Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ben echt aan het balen nog steeds geen ongi:x vrijdag toch maar even de gyn bellen want het duurt nu wel heel erg lang:(

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Twinkel, ik wil je geen valse hoop geven, maar heb je al getest? Kan dat geen rust geven. Ik test nl om te weten of ik zwanger ben maar ook om te weten dat ik het niet ben. He, he, kan ik rustig ongesteld worden. Weet ik zeker dat het hem niet wordt. Dan trek ik gewoon de wijn al open. Sterkte met de onzekerheid.

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    elba ik heb zaterdag een testje gedaan omdat de gyn daar ook om gaat vragen als ik ga bellen maar deze bleef omo wit maar dat wist ik ook al:) ben alleen dat lange wachten even zo beu

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wat vervelend twinkel, Maar een testje van zaterdag telt vrijdag niet meer. Dan zou ik zeker de gyn bellen. Wat vervelend dat het zo lang duurt. om gek van te worden.

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ elba heb sinds gisteren wel heel veel last van ongi kramp en lage rugpijn dus heb het gevoel dat het niet zo heel lang meer gaat duren:D anders vrijdag zo en zo bellen naar de gyn:) heb jij al gebeld of stel je het nog even uit

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ach vandaag ben ik alweer te laat. morgen maar. Balen van je ongi kramp. Maar goed dan is de onzekerheid wel weg.

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zeker weten elba ik wist dat het deze ronde het niks zou worden omdat ik na de operatie lang last heb gehad van het vloeien dus heb waarschijnlijk mijn ei gemist maar als mijn ongi er is dan kunnen we naar de volgende ronde wie weet brengt deze geluk;) succes met bellen

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ben net ongi geworden eindelijk na 43 dagen nu kunnen we weer verder 17 juni naar de gyn en dan horen we weer wat er verder gaat gebeuren:)

9. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, wat balen twinkel.

Ik heb gebeld trouwens en de anastesist staat geplant met de gyn heb ik een telefoonische afspraak. He he eindelijk gebeld. maar nu moet ik stoppen met typen want m'n man wil achter de compu.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goed zo elba heel veel succes;)

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Toppie Elba

Twinklestar: balen..nou ja, weer met frisse moed de volgende cyclus in.

Vandaag heb ik bloedgeprikt (3e keer, vandaag dag21). pff heb het gevoel dat ik bijna leeg ben, na al die buisjes haha

Maar omdat mijn ei nog niet is geweest, moet ik nog een keer volgende week, net na mijn ei.. En dan op 30 mei de uitslag... het komt al dichterbij..

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ panterje dat kan ik me voorstellen je voelt je net een spelden kussen:p heel veel succes met de uitslag gelukkig komt het steeds dichterbij;) ik hoop op een goede uitslag

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    thanks!

vandaag (dag 22) heb ik een positieve ovulatietest . manlief is er vandaag niet, dus morgen ochtend kan hij gelijk aan de bak als hij uit zijn werk komt.;)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje sleur naar boven die kerel:D

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje heb je je mannetje nog aan het werk gezet:D

hier is mijn ongi weer voorbij dus we kunnen weer aan de klus

16. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hahaha ja zeker :D 2 x .
    eerste keer :16 uur na positieve ovulatiestest
    tweede keer: 31 uur na positieve ovulatietest
    nu nog aan t twijfelen of t vanavond ook nog zin heeft. temp was vanochtend nog laag, dus wie weet..

voor jou in ieder geval weer een nieuwe frisse ronde!

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje jullie hebben je best gedaan:D ik hoop dat het een mooi resultaat geeft;)

18. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    pantertje volgens mij kan je tot 48uur na test nog steeds vruchtbaar zijn dus zou t gewoon doen hihih x

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    chan dat klopt volgens mij wel:)

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hi ja, volgens mij ook. we hebben het zekere voor het onzekere genomen. Nu zijn we er weer eventjes klaar mee hoor :p ff rust en afwachten maar..

Deel Deze Pagina