Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Tielo, opzich is de overlevingskans best groot nu, dikke 95%. Ga er opzich niet vanuit dat er rare dingen gaan gebeuren, tenminste daar probeer me niet zo gek om te maken. Want zo gaat het volgens de artsen wel goed met de kleine meid, ze ligt niet achter qua groei ofzo. We zijn net ook wezen kijken op de conveuseafdeling, gaf ook wel een beetje een beeld hoe het daar aan toe ging.

Voor jou dus ook spannende tijden zeg.. Het is inderdaad wel erg laag. Maar mss met de goede medicatie dat het omhoog geschroefd kan worden zegma.. Maar je weet je eigenlijk niet zeker of je nu al de eisprong hebt gehad?
    Wanneer heb je een afspraak bij gync? Beste zou toch zijn als ze je cyclus doen volgen ofniet? Dan weten ze tenminste zo goed als zeker wanneer je eisprong ongeveer plaats heeft gevonden.. en dan pas bloedprikken.. om nog eens de waardes te bepalen.

Hoop dat ze je al een beetje antwoorden hebben kunnen geven op je vragen!

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik begin enorm te twijfelen of ik mijn eisprong wel gehad heb...
    CD12: progesteron 0.46
    CD 13: dikke sliert slijm, daarna veel dun
    CD14 tot 16: positieve ovutesten en veel dun slijmverlies.
    CD16 avond: test negatief
    CD19: progesteron 9
    CD20: terug positieve ovutesten (2x van ander merk)

Ik snap het niet... de gyn belt me morgen terug... Heb mijn afspraak de 21ste en dan starten ze direct met die cyclus (als het meezit) met fm en gaan ze KI of IUI doen...

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hopelijk voor jou snel wat meer zekerheid Renee, hoewel je natuurlijk maar weinig zekerheid kan krijgen van het ziekenhuis. Dikke knufff...

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, Dankje :) ja die zekerheid is altijd ver te zoeken in het ziekenhuis. Iedereen zegt ook wat anders. De een vind de ctg goed uitzien en de ander heeft er zijn twijfels bij.. nou lekker wat is het dan nu??

Maar ik mag weer lopen. Zit even op de bovenste verdieping even iets anders. Zoals het er naar uit ziet mag ik waarschijnlijk morgen naar huis. Vanmiddag krijg ik nog een echo om te kijken wat de baarmoederhals heeft gedaan. Als dat allemaal oke is mag ik morgen naar huis. Dus nog steeds even afwachten :)

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miss: o wat spannend zeg, nog maar een paar dagen! Succes met de laatste lootjes! En alvast heel veel succes bij de bevalling (mochten we je hier niet meer treffen voor die tijd)!!

Renee: fijn dat je weer in beweging mag komen. Hopelijk morgen dan eindelijk naar huis. kan me voorstellen dat je je in het ziekenhuis ook te pletter verveelt...

Tielo: en heeft de gyn nog gebeld? Ik heb geen verstand van progresteronwaardes, maar zoals je het zegt, zitten ze dus onder de referentiewaardes en dan gaat er misschien iets niet goed. Maar ja, of je ook echt een ei hebt gehad? Heb je niet getemperatuurd? Dan kun je het met zekerheid vaststellen he, ovulatietesten zijn in die zin een stuk minder betrouwbaar. Volgens mij is het stap 1 om te bepalen of je een goede eisprong hebt. Ik bedoel: je kunt wel aan KI beginnen, maar als je al die tijd geen goede of helemaal geen eisprong hebt gehad, ben je misschien heel lang al kansloos geweest. Waarom monitoren ze je cyclus niet gewoon een paar keer? En ondertussen zelf ZI doen? En misschien wat progesterontabletten voorschrijven? Dan weet je in elk geval of je daadwerkelijk een goede kans hebt gehad.

6. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tielo: Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Goed dat ze blijven kijken wat er aan de hand is en hopelijk heb je snel een goed plan voor de volgende cyclus!

MissQ: heel veel succes met de bevalling en ik wens jullie een heel gezond lief jongetje toe! Maar dat komt vast goed. Hou vol!

Renee: jee, wat onwijs balen zeg dat je buik nog steeds onrustig is. Ik duim dat de kleine meid toch nog even blijft zitten en anders heb je iig een veilige termijn zo te lezen. Sterkte met het wachten!

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    De gyn heeft nog niet gebeld, ik verwacht dat dit vanavond nog gaat gebeuren... Ik ben dus niet zeker of mijn ei geweest is en neen, ik heb niet getemperatuurd, ben namelijk twee weken ziek geweest en dan had ik daar geen staat op kunnen maken (koorts gehad etc).
    De volgende cyclus gaan ze sowieso de cyclus opvolgen met echo's, dat zei de gyn een maand geleden toch toen ze me belde... En ik ga ook wsl met hormonen moeten beginnen. Op die manier heeft KI wsl meer kansen, hoewel ik liever met IUI zou beginnen als ik zou mogen kiezen... Nuja, wachten op dat telefoontje hé...

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He, TIElo, ik hoop dat ze het kunnen verhelpen met wat medicijnen en dat je dan wel een eisprong hebt en dat dat dan was waar het aan lag en dat je dan heel snel zwanger bent.

Renee, wat spannend zeg allemaal, slaap je nog een beetje? Fijn wel dat het allemaal goed was!!!

Pien hoe staat het met jou? Wanneer ga jij weer aan de slag?

He Missq, ik zie dat jij al in de veilige zone zit voor bevallen. Heb je al iets gevoeld?

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ik zit inderdaad gelukkig in de "veilige" zone als ik nu zou bevallen, ik mag nu ook gewoon het ziekenhuis blijven waar ik nu zit, als ik onder de 32 weken zat moest ik naar Maastricht toe.
    Vanmiddag goed nieuws gekregen, ik mag naar huis :) Baarmoederhals/mond was niet verder gezakt, wel nog aan de lage kant, maar kan nu niet meer helemaal terug, boven de 30mm is het oke, ik zat nu op 23 ongeveer.. En alles zit nog potdicht, geen ontsluiting, ook een goed teken. Dus dat wordt thuis verder afwachten en vooral rustig aan doen, dus tot 1 feb werken zit er absoluut niet in. Thuis verder rusten, mag wel af en toe eruit, maar het is niet de bedoeling om uren de deur uit te gaan, half uurtje/uurtje per dag. En komende tijd vaak op controle, maar liever te vaak dan te weinig. Qua slapen mag ik niet klagen, dat gaat wel redelijk. Maar moet zeggen dat het een rustige afdeling is, snachts komen ze je ook niet lastig vallen, en ze komen pas rond half 8 de eerste controles doen, dat is wel fijn :) Maar ben blij als ik morgen weer in mijn eigen bedje mag liggen!

@Tielo, hoop dat je snel gebeld wordt en dat jullie snel mogen starten!

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mooi zo renee!!Rustig aan en ik kan me voorstellen dat werk nu even niet het belangrijkste is!.

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Mn telefoontje gehad, ik moet dag 24 en 28 terug bloed laten trekken. Volgens de gyn heb ik dan woensdag/donderdag mijn eisprong gehad, maar dat wil ze nu bewijzen met de bloedtesten. Verder werd er telefonisch niets meer besproken, we wachten de resultaten af. Mn ventje was alvast NIET goed gezind, want er is sinds zondag niet meer geklust... Toen ik donderdag zei dat we best nog eens KI deden toen zei hij 'Ik kan moeilijk geloven dat het nu nog zin heeft, ik heb hier echt geen zin meer in om zo om de haverklap te presteren' En nu moet hij de bonen fretten door zijn uitspraak hé... Dan is hij lastig omdat hij vindt dat de kans nu verkeken is en dan voel ik me nog rotter in mijn vel... pff, bah!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lastig tielo... Kan me je mans reactie ook wel beetje voorstellen, maar voor jou ist ook moeilijk. Hoop maar dat de volgende bloeduitslag de eisprong wel bevestigd!

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    eisprongen kunnen ze toch ook veroorzaken met medicijnen. Ik hoop dat dan anders een oplossing biedt

14. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Kreeg vanmorgen telefoon van een goede vriendin van me... ik had haar maandag gezegd dat ik dacht dat ze zwanger was en dat ze moest testen... ze zijn al anderhalf jaar bezig, met de aangepaste medicatie voor haar schildklier was haar cyclus al ietsje regelmatiger geworden, ondanks de pcos... in maart zou ze met hormonen gaan beginnen... ik zei haar dat mijn voorgevoel was dat het zover niet zou komen en dat ze moest testen... ze durfde niet, bang voor de teleurstelling... donderdag heeft ze getest en ze is zwanger :) ben super blij voor haar datt het eindelijk raak is, haar gun ik dat echt... ze is een half jaar langer bezig dan wij en ze zat er echt onderdoor... dus... alles is nog mogelijk! :D

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Renee, heerlijk dat je naar huis mag, en nu (hoe moeilijk ook!) rustig aan doen he...

@Elba, hier van de week naar het zh gegaan vanwege behoorlijke krampen en harde buiken, ctg was goed en mocht weer naar huis. Gisteren en vannacht goed geslapen, was een heerlijkheid!!! Nu op naar dinsdag!

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Joepie!!! Ik mag morgenavond mijn zus gaan bezoeken!! Dan kan ik de kleine Cas nog eens gaan bewonderen! Hoera! *gans blij*

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, wat spannend zeg! Mocht ik je niet meer op de pagina komen wens ik heel veel succes en dat alles spoedig mag verlopen ;),

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx Renee!!!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dus je bent nog thuis Miss? Dan zal het vast dinsdag worden he :). Super spannend. Ook namens mij nogmaals heel veel succes!!

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Gelukkig nog thuis ja! Buikje is al een paar dagen heel lief voor me, overdag is de beeb erg beweeglijk en in de nacht mag ik slapen :)

Deel Deze Pagina