Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

dankje wel meiden:)

ja sochtends overgeven nog steeds en misselijk en savonds sneller moe meer niet eigenlijks!!..

moet vandaag werken dus wens jullie een Fijn weekend ♥

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Dames, heb ik nog iets gemist hier? Het was deze week zooooo ongelofelijk druk, niet te geloven! Hopelijk komt er nu wat meer rust aan... Nuja, over een maand verhuizen we, dus echt veel rust zal er niet meer zijn hé! Het dozen-inpakken-tijdperk is aangebroken denk ik!

Het temperaturen verloopt toch niet zoals ik gedacht had. Mijn temp schommelt zo hard dat ik er niets uit kan opmaken... Nuja, hard schommelen.... gisterenochtend was het 35.1 ofzo en vandaag 35.9... Ik vind dat hard schommelen... En het blijft precies nogal laag... Ik ben trouwens echt niet tevreden over die thermometer van predictor. Die meet nu eens nooit 3x achter elkaar dezelfde temp, terwijl onze koortsthermometer van hier dat wel doet! Mss moet ik daar verder mee tempen... Of zou ik de onze kunnen inruilen wegens 'stuk' :)
    Is het trouwens 'normaal' dat mijn temp zo laag blijft? Ik kom nooit boven de 36° uit!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: vind je temp ook wel erg laag moet ik zeggen. Ik dacht dat de mijne laag was, maar die komt toch wel altijd op of boven de 36.0. Is jouw schildklier al eens onderzocht? Ik meende van wel toch? Je temp kan laag zijn door een trage schildklier. Heb ik ook. Maar is niet hoger geworden na de medicatie, dus hoe dat precies werkt weet ik ook niet. Het kan ook gewoon bij je horen. Heb je ook een grafiekje of lijstje met je temp? Dan wil ik er wel eens naar kijken...

4. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    In mijn onderschrift kan je mijn tempkaartje vinden... Ik denk dat ik vanaf nu met onze andere thermometer verder ga doen, die lijkt me accurater

5. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier vandaag voor het eerst zonder de kraamhulp. Mis inderdaad de hulp in de huishouding want het verzorgen van twee kids kost veel tijd. Moet echt mijn ritme nog ontdekken. Mijn tranen zitten overigens nog erg los... Heb gisteren huilend de onze kraamhulp gedag gezegd. Maar ik weet nu wel weer hoe ik voor Vera moet zorgen, de borstvoeding is nu goed op gang dus goed om losgelaten te worden.

Tielo, ik had de sensitiefst thermometer met twee decimalen achter de komma. Werkte goed voor mij. Heb je 'zin' in de verhuizing? Kijk je ernaar uit?

Groetjes, s

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: hmmm ik kan er nog geen chocola van maken ;). Ik gebruikte een simpele thermometer van kruidvat, voldeed prima. Dus jij ook verhuizen? Wij verhuizen over 2 maanden. Heb ook nog niets ingepakt, we zijn nog steeds druk bezig met het klussen in het nieuwe huis. Helemaal stressloos ben ik dus ook niet ;).

S: succes met het vinden van een goed ritme. Zal wel lastig zijn he. Een tweede is in dag opzicht toch echt anders dan een eerste. Maar komt wel goed meid!

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @tielo, je temperatuur schommelt idd wel.. :( mss dat je tijdens de eisprong toch nog wel duidelijk een uitschieter ziet. Ik zelf zit rond de 35.8/36.2 afgelopen dagen. De kraamverzorgster deed het trouwens alleen op de ouderwetse manier meten, omdat deze gewoon veel nauwkeuriger is dan de oor thermometer. Als ik 3 keer met de oorthermometer doe krijg ik ook 3 keer iets anders.
    Succes met de dozen inpakken :) ik vond dat altijd het verschrikkelijkste van verhuizen. Ik liet altijd alles te lang liggen. Stel ik had het toch nog nodig :p

@s, kan me voorstellen dat je je draai nog moet vinden. Je moet nu plots toch voor 2 zorgen en zelf ook nog opknappen van de bevalling. Hoop dat je snel je draai kan vinden.

Hier zijn de tranen zo goed als opgedroogd :) mijn man gaat er nu ook wat beter me om. Dat doet ook erg goed.

8. hopeandfaith

@ Tielo ik heb het al eerder gezegd Predictor is waardeloos zoals zw test als ovulatie test als thermometer haal maar gewoon een ander :) ik had er 1 van de Etos doet het prima !! Ik heb je temp kaart bekeken maar deze kan ik ook niet peilen sorry
    heb je beetje zin in de verhuizing?? spannend hoor...
    en hopelijk vind je snel je ei :)

@ S lijkt me ook idd best moelijk om je ritme te krijgen maar zal vast goed komen :)

@ Renee fijn dat het zo goed gaat :)

@ Hier gaat het goed :D Misselijkheid wordt alleen maar erger lijkt het soms haha terwijl het nu minder zou moeten worden.
    voor de rest begin ik aardig te groeien :)

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Hebben jullie allemaal een beetje kunnen genieten van de eerste zonnenstralen? Fleur, de hond en ik hebben een heerlijke wandeling gemaakt. Fijne avond iedereen :)

10. hopeandfaith

@ Renee jaa echt wel wat kunnen zonnestralen een mens blij maken zeg :) heerlijk!! lekker ijsje gegeten gisteren op het bankje buiten ♥

11. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een super weer! Gisteren naar de markt geweest met de kids en Vera even laten wegen: 4200 gram!

Tielo, al een nieuwe thermometer gekocht?
    Lauwra, wanneer gaat de volgende ronde beginnen voor jou?

Groetjes s

12. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoi dames!!
    Ik ben er weer eventjes, ik vertrek dadelijk weer richting werk om daar één uurtje les te geven... ik ben dus langer onderweg dan dat ik voor de klas sta... zeer zinvol! :D
    Namiddag ga ik met een goede vriendin richting wellness en ik heb er zin in!

Het tempen doe ik nog steeds met dezelfde, volgende cyclus schakel ik pas over, kwestie van nu in één lijn door te kunnen gaan, anders is het mss moeilijk te volgen. Dan wou ik eentje kopen via sensitest.

Het verhuizen is nog niet echt in gang geschoten. Ik heb al enkele dozen klaar, maar pas wanneer de keuken staat kunnen we echt in actie schieten. Dit is over 2 weken. Dan kan ik de keukenspullen al wat overhuizen (de dingen die ik niet of weinig gebruik) en twee weken later begint de grote verhuis.
    Ik heb van mijn ventje voor mijn verjaardag een dressing gekregen :) gna! We wilden eerst geen dressing zetten omdat dit nogal duur is, maar nu een kennis van mij deze aan een 'lagere prijs' kan komen zetten, heeft mijn man gezegd dat ik hem dan wel alvast voor mijn verjaardag krijg (zondag) en deze wordt dan ergens vlak voor de verhuis geplaatst! Joepie! :D en dan kan ik mijn kleding ook direct verhuizen en kunnen we intrekken!

13. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tirol, wat is een dressing? Ken het alleen door een salade ;)

14. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tirol = tielo haha.
    Stomme auto correctie!

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hier wat ups en downs geweest zie ik! Gelukkig zijn de ups weer in de meerderheid!

Renee: fijn zeg dat je man het nu goed oppakt! Begrip van zijn kant is gewoon heel belangrijk!
    S: Vera is goed gegroeid dus!
    Heerlijk allebei naar buiten geweest met de kleintjes! Dat doet n mens ook goed he!

Tielo: Temp je wel rectaal dan? Toch vreemd dat je temp zo schommelt. Ik heb ook een simpele termometer van kruitvat, binnen 10 seconden klaar!
    Ik zou ook niet weten wat een dressing is! Zal vast een Belgisch woord zijn:)
    Hoe was het bij de Welness? Ik ben gisterenavond ook naar zoiets geweest. Heerlijk! Was vanmorgen nog loom en kon niet wakker worden haha!:)

Wij hebben morgen weer de eerste echo. Op dag 12. Wel tot en met dag 10 bloedverlies gehad, dus ik ben bang dat er nog niet zoveel gegroeid is. We gaan het zien!
    Verder gaat het echt heel goed!

16. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @lauwra dus spannend vandaag :) hoop dat er al wat eitjes zijn gegroeid.

17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Spannend Lauwra:D

@Tielo, ik had ook de goedkope van de kruidvat en nooit problemen gehad! Misschien is je volgende cyclus duidelijker. Een dressing is zeker een kledingkast of niet? Hier gaat het ook door de sla hihi

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben errug moe. Nog een week werken en dan lekker met verlof, heb er zo'n zin in:D

18. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sun, bijna verlof! Fijn hè als het eindelijk in zicht komt!
    @Lauwra, spannend. Hoe is het vandaag gegaan?

Dressing=kledingkast, ja nu je het zegt Sun klinkt dat logisch.

19. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun lekker dat je met verlof kan gaan :)
    Voor de rest alles oke met iedereen??
    Fijn weekend

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Gna, Tirol, dat zou ook nog een toffe nick geweest zijn! hihi! :D

Wel, een dressing is idd iets voor op salade te doen... Maar het is ook een inloopkast! Van zodra hij klaar is (over een dikke maand) zal ik een fotootje posten. Onze dressing is eigenlijk een langere brede gang met aan weerskanten kasten (rechts 3 schuiven hoog tot op 70cm en dan allemaal leggers tot boven en links allemaal hangruimte) en achteraan die gang hangt dan een spiegel van beneden tot boven.

Ik heb gisteren, totaal onverwacht, mijn eerste IUI gehad! Mijn hele verhaal kan je lezen op de blog! Ik had bij mijn eerste fm op dag 12 al eentje zitten van bijna 19mm, dus direct pregnyl en gisteren op dag 13 mijn IUI gehad!

Deel Deze Pagina