsluiting en is vervolgens om kwart over 4 naar de kraamafdeling gegaan. Ze is vandaag 35 weken zwanger. Dus wel wakker geworden natuurlijk. Vanmorgen bloeddruk en ctg gehad en beide waren goed! Geeft toch een goed gevoel. Nu wachten tot een uurtje of 5 tot we de uitslag krijgen van de eiwit in de urine (of liever geen eiwit in de urine!!).

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miss: succes vandaag, ik duim dat er geen eiwitten meer zijn vanmiddag!!

All: net FM gehad op dag 7. Er was nog vrij weinig te zien. Rechts zat wat klein spul, links zat 1 van 12 mm en een cyste. Dus ik moet maandag weer. Ze achtte de kans erg klein dat ik maandag dan al te laat zou zijn. En het zou goed kunnen dat ik nu dan weer meer dan 1 eitje krijg. En daar hoop ik natuurlijk wel op, want de laatste 2 x ging dan wel heel snel, maar had ik maar 1 eitje. En hoe meer eitjes, hoe meer kans!

15. sunshine81

@Lauwra, hihi goed zo, maak er maar een gezellig romantisch avondje van:D Dan weet je in ieder geval dat je goed getimed hebt...
    Hoofdpijn zeurt, rustig aan doen maar! Maandag naar de fysio, eens kijken of die me een beetje kan helpen.

@Pien, ben je al geweest?

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: je hebt m'n berichtje zeker net gemist... zie boven jouw berichtje ;).

17. sunshine81

Oeps... ja inderdaad haha. Weet je in ieder geval zeker dat je niet te laat bent. Beter een extra meting dan 1 te weinig zeg ik altijd maar. Doen ze bij jullie wel insemineren dan als er meer zijn? Bij ons mochten het er maximaal 2 zijn om een kans op een meerling te verkleinen.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja de kans is klein dat er dit weekend al iets springen gaat. De eerste keer had ik 3 eitjes (bij de eerste meting, later nog maar 2). Maar toen kon het wel door gaan, zelfs bij de eerste IUI dus. Maar meer dan 3 doen ze niet. Nou ik zeg: doe mij er deze keer maar 3, misschien dat ik dan nog een beetje kans maak... Hoewel ik geen 3-ling prefereer ;). 2 zou ik wel leuk vinden, ter compensatie van het lange wachten ;) :). Maar goed, eerst eentje is ook leuk :p.

19. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    spannende tijden voor een aantal van ons. MissQ,Pien en Lauwra.

Hier ook nog even een klein beetje spanning. Mijn ongi breekt niet lekker door. het begint elke dag even en houdt gedurende de dag weer op om daarna de volgende dag weer te beginnen. Dus weet niet zo wat ik hiermee aan moet. Vandaag wel wezen bloedprikken moest zo snel mogelijk na het begin van mijn ongi, maar ja hoe moet ik dat nu weten.
    durf nog niet te testen of er misschien toch wat aan de hand is. Denk nog even twee dagen aanzien en dan misschien wel als het echt niet losbreekt maar testen. Temp blijft ook hoog dus wie weet.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oei spannend Ahoeve :)! Duimmmmm dat die ongi lekker niet door breekt!

Deel Deze Pagina