Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ ahoeve ships knuffel meis :( dat was niet de bedoeling!!
    @ pien oooh jeej eitjes hihi weet hoe jeje voelt heb dat ook een poosje gehad maar gelukig geen last meer van gaat vanzelf wel over ;)

2. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames bedankt voor de dikke knuffels. Maar toch doet het mij deze keer niet zo veel dat ik ongesteld ben geworden. Vond de periode vorige week veel zwaarder. Zes dagen lang spotting is toch wel heel veel en de onzekerheid vind ik lastig dan de zekerheid die ik nu heb. Nu nog de hoofdpijn die mij vandaag tergt laten verdwijnen en ik ben er weer helemaal.
    morgen maar even contact opnemen met de gyn, had de afspraak voor mijn echo al verzet naar vrijdag maar denk ik dat ik vandaag als dag 1 kan zien van de nieuwe cyclus en dan hoef ik pas over acht dagen. misschien moet ik dan ook wel opnieuw bloedprikken had dit vrijdag al gedaan voor de zekerheid. heb een giga blauw plek er aan overgehouden en dat van maar 1 buisje. Die vrouw kan dus echt niet prikken. Laatsten voor life lines een onderzoek waar ik aan mee doen 8 moeten laten prikken en er was niets te zien.

Pien op naar springende eitjes en goede iui!!!

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @All, bedankt allemaal :) Alsof het nog geen slecht nieuws was, ben ik er ook nog eens ziek bij geworden :( Sinds zondag beetje grieperig.. Maar ook dat zal wel goed komen.

@Pien, wauw, 2 eitjes van 18mm :) Wanneer vind de IUI plaats?? Vandaag of morgen?
    Kan me best voorstellen dat je een beetje saggo bent. Toen wij nog in de ziekenhuisfases zaten werd ook een collega bij mij op het werk zwanger, ik stond op springen..

@ahoeve, balen meid :( Maar nu weet je wel waar je aan toe bent, zoals je zegt, steeds die onzekerheid is ook niet niks.. Gaan ze komende maand je cyclus opnieuw volgen?

4. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Ahoeve, he jakkes maar je bent wel van je onzekerheid af en dan duurt de tijd heeeeel lang. Ben benieuwd wat de gyn zegt...

@Pien, moet je morgen voor de IUI? Goede score, 2 eitjes, dan gaan we de komende weken weer heel hard duimen :D

@Renee, he jakkes, dan krijg je alles tegelijk he?! Hopelijk knap je snel op!

@MissQ, hoe gaat het bij jou? Kan je je rust een beetje houden?

@All, hier nog steeds vreselijke hoofdpijn en heb gister van de fysion te horen gekregen dat aangezien ik overflexibel ben, dit waarschijnlijk de hele zw.schap zal blijven en ik een zeer grote kans heb op bekkeninstabiliteit. Dit kwam wel even binnen zeg! Hij heeft me gemasseerd maar pffff wat doet het pijn... Zal waarschijnlijk al vroeg in mijn zw.schap thuis zitten. Nou ja we zien wel, kan er weinig aan veranderen maar K is het wel! Het kost zoveel energie...

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: beterschap meid!
    Sun: jakkie wat naar... dan wordt het wel een lange 'zit' zo he... ik hoop voor je dat de fysio ongelijk heeft.

Ja morgen IUI. Laten we hopen dat dit 'm dan eindelijk wordt! Vind het wel weer spannend hoor. Heb dus 2 eitjes, maar ook een cyste, en het zit allemaal links. Voelt ook wel wat 'vol' daar... Hoop dat ik na de eisprong niet te veel last krijg. Had ik bij IUI nr. 1 namelijk wel en toen had ik ook 2 eitjes, of misschien wel 3. We shall see ;).

6. sunshine81

@Pien, ja dan worden het extra lange maanden... Ik hoop het ook en dat als mijn nek nu weer "los" is, ik geen last meer ga krijgen!
    Successie weer morgen! Deze keer gaat het goed komen:D

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoop het ook voor je meid!
    en thanks :)

8. hopeandfaith

@ Pien succes meid vandaag :)

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: net IUI gehad. Het zit er weer in ;). Maar dit keer veel minder zwemmers dan vorige keren. Zaten we anders meestal rond de 20 miljoen, nu ineens nog 'maar' 6 miljoen na opmwerking :(. Ik zei tegen m'n man: wat heb je gedaan?? Maar goed, boven de 3 miljoen is alles prima voor IUI. En ik weet dat ik zeker niet mag klagen, want het is gewoon prima, maar vond het wel apart. En getsiederrie nu weer op het wachtbankje ;). En nu ook maar op naar het werk!

10. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien succes met wachten komende tijd weer. Ik ga voor positief. Liefst voor meteen twee :)

@sun. Wat balen zeg. Hoop dat hey alsnog allemaal mee zal vallen.

11. hopeandfaith

@ pien ik ga voor je duimen meis ♥

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje hope! En heb jij je ei ook al gehad? Dan gaan we nu zo'n beetje gelijk op :).

13. hopeandfaith

Als het goed is dan heb ik mijn ei gehad ja :) ...!!

ja klopt ja hihih ;)

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi meiden, hier me goed aan de rust gehouden en gisteren terug bij de gyn geweest. Eiwit in urine was gezakt en bloeddruk ook, weliswaar nog wel wat verhoogd beide, maar niet voldoende voor opname!! Moet nog wel mijn rust houden en mag voorlopig nog niet aan t werk.... Krijg gelukkig wel veel hulp van mijn moeder en over ml mag ik ook echt niet klagen!!!!! Straks komt mama weer verder helpen met het uitmesten van mijn kledingkast, zo blij!

@all, succes en een dikke knuffel.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mooi zo MissQ, ga zo door :)!

16. hopeandfaith

@ missq fijn dat het goed gaat meis rustig blijven :)

17. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier vandaag mijn bezoek aan het zk. eitjes meting. 2 eitjes gespot 1 links en 1 rechts. Beide nog erg klein dus groeien maar. woensdag weer

18. hopeandfaith

Spannend ahoeve ik duim voor je :)

19. sunshine81

Groei groei eitjes...

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Idd veel groei en bevruchting gewenst :)

Deel Deze Pagina