Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @all het ziet niet ovrral mee hé? :(

Hier ook niet.. had geen blaasontsteking, maar al lichte voor weeën :( lig nu in het ziekenhuis voor een paar dagen. Hebben me remming gegeven om mn buik tot rust te laten komen. En medicijnen om de longetjes te rijpen. En afwachten..

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, he jakkes dat willen we niet horen! Hopelijk komt het snel tot rust en mag je thuis verder afwachten... Dikke knuffel

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Renee aach jeej meis :( sterkte ♥

ja de arts zei dat ik gewoon moet afwachten aangezien elke keer ze slinken en verdwijnen met ongie miss gebeurt dat nu ook weer

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @hope, wel fijn om te horen dat ze slinken. Heb je er zelf last van?

Volgens mij is de buik al iets rustiger. Maar moet zeker nog een paar dagen hier blijven. Vanavond om 7 krijg ik nog een spuit met medicijnen voor de longetjes. Dat is de laatste wat ze geven. Die moet ook weer 24 uur inwerken zegma. En dan gaan ze kijken wat de buik gaat doen zonder infuus.. mag denk ik in mn handen klappen als ik donderdag zonder problemen naar huis kan. Maar pff had het er wel even moeilijk mee, ging met het idee dat ik blaasontsteking zou hebben :(

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeetje Renee, da's toch ff schrikken! Had je dan maar een blaasontsteking... Maar goed, het is goed dat ze je nu goed in de gaten houden he. Laat jullie kindje nog maar mooi even zitten! Hoop dat je zo snel mogelijk naar huis kunt. Hou je taai! Knuffel van hier!

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Renee ja heb er helaas wel last van dat is het probleem als we willen klussen zeg maar ;) dan doet het pijn dus ik heb liever geen sex dan wel maar ja hoe moet er anders kindjes komen??

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @hope, dat is balen :( dan is je zin ook snel vergaan idd.

8. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Renee,
    Wat is dat schrikken zeg. Hier even een paar 'succesverhalen' om je gerust te stellen ;)

Meisje van de zwangerschapsgym: 29 weken, 2 cm ontsluiting en weeen. 48 uur remmers en ze is nu al 35 weken en het kindje zit nog rustig in haar buik.

Heel goed vriendinnetje van mij: 27 weken, ontsluiting en weeen. Weeen remmers en uiteindelijk na week 41 ingeleid omdat de kleine man het wel erg fijn had in mama's buik!

Hopelijk doen de medicijnen zijn werk en hoef je niet fulltime te rusten (lijkt me zo saai). Zet hem op!

liefs,S

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @s, wat super om te horen :) daar ga ik ook voor :)
    Het slaat wel redelijk aan. Maar heb toch nog wat pieken erin. Maar ik moet nog 4 keer de medicijnen krijgen dus we houden hoop. Fulltime rust lijkt me vreselijk. Wordt nu al gek ahaha. Mja is het nodig dan is het eenmaal zo.
    Vanmiddag wel ook voor de zekerheid info gevraagd als het toch zou komen. Om ons daar ook een beetje op voor te bereiden, niet dat we het hopen :) maar komt goed.

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoi hoi dames!

@Renee: dat is balen zeg! Hopelijk gaat het snel beter! Je weet nu wel hoe weeën voelen, dus volgende keer kan je er sneller bij zijn!

@weet niet meer wie: ik voelde me in het begin wel wat anders, ik voelde me erg betrokken bij de kleine, alsof ie zo'n klein beetje ook van mij was... Maar nu voel ik me wel wat angstig... Het ging gisteren niet zo goed met mijn zusje... Ze had last van babyblues (blijkbaar normaal op dag drie?) en ze moet een dag langer in het ziekenhuis blijven. Ze wil echter heel deze week geen bezoek ontvangen... Ik mis die kleine spruit nu al en ik wil mijn zus zo graag bezoeken...
    Heb haar vanmiddag wel aan de lijn gehad en toen zei ze wel dat alles goed is, en dat ik me niet zo moet voelen want hier moeten ze zelf uit geraken... Pfff... heb nu zoiets van: wanneer mag ik dan wel op bezoek komen? Over een week pas? Nog later? Vind het best jammer, ben er een beetje verdrietig van... Maar anderzijds begrijp ik het ook volledig hoor... Maar toch... zelfs je zus niet willen ontvangen, enkel de ouders...

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: ach jee da's wel sneu zeg, ook voor jou! Ja je kunt niet anders dan maar even te wachten tot zij er weer aan toe is. Het zullen de hormonen wel zijn, dus het is niets persoonlijks, maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Maar goed, je mist het mannetje en je zus wel natuurlijk!

Renee: sterkte met afwachten, ik hoop dat je donderdag weer naar huis mag!

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @tielo, wat is babyblues? Wel balen :( kan me voorstellen dat dit niet voor je is. Maar mss trekt.ze wel een beetje bij.. voor je zus komt er ook veel op haar af. Succes :) hoop dat je de kleine weer snel mag zien :)

Net de laatste spuit gehad voor de longetjes. Pfff ze ramde me toch even die spuit in mn bil.. heb er meteen weer een trauma bij haha. Ctg scans zien er wel redelijk uit. Twee uitschieters. Was al beter :) maar weer verder met afwachten

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Tielo, laat je zus maar even. Ze trekt wel bij. Is niet niks zo'n baby in het begin.

Renee, zet hem op en voor je buik: Rustig aan jij!

14. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Babyblues is dat je eventjes van je roze wolk tottert en beseft dat niet alles goed zal gaan, een klein dipje dus...
    Vandaag een sms'je gestuurd en ze beweert toch dat het beter gaat en dat ze ook heel blij is dat ze thuis is en gewoon onder hun drietjes... (tussen de regels door wil dat dus zeggen: ik wil ook met drie blijven en geen bezoek ontvangen) Dus ik reageerde dat ze maar moest genieten van de rust en dat wij ons huisbezoekje wel minstens een weekje uitstellen... Geen reactie meer gehad...

Vandaag bij de HA bloed getrokken voor mn progesteron, morgen heb ik de uitslag... Ik ben erg benieuwd!
    Heb nu al een half uurtje kleine prikjes/steekjes ietsje onder mijn navel... Mijn fantasie slaat dus weer op hol... Pfff... wil dit niet, wil nuchter de voetjes op de grond houden... Als morgen mijn progesteron laag blijkt te zijn, staan die voetjes daar onmiddellijk terug!

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Succes, ik hoop dat het goed is TIElo!

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jeetje Renee, wat lees ik nu????? Van blaasontsteking naar lichte weeen, weeenremmers en longrijpertjes??? Weet je al of je naar huis toe mag vandaag?

Ik mag me dinsdag om 7:15 uur telefonisch melden bij het ziekenhuis, als er plaats is mag ik er gelijk naartoe en gaan ze me inleiden. Ik trek het geestelijk niet zo goed meer gezien mijn verleden. Dus als alles goed is, hebben we dinsdag of woensdag onze kleine jongen in de armen liggen........

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Missq, spannend:D Gewoon vanuit gaan dat alles goed komt en dat jullie volgende week kunnen genieten van jullie kleine man!

Tjaa hier is het minders allemaal.. Allemaal afwachten wat er gaat gebeuren.. Vanmorgen hebben ze de remmers eraf gehaald, had gehoopt dat ik me vandaag al mocht bewegen, maar niet dus.. Morgen mag ik pas geen lopen, en dan allemaal afwachten hoe en wat.. Dus ben waarschijnlijk nog een paar dagen zeker zoet in het ziekenhuis.. Voel me plots wel erg emotioneel, pfff wil zo graag naar huis :(
    Vanmiddag gaan mijn man en ik kijken op de conveuse afdeling. Kijken hoe het er daar uitziet enzo, dat ik me daar ook een beetje op kan voorbereiden, mocht ze toch geboren worden. Vind het allemaal erg frustrerend... En natuurlijk de vraag waarom is de buik zo onrustig?? Mja allemaal vragen waar helaas geen antwoord op gegeven kan worden.
    Sorry voor het lange verhaal, maar moest het eventjes kwijt.

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Jeetje, Renee, wat een berg onzekerheden :( Ik leef enorm met je mee! Vanaf hoeveel weken is zo'n baby eigenlijk levensvatbaar? En wat zijn dan de overlevingskansen? Hebben ze je dat gezegd? Ik weet dat eigenlijk niet... Ik duim alvast voor je dat je ukje daar zo lang mogelijk blijft vertoeven!

@Hier: mijn geduld wordt erg op de proef gesteld... Nog een paar uur voor ik mag bellen voor de bloeduitslag!

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik heb al maar eens gebeld en de resultaten waren binnen...

als ik een eisprong gehad zou hebben, zou mijn progesteron (voor een goede eisprong) tussen de 30 en 130 moeten zitten... Mijn resultaat van de progesteron: 9 ... dat zegt genoeg hé... wil dat dan zeggen dat mijn progesteron écht shitty laag is, of heb ik mijn ei nu pas? Ik weet het niet, ik snap het niet...

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Net naar de gyn gebeld, die zit vandaag niet in ons ziekenhuis hier in de gemeente... Heb dan naar Leuven gebeld, waar ze op donderdag werkt, en daar was ze net vertrokken. Heb wel het nummer van de vroedvrouwen gekregen waarmee ze in de afdeling fertiliteit samenwerkt en die kunnen de resultaten wel verklaren. Dus na 14u mag ik bellen...

Deel Deze Pagina