Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    @Pien: Ik weet dat ik niet te klagen heb wat betreft het schommelen hoor... Maar ik hoop dat het niet abnormaal is dat ik me vragen stel.
    Ik weet niet of ze in mijn bloed kunnen zien om welke eierstok het gaat, maar ik voel mijn eisprong wel en ik weet dat normaal nu mijn linker aan de beurt is (die er altijd langer over doet). Op de echo hebben ze vorige cyclus mijn eisprong gezien aan de rechter eierstok en dat zag er goed uit.
    We zullen het maar afwachten, ik weet dat ik nog zeker niet te klagen heb :( Sorry voor mijn gemiep!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: zo bedoelde ik het niet meid, je mag best miepen, juist hier. Daarvoor is dit forum toch ;). En ik heb ook altijd allerlei vragen. Alleen jammer dat je op sommige geen antwoord krijgt ;).

Elba: he meid, ben je er ook weer! Hoe istie?
    Op internet heb ik wel gelezen dat medicijnen bij IVF de endometriose kunnen verergeren. En aangezien ik dezelfde medicijnen heb (menopur), maar dan in mindere hoeveelheid, zou het misschien kunnen dat het daardoor aangewakkerd wordt o.i.d. Ik hoor volgende week denk ik meer, als mijn geval in het team besproken is...

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    @Pien: bedoelde vooral dat er hier net meer zitten die meer reden hebben tot klagen en dat van mij lijkt dan maar een kleinigheidje... :) Weet dat jij het niet slecht bedoelde hoor ;)

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Vind ik ook iedereen mag klagen zo veel hij wil. Is namelijk wel altijd terecht!!!

Oei das lastig menopur, is dat voor eicel rijping? En krijg je ook iets als pregnyl ofzo?

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63

Ja klopt en pregnyl voor de eisprong. Hoe gaat het met jou meid? Schiet al aardig op he!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
  7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hihi misschien voor volgend jaar:D Daar gaan we voor natuurlijk. Maar maat L is voor mij wel iets aan de grote kant...:)

Tielo: wat n naar bericht kreeg je! Maar hopelijk is dit gewoon op te lossen met medicatie. Wanneer krijg je meer te horen?
    En je mag van mij ook zoveel klagen als je wilt hoor daar is dit forum voor!! We willen allemaal graag zwanger worden en als dit langer duurt dan je had gehoopt valt dat gewoon heel erg tegen, wat de oorzaak ook is!
    Je had het op 30 nov over 'bedside insemination' wat houd dat in? Zelfinseminatie?

Hope: Hoe is het met je rug?

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik moet woensdag terug bloed laten trekken en dat nog vier weken aan een stuk iedere woensdag. 21 januari heb ik een afspraak bij de gyn om de resultaten nader te bespreken.

Ja, dit is zelfinseminatie. We willen er deze cyclus mee starten omdat het libido van mn ventje nogal laag ligt. De gyn ging me deze week nog terugbellen om me er meer info over te geven en om me te laten weten waar ik welk materiaal ervoor moest gaan halen. Mijn eitje zit er toch nog niet aan te komen, dus we hebben nog eventjes tijd. Desnoods bestel ik het via de website van zelfinseminatie.nl hé...
    Mijn man vroeg gisteren toch wanneer hij er mee moest beginnen, dus ik ben blij dat hij er ook wat mee bezig is.

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Lauwra: ik zie dat jullie al een kinderwens hebben sinds 2008, hoe komt het eigenlijk dan dat jouw ventje zijn zaad pas 4j later gecontroleerd werd? Eigenlijk nogal 'stom' dat er dan jaren verloren zijn gegaan... Of zie ik dit dan verkeerd?

De tijd gaat eigenlijk toch snel hé... Ik herinner me nog heel goed dat ik een jaar geleden rond deze tijd mijn laatste nuvaring inbracht en dacht: joepie, binnenkort zal ik mama worden! We zijn een jaar verder en we staan nog even ver precies!
    Zou het niet gewoon gemakkelijker zijn moest iedereen na 3 maanden al eens onder de loep genomen worden. Zo'n zaadonderzoek is toch niet zo intensief en bij een vrouw wekelijks bloed trekken om de waarden te controleren is toch ook geen stap te ver... vind ik...

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Tielo,
    Wij hebben ook zelf inseminatie gedaan. Spuitjes van bijv 10 ml kun je gewoon halen bij de apotheek en zaad kun je in een plasticbakje of op je buik opvangen. Tis niet moeilijk, even blijven liggen en klaar. Dus misschien heb je zo'n set wel niet nodig.

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Trouwens ik vind dat afwachtende beleid ook zeer anoing tielo, helemaal mee eens.

12. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    En dat is een gewone spuit? Daar moet geen opzetstukje op ofzo?
    Hoe lang wachtte je gemiddeld tussen het vullen van het potje en het vullen van de spuit?

13. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, het schiet zeker op ja en nee, we willen niet weten wat het is, maar ik ben wel heeeeeeeel nieuwsgierig inmiddels hihi

@All, ik heb gisteravond voor het eerst de kleine gevoeld :D:D:D Echt zooooo apart en bijzonder. Dacht eerst dat het wel niet zo zou zijn omdat ik het graag wilde voelen maar voelde het net weer dus is toch echt zo:D:D Het kriebelt hihi

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: je kunt een gewoon spuitje gebruiken, hoeft niet met opzetstukje hoor. En je hoeft niet echt te wachten. Volgens mij kun je zo door. Op website van zelfinseminatie staat wel iets over vervloeien o.i.d., maar dat hebben wij niet gedaan. Gewoon gelijk van potje in spuitje gedaan en toen snel ingebracht.

Sun: wat super zeg dat je je kleintje gevoeld hebt, dat moet vast heel bijzonder zijn! Ben benieuwd of je het volhoudt om het niet te willen weten ;).

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo: Wij hebben zo lang gewacht met onderzoek omdat we in het begin het niet zo vaak gedaan hebben. Mijn man had toen best een stresvolle werksituatie dus zijn er best wel wat cyclussen 'verloren' gegaan. We hadden dus zoiets van we doen het gewoon te weinig. Daarbij was het bij mijn man ook niet zo bespreekbaar. Hij vond dat ik er teveel mee bezig was en was er van overtuigd dat het daarom niet lukte. NIet echt een gezellige tijd was dat...
    Toen we een half jaar zelfinseminatie hadden gedaan op advies van de huisarts oa en dat geen zwangeschap gaf gingen we verder. In feb dit jaar kregen we de verwijzing en op 14 mei slechte uitslag. Dus daar is ook nog heel veel tijd in gaan zitten.

Dat vervloeien met zelfinseminatie deden wij ook niet. De gyn raadde het ons ook af want normaal gebeurd dat toch ook niet!?

Sun: Wat bijzonder dat je je kindje voelt! Lijkt me ook de meest bijzondere belevenis van het zwanger zijn:)

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik ben begonnen met ovutesten, maar weet nu niet goed wanneer we dan moeten beginnen met die zelfinseminatie... mss dat mn volgende bloedtest me wat richting kan geven, tot nu is mn ovutest nog negatief, denk dat dat nog even zo zal zijn... moeilijk in te schatten zeg...

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: je hoeft niet eerder te beginnen dan dat je ovulatietest positief is in principe. Daaromheen kun je gewoon normaal vrijen. Lukt het dan wel is dat mooi meegenomen ;). Zo blijft het ook een beetje leuk.

18. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Sun, Wat leuk! Heerlijk gevoel he? Ik vind het altijd zo heerlijk als aan het "rommelen" is in de buik. Af en toe heb ik momenten dat ik zoiets heb van zit eens een keer stil, af en toe kan ze behoorlijk hard te keer gaan.. Maar uiteindelijk is het zo leuk, want ojee als ik haar een halve dag niet heb gevoelt, dan zijn die harde trappen soms toch niet zo erg.
    Laatste tijd kunnen we ook met haar "spelen". Tenminste ik hoop dat ze het zo ziet haha :p Dan je zachtjes tegen de buik, en dan komt ze ook je hand opzoeken enzo. Dat is echt heel bijzonder!

19. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

He meiden ik was er ook weer ff druk weekend gehad pff.. Hoe gaat het Hier??

@ Sun ooh wat bijzonder zeg Lijkt me heel leuk om zoiets mee te maken :D Geniet ervan meis!

20. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dames,

al weer een aantal dagen geleden dat ik iets van mij heb laten horen, Druk druk druk.
    de verhuizing is prima verlopen, vandaag de eerste dag in het nieuwe lokaal gedraaid en alles is nog heel. Zelfs maar 1 boze leerling gehad dus beter dan verwacht. Vanmiddag het stel voor de ouderwetse tv met dvd gezet. Digibord deed nog niets, maar nu gelukkig wel weer.

Vandaag ook het bruin verlies opgekomen. Dus dat wordt denk ik echt het circuit in vanaf jan. Ben nieuwsgierig wat ons vrijdag wordt meegedeeld. Nu vanavond maar even lekker chagrijnig op de bank zitten, en dan morgen weer met frisse moed verder.

Deel Deze Pagina