Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Tielo, wat balen van de infectie.. Heb het ook meestal als ik AB heb gehad.. Zodra ik AB krijg, kan ik meteen medicijnen aanvragen voor de schimmelinfectie, dan heb ik ze namelijk voor de zekerheid al in huis, want 9 van de 10 keer is het bij mij dan raak :(
    En wat "gedoe" zeg met de eisprong :( Kan me voorstellen dat je nu even niet meer weet hoe of wat.. Hadden ze wel bloed geprikt? Was dat toen wel goed??
    Het klinkt allemaal erg "makkelijk", maar probeer deze ronde een beetje los te laten, en kijken wat komende ronde gaat gebeuren.. Wij hadden ook heel veel onzekerheden toen ze mijn cyclus aan het volgen waren, eicellen wat niet groeide, heel laat de eisprong enz. En wij hadden toen ook nog elke afspraak een andere gync, en iedereen zei ook nog eens wat anders.. Emotioneel kan je dan zo hoog schieten tijdens een cyclus.. Maar probeer het een beetje los te laten, hoe moeilijk het ook is, want het sloopt je psychisch ook heel erg! Tenminste ik had daar best veel last van. En ga met volle moed naar de volgende ronde :)

@Lauwra, wat spannend allemaal! Kan me voorstellen dat je het allemaal wel erg "eng" spannend vind. Hoop toch dat je over 11 dagen een positieve test hebt! De test datum is trouwens onze uitgerekende datum.

@Sun, fijn om te lezen dat de groei echo goed was! Haha inderdaad liever wat langere beentjes dan een te groot hoofd :p Konden ze ook al zien hoe de kleine lag?
    Waar gaan jullie naar toe?? Heel veel plezier :)

@All, ik voel me vandaag weer enigszins mens :D Vannacht eindelijk weer redelijk door geslapen, wel even wakker gelegen met krampjes in de buik, maar daarna niks meer.. En ik krijg weer eindelijk wat lucht. Nu hopen dat het komende tijd even weg blijft, want me lijkt het geen pretje om met een dichte kop te gaan bevallen.

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Sun: Erg lief dat je n kaarsje gaat branden! Vorige week hielp dat ook!:) Deze week redelijk veel werken en personeelsuitje, afleiding genoeg! maar als je ff thuis zit...pfff;)
    Grappig dat je kindje lange benen heeft, dat kan in elk geval geen kwaad:) Heerlijk n weekendje weg, geniet ervan!! Gewoon in Nederland?
    Je krijgt wel vaak n groeiecho, of heb ik dat mis? Is dat vaker na ICSI?

Renee: Fijn dat je weer wat opknapt! Grappig ja dat jouw uitgerekende datum mijn testdatum is. Is het kleintje al ingedaald? (of had je dat al eerder eens geschreven?)

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Lauwra, geen idee eigenlijk of ik het al eens vermeld had, maar ze zit inderdaad al een aantal weken vast in de kleine bekken :)
    Fijn om te lezen dat je komende week een redelijk drukke planning hebt :) Hopen dat die uurtjes als je thuis zit ook aardig snel voorbij gaan :)

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Okee meiden lief van jullie ♥

5. hopeandfaith

He meiden

de Echo was super goed het harte klopte ♥ :)

ben 5 dagen vooruit gezet dus nu 8 weken en 5 dagen !!

echo staat in mn album voor de gene die hem willen zien

6. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hopeandfaith, goed nieuws zeg! Gefeliciteerd met de goede echo. Weer een klein stapje de goede richting op! Ga je op 19 februari voor het eerst naar de verloskundige?

All: ik heb alvast een afspraak gemaakt om te strippen mocht ik over datum gaan. Als ik 40 weken, 6 dagen ben wordt ik gestript, tenzij ons meisje al eerder spontaan wil komen! Spannend!

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hope: Fijn zeg dat de echo goed is! Heel apart lijkt me om te zien dat er zo'n klein wezentje in je groeit. Je voelt er niets van en toch is het er. Heb je al last van kwaaltjes? Handig dat je 5 dagen vooruit gezet bent:D

S: Aftellen dan maar! Hopelijk is het strippen niet nodig:)

8. hopeandfaith

@ S ja dan heb ik de eerste intake bij de Vk heb vandaag echo gehad bij de Feriliteitsarts
    Spannend meis hopelijk laat ze niet lang meer op dr wachten :)

@ Lauwra jaa heel apart jaa zker ik moet zoieso 1x per dag overgeven en dat is vaak s'ochtends voor de rest krampjes en steekjes in baarmoeder en vaak plassen en zere borsten omdat ze groeien en puisten die uit mn hoofd schieten hahah maar voor de rest prima :)

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @hope gefeliciteerd :) haha die kwaaltjes komen en gaan weer :) dadelijk heb je last van andere dingen. Maar komt allemaal goed. Geniet er maar lekker van.

@s, wat spannend :) hoop dat ze zich snel zelf gaat melden.

@lauwra, bij jou alles oke?

@all, gister was er gerommel, maar vandaag weer redelijk rustig. Begint nu weer iets te rommelen. Maar ga er vanuit dat het daar bij blijft.. aangezien het al een paar dagen zonder succes aan het rommelen is :)

10. hopeandfaith

Spannend Renee :)

weet iemand mis wat dit is ??
    heb sinds een paar dagen last van mijn billen soort van spierpijn ??

11. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, spannend he dat gerommel of ben je er al aan gewend? Het kindje ligt nu met zijn hoofdje naar beneden dus hoop dat het alvast zo blijf liggen...

@Lauwra, ja precies, alle beetjes helpen... Ja, we krijgen 2 groeiecho's op 28 en 32 weken omdat het via ICSI is geweest, dan is de kans dat de kindjes kleiner zijn! Ik vind het prima hoor, kunnen we mooi nog ff kijken :D

@Hope, WOW, super fijn dat de echo goed is. Toch weer een geruststelling he?! Hebben jullie het al aan iedereen verteld?

@S, spannend zeg! Ik hoop dat het niet nodig is...

@All, We gaan naar de Moezel in Duitsland :D Hebben echt een luxe huisje, heb er zo'n zin in :D

12. hopeandfaith

@ Sunshine jaa we hebben het vandaag ook op fb gezet nu weet iedereen het ;)

wat leuk zeg geniet ervan wanneer gaan jullie ?

13. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Leuk he Hope, iedereen enthousiast?

We gaan morgenochtend weg, maandagavond thuis :D

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, de moezel is heel leuk :) zijn we ook al een paar keer geweest. Waar precies als ik vragen mag? En lekker een luxe huisje he. Wij hadden 2 jaar geleden een luxe huisje gepakt. Eigen sauna bubbelbad zonnenbank. Lekker relaxen. Heel veel plezier

15. hopeandfaith

ja heel veel felicitaties :) !!

Oooh leuk geniet ervan hoor :D

16. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @hope, leuk he al die reacties he? :)

17. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hope: je hebt dus echt de bekende zwangerschapskwaaltjes waar ik ook zo naar verlang haha:D Zo lang je niet heel de dag aan't overgeven bent gaat t misschien nog wel;)

Sun: Heerlijk de Moezel! Ligt wel wat sneeuw waarschijnlijk. Mn vader en moeder zijn er vorige week nog geweest. Wij zijn er op huwelijksreis heen geweest:cool: haha! Wel leuk idd die groeiecho's! Volgens mij is dat vooral bij de hyperstimulatie. Want bij de eigen cyclus behandeling gaven ze als een van de voordelen dat een kindje een hoger geboortegewicht heeft omdat je eigen cyclus toch altijd het beste is. Bij de hyper moet je het in het begin van medicijnen hebben en dat schijnt 'funest' te zijn.

Renee: Eens is dat gerommel geen onschuldig gerommel meer:D Ben benieuwd wanneer:)

En ik? Ik voel me raar. Voel me vandaag of dat ik vreselijk ongesteld ben, en dat gevoel is dan ook ineens weer helemaal verdwenen. Dat nu 2 keer gehad. Tussendoor hele lichte steekjes en mn buik voelt erg gespannen. Darmen rommelen soms erg hard;) Borsten zijn vreselijk gevoelig, steken erdoorheen soms. Maar dat kan ook van de Pregnyl zijn. Ik weet wel dat ik nog nooit zoveel gerommel en steken in mn buik heb gevoeld als nu. En ben echt wel vaker heel erg gefocest op mn lichaam geweest.

Personeelsuitje ging niet door vandaag trouwens, vanwege t weer:( Jammer maar wel begrijpelijk.
    Mn man heeft n avonddienst dus ben maar naar mn ouders gegaan om te eten. Teveel thuis zitten is nu niet goed;)

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Sorry dat ik de laatste dagen niet meer gereageerd heb, hoofd stond er niet echt naar... Mijn schimmelinfectie (door de AB) is alleen maar erger geworden, dus morgen stap ik richting HA en wil ik iets straffer dan die daktarin, dit is niet meer te houden...

Lauwra: nog 10 dagen tot aan je NOD, dat lijkt me dan wel erg vroeg voor deze symptomen, niet? Komt dat niet door de pregnyl?

Hope: geniet ervan!! Het is je gegund!

De rest ben ik even kwijt wat het was... sorry... Maar ook aan jullie wordt er gedacht! :)

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ziezo, ben net naar de HA geweest...

Ik zit overduidelijk met een infectie, had zelfs wat etter in de afscheiding zitten... Er is een cultuurtje genomen en daar weet ik maandag of dinsdag de uitslag van. Maar zolang we niet weten of ik eventueel zwanger zou zijn, mag ik hier niets voor innemen...

Ik heb direct mijn progesteron laten testen (is ie hoog dan heb ik mijn eitje deze week gehad, is ie laag dan was dat vorige week) en hij heeft ook maar op HCG laten testen, als ik mijn eitje vorige week gehad zou hebben, dan weten we ook direct of het gelukt is ja of nee... en of ik dus medicatie mag nemen, de voornaamste reden van het aanvinken. (al heb ik gezegd dat de kans dan heel erg klein is, met zo'n onderontwikkeld ei) Maar soit, daarvan weet ik dus vanavond de uitslag al (progetseron en HCG) en dan weet ik welke medicatie ik mag nemen. Als de progesteron hoog is, kan de HCG niet positief zijn, dus moet ik een week wachten met medicatie en opnieuw laten meten. Als de progesteron laag is en de HCG is negatief, mag ik onmiddellijk starten met medicatie. Moest ik zwanger zijn, dan moet ik het uitzieken... wat me straf lijkt, zo'n zware infectie! (nuja, die laatste is haast onmogelijk)

Dus... waar duim ik voor: een lage progesteron, zodat mn eitje vorige week geweest is... dan zit ik nu op 10DPO en moet ik minder lang aftellen naar mijn NOD :)

20. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tielo, het zit je niet mee zeg! Sterkte met de infectie en laat je niet teveel ontmoedigen door al dit gedoe. Hou vol!

Lauwra, nog 10 dagen wachten dus tot NOD, dat is wel lang en erg slecht voor de zenuwen ;) Afleiding inderdaad het beste alternatief, lekker winkelen doet het ook altijd goed, chocola bij de thee ook hahaha. Kortom, jezelf gewoon een beetje in de watten leggen zou ik zeggen!

Hope, wat leuk dat je het goede nieuws nu kan delen met je vrienden en familie. Geniet ervan.

En voor iedereen: alvast een fijn weekend!

Deel Deze Pagina