Ahoeve: Temp hoog= GOED!! Ik duim hier heeeel hard voor je!! Misschien toch ff testen morgen? MissQ: goed nieuws van jouw kant. HOpelijk ook geen eiweit meer te zien in de urine en ben je ondertussen al lekker thuis! Pien: Op dag 7 al 12 mm vind ik best al heel wat hoor! Hopelijk groeit ie lekker door en kan de IUI maandag ingepland worden. Sun: Sterkte met je hoofdpijn....! Vandaag weer FM gehad. Eiblaasje was nu 18 mm dus prima gegroeid. Moest nu ook bloedprikken voor het FSH. Maandag weer terug. Waarschijnlijk is ie dan gesprongen. Dan nog duimen voor een LF van minimaal 10 dagen. Hoewel de arts die ik vanmorgen had zei dat die minimaal 11 dagen moet zijn. Maar onze eigen arts zei dat die 10 dagen moet zijn. Deze arts vanmorgen zei ook weer dat deze cyclus misschien niet zo geschikt is voor de MNC. Wordt wel niet goed hoor van die tegengestelde verhalen. Wat moet ik nou geloven... Wordt hier erg onzeker van moet k zeggen.
Net te horen gekregen dat ik naar huis mag!! Wel kantje boord, eiwit moet lager zijn dan 0,30 en ik zit op 0,29. Maar gezien de bloeddruk in rust goed is, mag ik naar huis!!! Woensdag weer terug voor bloedprikken en inleveren 24-uurs-urine en donderdag controle bij de gyn. Nu rustig aan doen.. en dit keer ECHT.....
Miss: goed nieuws ! Fijn meid, en nu dus ECHT rustig aan doen om het zo te houden! Lauwra: 18 mm is mooi . Wie weet dit weekend dus de eisprong! Aan de bak dan maar he . Wel balen van die tegengestelde verhalen. Waarom denkt deze gyn dan deze cyclus niet goed zou zijn voor MNC? Is het erg als het wat langer duurt dan? Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt... Hopelijk straks wel een mooie LF van minimaal 11 dagen en wordt je goedgekeurd voor de MNC! Duim voor je! Ik heb trouwens nog nagevraagd bij ons ziekenhuis of ik ook vanuit ons ziekenhuis IVF MNC kan doen in Groningen. Maar dat doen ze niet meer . Omdat ze geen FM's in het weekend doen en het bij MNC wel precies komt, kunnen ze niet de optimale zorg bieden. Dan zou ik dus helemaal over moeten naar Groningen... Klinkt niet echt optimaal dan... dan moet ik elke maand een paar keer naar Groningen op en neer terwijl ik nu in 15 minuten op de fiets in het ziekenhuis ben. Dus dan misschien toch maar de echte IVF, alleen dan de punctie en terugplaatsing in Groningen. De FM kan dan wel in ons eigen ziekenhuis. Maar goed, we kunnen daar nog wel even over nadenken natuurlijk. Hoef dat nu nog niet te beslissen.
@ missq fijn dat je naar huis mag! ! En dat het goed is afgelopen @ hoeven ooeee spannend meid hoop dat je zwanger bent @ rest groei en spring maar eitjes @ hier ja ik vindt het allemaal wel best zie het wel miss dat ik over een paar maanden er anders over denk?!! Maar voor nu zie ik het wel allemaal en doen gewoon ons best lkker blijven oefenen
Hier net getest en negatief. Maar temp. Is nog steeds hoog en omhoog zet niet door. Vanochtend wel roodbloed en later donkerbruin met een paar stolsels nu niets meer. Ook mijn borsten worden gevoelig en last van mijn onderrug. Die pijn had ik tijdens mijn zwangerschap ook weet niet meer wat te denken. Wacht maar gewoon af. Meer kan ik iet doen.
Spannend ahoeve, ik duim voor je dat het innestelingsbloed was en je nu gewoon te vroeg met testen bent...!!!
Ahoeve: goh wat spannend en verwarrend meid. Ik hoop zo voor je dat het positief uitpakt! Heb je enig idee hoeveel dagen je na je eisprong zit?
@Ahoeve, pfff wat spannend zeg! Ben je echt 6 dagen overtijd? Ik ga heel hard voor je duimen dat je te vroeg was...duim, duim, duim, duim! @MissQ, fijn, lekker in je eigen huisje bij je mannetjes! Laat je maar lekker verwennen @Hope, goede instelling! Hopelijk is het heel snel raak @Lauwra, dat wordt een "klusweekend". Veel plezier Ook bij ons hebben we in het begin (en later trouwens ook nog) steeds andere verhalen gehoord, heel irritant. Het zaad zou goed genoeg moeten zijn voor IUI maar bij zowel de IVF als de ICSI behandeling was het niet eens goed genoeg voor IVF dus ja...wat moet je dan geloven... Nu het eindelijk "raak" is, maakt het je allemaal geen bal meer uit. Volg vooral je gevoel zou ik zeggen.
@ahoeve, succes we blijven duimen @hope, klus ze en wie weet ben je snel aan de buurt @pien succes maandag, we gaan voor jou ook voor positief resultaat. @all hier vandaag slecht nieuws vanacht is mijn op overleden. Hij graag de geboorte mee willen maken. Maar helaas mag het zo niet wezen. Maar uiteindelijk wel beter voor hem. Hij was erg achteruit gegaan afgelopen weken en was uiteindelijk kwestie van wachten
Renee: Gecondoleerd! Dat is een nare en verdrietige tijd. Sterkte!! MissQ: Jij ben nu heerlijk thuis aan't genieten! Super fijn hoor. Hopelijk blijft alles goed. Ahoeve: Duim hier nog heel hard voor je!! Pien en Sun: jaja hier al aan de klus geweest hoor. Hopelijk zit er gewoon een heel goed zaadje bij die de goeie weg weet te vinden En ja, we zien het wel weer hoor wat ze maandag weer zeggen. De arts bedoelde dat deze cyclus misschien niet zo geschikt is omdat ik meestal een cyclus van tussen de 28 en 32 dagen heb. Ik zit nu op dag 20. Dus dan is de LF misschien niet zo lang. Dat bedoelde ze. Maar eigenlijk klopt dat niet, want stel dat t eitje morgen springt, dan kan ik nog een LF van 10 dagen hebben. En de totale cyclus mag voor de MNC 35 dagen zijn. Dus het kan gewoon nog alle kanten op. Vind het vervelend van zo'n arts dat ze dat zegt!:x Sun: elk ziekenhuis heeft zeker weer een ander 'telprotocol'. Erg vervelend idd maar goed, voor jou maakt t gelukkig niets meer uit. Misschien ooit voor n tweede Pien, is Groningen ver weg voor je? als je de punctie en terugplaatsing wel in Groningen heb zal t niet zo heel ver zijn misschien? Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt. Sommige ziekenhuizen in het Noorden werken samen met Groningen met de MNC. Dus dat zou je ook nog kunnen navragen. Maar we gaan er voor dat je geen IVF nodig hebt toch!!
@lauwra, het is inderdaad niet motiverend. Ik had ja ook een late eisprong. De een zei dat het geen kwaad kon en de andere wel.. best behoorlijk frusterend. Maar bij ons ziekenhuis waren cyxlussen van 35 dagen ook het maximale wat onder Oke viel. Succes maandag
@Renee, he jakkes, gecondoleerd. Ook al vindt je is het misschien beter zo, het is toch naar. Sterkte! @Lauwra, hihi ja wie weet maar dan gaan we meteen ICSI doen dus hoeven we niet meer alles te doorlopen. Ook wel een fijne gedachte. Goed bezig jullie
Dank jullie wel meiden! ! @Renee Gecondoleerd meis sterkte @ ahoeve spannend meis ik hoop dat je gewoon zwanger bent duim voor je! !
Renee: gecondoleerd met je opa. Knuffel! Ahoeve: hoe ist nu? Ongi doorgezet of niet? All: morgen dag 11 en FM 2, ben benieuwd, vind het spannend omdat ik vorige ronde dag 10 al IUI had... .
@Renee, sorrie meis, ik heb helemaal jouw berichtje niet gelezen. Gecondoleerd met jouw opa. Het maakt meestal weinig uit of het beter is voor hem, het verdriet is er niet minder om. Dikke knuff.
Ahoeve : ach nee toch ... dikke knuffel! Hope: thanks , het heeft geholpen: All: vandaag FM nummer 2 met 2 eitjes dit keer. Allebei rond de 18 mm. Dus daar ben ik wel blij mee . Gevoelsmatig weer wat meer kans dan de vorige 2 rondes met 1 ei. Vanavond pregnyl. En toch ben ik een beetje verdrietig en sjaggo vandaag . Komt waarschijnlijk omdat ik een collega spotte op de gynaecologie afdeling. Ik vermoed dat ze zwanger is... En hoewel ik weet dat ze een paar maanden geleden een miskraam heeft gehad, vind ik het toch niet leuk om straks weer tegen een dikke buik aan te moeten kijken . Tis een lief mens hoor en het is haar gegund, maar toch...