@Lauwra, ik zie ook toch duidelijk een streepje Maar kan me voorstellen dat je twijfelt, uiteindelijk wil je toch een dikke duidelijke streep he. Nog even geduld, die zal vast komen! Hier een foto'tje van Fleur.
Ach wat een mooi meisje Renee! Dat is echt genieten!! Ze ziet er mollig uit Sun: Bedankt, ik hoop ook dat het helpt Maar heb er niet zoveel vertrouwen in hoor. Er had nu toch een duidelijke streep moeten staan. Het is 17 dagen na de bevruchting!
Thanks voor jullie support! Ik heb twee telefoonnummers gekregen van de verloskundige voor een vrouwencoach die me misschien deze week er doorheen kan slepen en me kan helpen ontdekken hoe ik hiermee om kan gaan. Lauwra, bij mij begon het ook met een vage streep en iedereen zei ' een streep is een streep' dus ik heb goede hoop voor je! Zou geweldig zijn! Tielo, wat was dan nu de totale lengte van je cyclus? Ben je al druk in de weer met tempen? Ik ga zo weer aan de voeding beginnen ( iedere 3 uur) dus ga weer snel alles klaarleggen. Liefs s
Renée: wat een prachtig mooi meisje! Smelt .... S: hopelijk kan die vrouwencoach je helpen meid! Kun je al wat genieten van je meisje?
Ik moet over 2 weken naar de gyn!! Ik kan niet wachten tot dat ik 20 weken ben ! Ik hoop op een meisje natuurlijk Renee@ Je maakt mij nieuwsgierig door je mooie baby, xx
Wat een mooooooooie baby zeg!!! Die productiecode wil ik ook wel Welke kleur haartjes heeft ze? (Heeft ze al veel haartjes?) Mijn lengte van cyclus was de laatste twee keer 30 dagen
@Genlien, spannend! Veel plezier! @Tielo, haha als we eens wisten van wie ze die code had Ze heeft best al veel haartjes, en bruin zijn ze, heb wel het idee dat ze wat lichter zijn aan het worden. Zal binnenkort eentje erop zetten zonder mutsje. Wat gaan ze nu precies bij jouw komende cyclus nu doen? Kijken hoe alles gaat verlopen? Hoop dat ze nu wel duidelijk wat kunnen vinden Ga duimen voor je!
He Renee en s1978, gefeliciteerd! Wat hebben jullie het goed gedaan!!! Renee mooi plaatje. S1978, wat een ellende moet dat nu zo'n ruzie wat een gedoe! Met hoeveel weken zijn jullie kindjes gekomen? Maar Lauwra!!! Jij ook gefeliciteerd! Een streep is een streep en dit zijn geen pregnyl strepen hoor! Ik heb ook onduidelijke strepen gehad en toch zette het door. En dat is bij jou ook gewoon zo! Dat vind ik gewoon. Ik hoop dat je snel aan het idee kan wennen, al blijft het spannend! Hier gelukkig niet meer ziek. Maar ik knijp hem wel want er heerst kinkhoest in mijn omgeving en dat wil ik niet krijgen. En Tielo, zo veel zwangeren om je heen dat is gewoon niet te doen zeg. Ik wordt er plaatsvervangend jaloers van.
Lieve meiden, Als jullie vonden dat ik toch zwanger ben met zo'n licht streepje, dan heb ik dus nu een miskraam gehad. Het is vanmiddag in alle hevigheid begonnen. Heb nog niet eerder zo'n menstruatie gehad, 2 enorme stolsels bah Maar mijn optimistische ik zegt beter nu dan over 6 weken! Morgen maar het UMCG bellen, gaan we het nog eens proberen...
Elba: fijn dat je weer opgeknapt bent! En uit de buurt blijven van de kinkhoest . Lauwra: ach wat balen zeg! Het heeft misschien dan toch heel eventjes gezeten, want zo'n streepje kan haast ook niet meer van de pregnyl zijn. Maar goed daar heb je misschien niet zoveel aan op dit moment. Het is gewoon balen dat het niet gelukt is . Knuffel voor jou meid, hopelijk komende ronde wel raak! All: vanochtend gesprek gehad met fertiliteitsarts over het IVF traject. We hebben de hele planning even doorgenomen. Zoals het nu lijkt begin ik in april weer met de pil voor 3 weken, dan 12 dagen decepatyl om de cyclus plat te leggen. Na een dag of 9 komt daar dan nog weer menopur bovenop voor een week of 2. Al met al zitten we dan in de eerste week in juni dat de punctie plaats zou kunnen vinden. Dus dat duurt nog wel eventjes... Maar heb er op zich wel een goed gevoel bij. De verhuizing hebben we dan in elk geval ook goed achter de rug.
@ Lauwra balen meis hopelijk is het snel raak en een plakkerd ♥ @ Pien spannend meis Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt en als dan de verhuizing achter de rug is heb je toch weer wat meer rust
Bedankt meiden! Pien: Nu heb je weer iets om naar uit te kijken en april duurt ook niet zo lang meer! Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt!
@Lauwra, he jakkes, dat willen we niet horen! Je klinkt nog aardig positief maar snap dat je je K voelt... Dikke knuffel @Renee, wow mooi meisje zeg!!! @Pien, ja lang traject he?! Maar in ieder geval misschien weer het gevoel dat er iets gaat gebeuren en meer hoop te hebben, had ik tenminste toen... Eerst nog jullie huisje mooi maken @Elba, fijn dat je weer bent opgeknapt. Idd hopen dat je daar geen last van krijgt. @All, hier gaat alles zijn gangetje. Erg veel bloedneuzen, irritant zeg! Woensdagavond ga ik mijn buik laten beschilderen, ben erg nieuwsgierig. Lijkt me erg grappig
@elba, mijn meisje is uiteindelijk met 40 weken en 3 dagen geboren. @lauwra, wat een teleurstelling maar ook wat goed en knap dat je het gelijk weer positief in ziet. Superknap! @pien, de IVF staat voor de deur nu. Lijkt me 'fijn' dat je nu een planning hebt en je weet wat en wanneer alles in gang word gezet. Maakt het je juist rustig of onrustig of ben je nu even meer met de verhuizing bezig? @all situatie hier nog niet geweldig. Gisteren mijn broer gesproken en die begon ook gelijk over de situatie, dat het allemaal zo erg is voor mijn ouders! Eh... En voor mij dan en voor mijn man! Dus heb gezegd dat ze van harte welkom zijn als ze op KRAAM visite komen maar niet als ze het uitgebreid over de situatie willen hebben. Maar wel fijn dat ik nu iemand heb (coach) om er over te praten! Heel verhaal weer. Ik zal even een foto bij mijn profiel zetten, lukt me niet om het onder het berichtje te doen.
@elba, ik zat op 39 weken en 5 dagen. Hoop dat je geen kinkhoest gaat krijgen.. bah je hoort het de laatste tijd best veel. @lauwra, meen je niet had zo gehoopt dat het goed zat, ook al was het onduidelijk het wad toch zichtbaar. Wens je veel sterkte xxx maar volgens mij ga je er wel goed mee om, tenminste dat haal ik uit je berichtje. Dikke knuf. @pien, fijn dat je al een gesprek hebt gehad met zo te horen veel en goede informatie. Spannend zeg en fijn dat jullie huisje dan ook klaar is. Heb je komende tijd nog wat afleiding. Maar voor je het weet is het zo april @sun, wat leuk wat laat je erop schilderen? @s, fijn dat je iemand hebt om mee te praten. Lijkt me alles behalve een leuke situatie. Wens je veel succes komende tijd, en hoop dat het toch nog goed komt. Hier heb ik even dip bereikt. Sinds gister veel pijn van de hechtingen. Voornamelijk eentje, daar is het ook wat dikker, volgens de kraamzorg zat er ook een beetje vocht/beetje hard. Morgen komt de verloskunde weer kijken wat die zegt. En emotioneel zit ik er ook even doorheen, erg gefrustreerd. Sinds gister nieuwe kraamverzorgster. Ze is redelijk oke. Maar liever lui dan moe.. grrr... Gister is ze 7 uur hier geweest.. ze heeft een was gedraaid 3 dingen opgevouwen, met een natte doek over de meubels gegaan, afgewassen en gezuigd.. normaal doe ik daar zelf een uur over.. wc en badkamer waren niet schoongemaakt, en voordat ze weg ging moest ik dr nog op wijzen dat er natte was in droger lag.. pff voel me net een zeikwijf.. mja kijk het komende uren nog even aan..
Zo heb dr maar even laten zien (voor de tweede keer) waar de emmers staan en de dweil Het heeft geholpen
@ Renee hahaha fijn he die kraamverzorgsters Vervelend dat je zo pijn hebt aan de hechtingen was je erg uitgescheurd of ingeknipt??.. Lijkt me zo pijnlijk!!.. Rustig aan doen hoor @ S jeetje wat erg zeg daar wordt je niet vrolijk van als ze steeds over de situatie gaan beginnen en net wat je zegt jij dan en je man vind ik ook veel erger maar ja tis de hele situatie natuurlijk waar je in zit wel super fijn dat je hulp hebt hopelijk helpt het voor je en komt het snel weer goed Knuffel @ Lauwra Je pakt het echt goed op meis vind ik echt heeeeel knap van je petje af knuffel ♥ @ Sun oooh gaaf wil ik ook doen bellypaint wat ga je laten schilderen ?? ga je foto showen @ Hier gaat goed misselijkheid wordt minder donderdag weer echo bij de vk heb nu mijn groente tomaten soepje opstaan gaat de hele dag lekker pruttelen en dan vanvaond lekker opsmikkelen
@Lauwra, en... hoe is het nu met je? Kan je het een plekje geven? @S, he jakkes wat balen dat hij zich er ook nog mee "bemoeid". Je wil gewoon lekker genieten in plaats van al dat gezeur... Kunnen ze het n iet gewoon even een paar weken laten rusten? Zie je foto niet... @Renee, dag 4, kraamtranendag?? Wat jammer van de kraamverzorgster, ook dat je er niet gewoon 1 hebt! Ging het de rest van de dag beter? @Renee en Hope, ik weet het niet. Weet ook niet of ik mag kiezen. Er is hier VIP avond bij de prenatal en je kon je er voor 10 euro voor opgeven en hopen dat je uitgekozen wordt. Ja dus. Maar weet alleen dat ik om 19.20u moet en verder niks. We zullen het wel zien, altijd leuk @Hope, leuk en spannend weer een echo donderdag. Lijkt nog zo ver weg he?! Willen jullie eigenlijk weten wat het is? Zal ff proberen een foto erop te zetten haha.