@Hopeandfaith: Super Super Super gefeliciteerd! Geniet ervan! @Renee, hoe is het bij jou? @MissQ, ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat! @Tielo, laat je niet gek maken door al die waardes he. Er komt vast een oplossing. @allemaal, Hier is de kleine volgens mij rustig aan de indaling begonnen En mijn manlief -eindelijk- aan de kinderkamer. Kan ik lekker kleertjes gaan wassen en alles klaarleggen. Heerlijk.
@s, hier gaat alles wel goed, denk ik rustig aan doen. Gister de laatste babyspullen gehaald. Vind het wel spannend allemaal.. maandag weer op controle. Hoop dat ze min nog twee weekjes blijft zitten. Schiet de kamer op?
@Renee, er hoeft eigenlijk niet zoveel te gebeuren maar vooral even de zware dingen zoals kast in elkaar, bedje op zijn plek, box naar beneden. Het is gewoon niet zo´n klusser en heeft het gevoel dat het nog weken duurt voor ze komt. Gelukkig merk hij ook dat ik mijn nesteldrang niet meer kan bedwingen en dat hij maar beter aan de slag kan om het gezellig te houden haha. De kast staat in ieder geval nu en de box is beneden. Fijn dat jou meisje ook nog ´gewoon´ in je buik zit. Zou mooi zijn als je toch nog de 37 weken kan halen, dat schijnt toch weer een mijlpaal te zijn begreep ik.
Meiden, ik zag in januari mama's het bevallingsoverzicht en daar stond MissQ al op: 15-01 MissQ - Zoon - Tygo - 3135 gr 46 cm (38w, 29-1 uitger.) Ik hoop dat alles goed met jou en je mannetje gaat MissQ! Van harte gefeliciteerd in ieder geval. Liefs S
He hopefaith, super gefeliciteerd! Wat een supertest! En miss Q ook gefeliciteerd met Tygo! Mooi man! Renee, hou de buit nog even binnen. Fijn dat het goed gaat. Nesteldrang, tja, aan de slag dan maar die man! Niets aan te doen. Hoe voel je dat hij indaald? pien hoe is het met jou?
MissQ: van harte gefeliciteerd met je zoon Tygo!! Hoe gaat het met je en de kleine man? Elba: dankje meid. Het gaat hier wel z'n gangetje. Nog een paar dagen en dan heb ik mijn laatste NOD van de IUI. Wel spannend dus, want beschouw het maar als de laatste kans voor we op IVF overstappen. En heb geen zin in die overstap natuurlijk... Hoe dan ook eerst 2 maandjes rust voor we aan dat avontuur beginnen. Hoe gaat het met jou? Het schiet ook al lekker op met jou en met de rest van de meiden hier. Sun: al tijdje niets van je gehoord meid. Hoe gaat het?
@Pien, Succes met het wachten op je NOD! @Elba, Het indalen. Ik heb wat steken achter mijn schaambeen en ik heb het gevoel dat mijn buik 'naar beneden zakt' haha. Donderdag weer op controle en dan hoor ik wel of ze inderdaad wat vaster in mijn bekken ligt.
Hoe voel je je zelf bij die IUI? En hoe lang moet je nog wachten tot aan die NOD? Mss dat die twee maandjes wachten jullie 'deugd' zullen doen. Mijn schoonzus is in die wachttijd na een jaar vol hormonen toch van nature zwanger geraakt, ze moest gewoon nog ongesteld worden om met de nieuwe hormonen te kunnen beginnen en dat gebeurde maar niet. Ze hebben haar bloed toen onderzocht en daaruit bleek dat ze zwanger was Zij zou toen net beginnen met IVM, blijkbaar iets nieuws, een 'upgrade' van IVF of hoe kan je dat noemen. Ik duim voor je dat de IVF niet nodig is meid! Het is je van harte gegund! Hier begint mijn cyclus weer wat duidelijker te worden, waar ik blij om ben. Ik had sinds woensdag plots heel pijnlijke, harde, gezwollen borsten. Meestal gaat dit ook altijd gepaard met sporadisch bloedverlies en dit bleef maar uit. Gisteren vlak na het vrijen plots hevige buikpijn die doortrok naar mijn benen en rug en toen is er een eerste lichte bloeding doorgekomen. Eigenlijk toch een beetje 'opgelucht' dat er nog iets 'klopt' in mijn lijf Anders maak ik mezelf toch alleen maar zot! Morgen eindelijk mijn afspraak bij de gyn! Ik ben benieuwd hoe lang we gaan moeten wachten voor we in actie kunnen schieten (voor hetzelfde geld zeggen ze: knoei nog maar een half jaartje verder hé)
Tielo: heb niet het idee dat deze laatste poging toevallig wel gelukt is... Geen enkel teken dat daar op wijst. Woensdag of donderdag is NOD. Maar de IUI op zich wel te doen vond ik. Van de hormonen had ik weinig last, behalve dat ik misschien wat vermoeider was. Ik heb niet veel hoop op onze eigen kansen moet ik zeggen, bovendien: dan komt die druk van het presteren weer terug (voor mijn man dan) en dat is ook niet echt relaxed. Dus we zien wel hoe dat loopt. Ff helemaal niet mee bezig zijn lijkt me op zich wel lekker, maar of ik dat überhaupt nog kan?? Maar goed, eerst woensdag maar afwachten. Jij succes morgen bij de gyn, ben ook benieuwd wat het plan gaat worden!
mijn broer en schoonzus waren er in die wachtweken niet mee bezig. Ze gingen er eens tussenuit, ze hebben zich wat ontspannen,... Niet gekeken op eisprong ofzo en mss is het net hierdoor stressloos verlopen en gelukt... Je weet het nooit hé... Ik gun het jullie valst van harte dat jullie van die wachtweken kunnen 'genieten' en elkaar nog eventjes terugvinden voor de nieuwe stressweken weer beginnen... En dat van presteren bij de man, dat ken ik maar al te goed... Net wanneer het zou 'moeten' doet ie het niet... Tnx for the thumbs up xx
Hi allemaal, Ik ben er weer even tussenuit geweest, dit keer vanwege griep. Heb wel af en toe even gekeken of er al nieuws van MissQ was. Maar op een ander forum dus wel. Nou bij deze: gefeliciteerd met Tygo! Mooie naam. Heel veel geluk met hem. Hope: Zomaar spontaan zwanger!! Van harte gefeliciteerd meid! Dat is toch wel een hele verrassing Ben super blij voor jullie. Tielo: t is alweer even terug, maar ik las dat ik een misser had gemaakt met jouw progesteron waarden. Ook wel vanwege een verkeerd onderschrift zei je. Maar toch mijn excuses. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het erg ingewikkeld vind al die cijfertjes. Ik wil er dan iets zinnigs over zeggen, maar dat lukt dus niet Je hebt vandaag je afsrpaak zie ik: succes! Ik hoop dat er wat zinnigs uitkomt waar jullie wat mee kunnen en hopelijk krijg je wat hulp van t ziekenhuis. IVM betekent toch dat de eicel(len) al in een heel vroeg stadium geoogst worden en verder uitgroeien in het lab? Pien: Wie weet over een week, ben jij heeel gelukkig!!! Ik hoop het zo voor je. Alle zwangeren: sterkte met alle lastige vervelende kwaaltjes, de laatste loodjes beginnen zachtjes aan te tellen! Ik ben vrijdag ongi geworden, dat betekent dat wij eindelijk gaan beginnen met de behandeling! Aanstaande vrijdag mag ik voor de eerste echo.
Hé Lauwra, excuses zijn niet nodig hoor, ik hoopte vooral dat jij HET antwoord had op al mijn vragen Wel 'tof' dat je bent kunnen beginnen met je behandeling! Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik moet over 40min bij de gyn zijn... Ik hoop dus dat we er ook direct mee kunnen starten... ik ben eens benieuwd (en ik ben ook benieuwd of mijn ventje op tijd thuis gaat zijn van zijn werk...)
@MissQ, GEFELICITEERD met jullie zoon! Alles goed gegaan? Hoe voek je je? @Hope, WOWWWWW wat een wonder, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Raar he, als het ineens raak is... Het duurde bij mij ook heel lang voordat ik het geloofde! Last van kwaaltjes? @Tielo, en wat hebben ze gezegd? @Lauwra, he jakkes, nu weer helemaal beter? Spannend om te beginnen met de behandelingen, zie je er tegen op? Ik weet nog dat ik het spannend vond en meer "hoop", dat er eindelijk iets gaat gebeuren... Succes, ik ga heel hard duimen! @Pien, ik ga echt nog even kaarsje voor je branden hoor, ook al herken ik je gevoel maar al te goed... De wonderen zijn de wereld nog niet uit! De eerste maand "wachten" vond ik wel lekker maar dan ben je er denk ik echt wel aan toe om die stap te nemen. De wens is dan zo groot!!! Dikke digiknuff voor jou @S en Renee, komt nu erg dichtbij he?! Spannend...Ben nu al nieuwsgierig hoe het eruit ziet en zo, laat staan over 10 weken hihi. Voelen jullie je verder goed?
@ Sunshine dankje ja voel me goed krijg al een buikje heel raar en steekjes en krampjes in onderbuik maar blijkt normaal te zijn !!.. ja ik weet nu wel echt dat ik zwanger ben maar kan me nog niet helemaal geven op 1 of andere manier maar dat komt denk ik nog wel tis toch een onzkerheid of alles wel goed blijft gaan he ? maar denk dat elke zwangere vrouw dat heeft!
De progesteronwaarden bleken toch helemaal in orde... we starten nu, deze cyclus (vandaag CD1) met IUI, ondersteund met clomid en pregnyl ofzoiets? En volgende week heb ik een HSG of wat is de naam... Officieel in de MMM dus... overmorgen starten met de clomid