Net terug van de HA... Ik heb er al mijn resultaten opgevraagd van de laatste twee maanden bloed prikken... Het resultaat is zelfs slechter dan ik eerst dacht... Mijn progesteron is na mijn eisprong zelfs maar nipt 16 geweest vorige cyclus! (en ik ging er van uit dat hm toen 32 was, hoe dat komt, dat weet ik niet... Ik zal de HA toen verkeerd hebben verstaan aan de telefoon zeker) Jeetje, nu vrees ik er echt voor... Morgenmiddag weet ik meer, maar ik denk niet dat het nu hoger gaat zijn dan 30 (laat staan hoger dan 19!)
@MissQ, fijn dat je nog even thuis mag zijn... Spannend hoor! Zie je er tegenop??? Als ik je niet meer zie, natuurlijk ook van mij heel veel succes... @Tielo, he jakkes...Ben benieuwd wat ze morgen zeggen! @Hope, hoe voel jij je?
@tielo ben benieuwd wat ze zeggen. Mss met de.goede medicijnen en hormonen dat ze veel voor je kunnen betekenen. @missq, hoop dat je vanavond een goede nachtrust krijgt. En succes morgen Hoe gaat het met de rest van de dames? Hier nog steeds hetzelfde alles zit er nog in ghehe. Vandaag controle gehad. Volgende week maandag weer terug.
Wat is hier veel gebeurd!! MissQ: Morgen ga je dus hopelijk bevallen als er plek is begrijp ik. Heel heel veel sterkte en misschien al over 24 uur lig jij te genieten van n klein ventje De eerste baby van dit forum! Dat er voor ons allemaal nog een zal volgen!!! Renee: Jij een poosje in t ziekenhuis geweest. Fijn dat je weer lekker thuis bent en alles goed is nu. Sterkte met rustig aan doen Tielo: wat n onzekerheid allemaal. Kan me voorstellen dat jij en je mannetje hier erg gefrusteerd raken. Die ovulatietesten zijn ook onbetrouwbaar dan zeg! Maar een laag progesteron gehalte is toch makkelijk op te lossen met medicatie? Dus als alles echt duidelijk is dan zal je zoiets vast wel voorgeschreven worden. Pien: hoe ist met jou? Wanneer start je weer met FM's?
Progesteron is ook een hormoon, dus ik zal sowieso met hormonen moeten werken. De gyn had ook iets laten vallen van Clomid toen ze me in november belde. Ze wou dan de cyclus opvolgen met echo's zodat we beter wisten wanneer we moesten insemineren... Maar omdat we dan toch bezig waren, stelde ze voor ook direct aan KI te doen... Nuja, ik weet niet hoe alles veranderd is nu alle resultaten bijna binnen zijn... Ik wacht (on)geduldig af tot de 21ste... Nog 1 week te gaan!
Tielo: ja daar zit natuurlijk wel wat in, als je toch al regelmatig naar het ziekenhuis moet, kun je misschien ook wel overstappen op KI. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. Misschien dat als je een goede eisprong hebt, je progesteron ook wel vanzelf gaat stijgen. Lauwra: ik zit al weer op het wachtbankje . Heb afgelopen woensdag de laatste IUI gehad. Nu hopen dat die laatste geluk brengt! Renée: fijn dat de kleine nog binnenboord is . Nog ff houden zo! Miss: oeh spannend zeg. Morgen is het zover! Nogmaals succes!
@Missq, waarschijnlijk dat je dit niet leest op het moment, hoop dat je de kleine man al in je armen hebt, en dat alles een beetje spoedig mag verlopen. Maar ben stiekem toch wel heel hyper en benieuwd
Jaaaa, de eerste forumbaby, ben zo benieuwd naar hoe het gegaan is en hoe hij zal heten! Ik ben intussen al anderhalf uur onderweg naar huis (op dit stuj rij ik normaal tien minuten ofzo...) en ik zou nog 20 a 25 min moeten rijden bij normaal verkeer... ben dus lang nog niet thuis.... het is duidelijk mn dagje niet...
Pien: sorry, k heb even achter gelopen! K Duim voor een positive test meid!! Tielo: als ik je onderschrift zie is je progesteronwaarde niet slecht maar je bedoeld misschien dat je hoopte dat ie heel hoog zou zijn omdat je toch nog geen eisprong gehad had? Ligt er in België ook zoveel sneeuw? Bij ons is er zo'n 3-5 cm gevallen, net leuk Vanmorgen was het wel glibberen naar t werk maar op de terugweg waren de wegen helemaal schoon. MissQ: Ben zooo benieuwd!!
Euhm... hoezo niet slecht? Mijn max is deze cyclus 11.5 en je moet minimaal 19 hebben om te spreken van een eisprong en van 30 om te spreken van een goede eisprong... en 11.5 is dan niet slecht??? Ik ben net thuis, eindelijk! Na 3u en 12min mag dat wel! Edit: ik heb net wat opgezocht over een te laag progesteron en dit vond ik Ook kan het zijn dat de hypofyse onvoldoende hormonen aanmaakt. Dat kan bij zowel mannen als vrouwen gebeuren. Het gaat om het geslachtshormoon lutropine (LH). Deze stof stimuleert bij vrouwen de vorming van progesteron en bevordert de ovulatie (dat gebeurt tijdens een zogeheten LH-piek). Heb je als vrouw een tekort aan progesteron, dan komen er geen of onvoldoende gerijpte eicellen vrij en ben je dus minder vruchtbaar.
Lauwra, ik bedoelde dit niet aanvallend ofzo hoor... Maar mijn LH-waarden gaven aan dat ik een eisprong zou krijgen, dit bevestigde de gyn ook... Vrijdag terug bloed laten trekken en maandag ons bezoek bij de gyn om alles te bespreken... Maar wil je me dan eens uitleggen waarom jij het zo optimistisch inziet met deze waarden? Vorige cyclus was mijn maximum van progesteron net geen 19, dus nét onder de normale waarden.... waarom zou dit dan 'niet slecht' zijn?
Ff correctie, er stond een fout in mijn onderschrift, die 18.96 moest 15.96 zijn... Het is hier wel erg rustig de laatste dagen hé
Whaaaaaa hope wauw! Super! Gefeliciteerd! Wat spannend allemaal vind hey echt zo leuk voor je. Volgens mij heb je wel vaak moeten kijken om het te geloven ofniet?
Super Hope!! Van harte gefeliciteerd! Precies na 2 jaar . Iemand al iets vernomen van MissQ misschien?
@pien, nee nog niet.. ben best benieuwd, kijk al iets vaker dan normaal. Denk dat ze druk bezig is met luiers verschonen