Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

He meiden ik lees wel mee hoor met jullie :)

Hier gaat goed :) vandaag 13 weken zwanger nu officieel in de 2e trimester!!

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Sorry, even ego berichtje, moet zo naar mn werk.
    Vanmorgen echo gehad op dag 20 en de follikels die eergisteren groot waren waren nu weer kleiner:x Als er maandag niets goed gegroeid is is poging 2 al afgelopen. Zo ben ik snel door de 6 pogingen heen:(
    Fijn weekend allen!

3. hopeandfaith

@ Lauwra dat meen je niet :( nemen ze dat ook gelijk aan dan als het niet door kan gaan dat dan de poging is afgelopen ??
    dat is wel heel lullig vind ik zeg !!.. Hoop dat ze groeien mn duimen draaien voor je

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: o meis wat balen :(. Hopelijk gaan ze toch wel weer groeien. Maar snap dat erg onzeker is zo... Telt het dan wel als officiële poging? Ik zou zeggen van niet, want bij 'gewone' IVF telt een poging pas als er een punctie is geweest... Knuffel!

Hier ongesteld... Maar het huis schiet steeds verder op, wordt echt mooi :)

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Lauwra: dat is balen zeg! Maar als er geen punctie is telt die poging toch niet mee, wel?

Pien: dat is stom :( Maar wel fijn dat het huisje vooruit gaat! Hier ook nog 2 weken en het verhuizen kan beginnen! Heb welgeteld 3 dozen klaarstaan! Nog heel wat werk voor de boeg! De keuken komt morgen, spannend! Wanneer verhuizen jullie? Of zijn jullie de huidige woning aant verbouwen?

Hier: mijn temp is al terug gestegen, ik snap er niets van...

6. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @all, ik lees ook nog mee :) beetje druk laatste dagen met de kleine bezoek enz enz. Iedereen druk aan het verhuizen. Wij hebben ook gereageerd op nieuwbouw huizen. Ben benieuwd :)
    Fleur is gister op logee gegaan bij mn ouders was wel even wennen maar wel even lekker.

@lauwra veel succes hoop dat het toch gaat lukken deze ronde!

@tielo succes met de laatste dagen wachten, duim voor je! Normaal is temp stijging een goed teken!

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @lief, welkom! Pff 7 weken bloedverlies :( hoop dat je uitslagen toch goed zijn. Wachten op de uitslagen kunnen best slopend zijn. Succes nog met de laatste dagen wachten op de uitslag!

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Een goed teken? die was eerst enorm gestegen in 2-3 dagen tijd en dan plots serieus gezakt en dan 2 dagen later terug omhoog.... Ik snap het niet echt... Ben benieuwd naar morgen! Vind dat tempen best spannend! Word nu wel altijd voor mijn wekker wakker... dus dan temp ik maar, is toch altijd tussen 6.15u en 6.50u dan!

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Zag niet dat ie tussendoor was teruggezakt :) ik had toen ik zwanger was rond dag32 tot 35 een temperatuur van 37.5 en normaal zat ik op 36.5..
    Succes nog :)

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Vandaag is het weer gestegen, dus heb 2 dagen een dip gehad na de stijging van mn eisprong... kvind het moeilijk te interpreteren... we zien wel... zou vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden, dus mn temp zou woensdag dan zeker gezakt moeten zijn... ik geloof er niet echt in dat het van de eerste IUI al raak zou zijn... we'll see...

11. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo: oei oei spannend hoor! Die dip zou toch serieus op een innestelingsdip kunnen lijken:) Ik duim enorm voor je!!

Lief: Welkom hier! 7 weken ongi is niet niks! Dat sloopt je lichamelijk ook lijkt me! Hopelijk is er gauw duidelijkheid.

Gisteren zou ik dan de laatste echo hebben als er niets gegroeid was, maar we hadden onze 'hoofdbehandelaar' en zij wilde toch nog een keer kijken. Dus ik heb geluk! Morgen dus nog een keer! Maar de dokter belde nog wel dat de bloedwaarden voor eisprong weer wat gedaald waren, dus verwacht er niet zoveel van. Morgen al dag 24.
    Maar bij eigen cyclus behandeling gaat de poging al in als er een of 2 echos zijn gemaakt helaas. Dat is gewoon de regel. En in principe stoppen ze met echos als er op dag 20 geen groei is. Dus ik kan wel zeggen dat ze echt gewoon super zijn daar!!

12. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Goeiemorgen dames!

Intussen heb ook ik het moeilijk om beide voetjes op de grond te houden... Mijn temp is nu zelfs al 3 dagen constant hetzelfde: 36.3°! Vorige cyclus ben ik pas heel laat begonnen met tempen (5 dagen voor NOD) en op dag 4 voor mijn NOD was mijn temp serieus gezakt naar 35.7° (komende van 36.1° op de dag dat ik begon)
    Ik was er stilaan zo goed in geworden om pessimistisch te blijven waardoor ik redelijk nuchter kon blijven nadenken... Maar nu.... Pfff... Ik ben zo bang voor de teleurstelling die kan komen, ik wil dit gewoon niet geloven! Hoeveel dagen voor je NOD zou je temp normaal moeten zakken dames, wie weet het?

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: spannend meid! Ik weet nog wel dat ik me ook aardig gek liet maken door mijn temp ;). Maar wanneer je temp zakt is per persoon afhankelijk. Die van mij zakte pas op dag 1 of 2 van de menstruatie. Ik duim voor je meid!

Lauwra: dus het lijkt erop dat het 'm niet gaat worden deze ronde? Wat balen zeg, vind het echt heel sneu :(. Hopelijk gebeurt er nog een klein wonder en kan het toch nog doorgaan! En anders de moed er maar in houden voor de volgende ronde. Succes meid!

14. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Tielo, ja vreselijk hoe dat tempen je gek kan maken. Ook mijn tempo zakte pas op de dag voor of de eerste dag van de menstruatie. Ik hoop heel erg voor je dat een goed teken is...

@Lauwra, ze gaan er dan wel goed mee om als ik je zo hoor ook al is het natuurlijk niet het nieuws wat je wilt horen. Hoe was het vandaag? Gaan ze nog iets anders doen dan de volgende keer?

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo: Kun je idd niet zoveel van zeggen wanneer je temp daalt. Bij mij meestal tempdaling en zelfde dag ongi, maar ook wel 2 dagen ervoor of 2 erna gehad. Er zit niks anders op dan afwachten:D en dat is zoooo moeilijk!! Ik weet het inmiddels ook:)

Sun: ja ze gaan er echt goed mee om daar! Hun willen ook gewoon dat er geen ronde verloren gaat!

En er ís een klein wonder gebeurd Pien :) Vandaag boven de verwachting een follikel van 13 mm!!
    Morgen weer. Hopen en duimen dat ie is doorgegroeid naar minstens 14 mm. Dan weet ik zeker dat het de goeie kant op gaat. Dus k hou het nog even spannend!

16. hopeandfaith

@ Lauwra spannend meis hopelijk groeit hij lekker door :)

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: kijk aan, dus toch weer een groeiend eitje! Duim dat ie lekker doorgroeit nu! En fijn dat ze wel doorgaan met meten :).

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ooooh, Lauwra, ik duim zo voor je!!!!

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Vanmorgen opnieuw een temp van 36.3°, maar ook wat lichtrood verlies gehad... Nu dus maar wachten tot het doorbreekt en dan de volgende afspraken maken in het zh voor de volgende IUI... Mijn voorgevoel zat dus juist...

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: is het al doorgebroken? Heb nog een beetje hoop voor je... Ti's toch balen zo na de eerste IUI, want of je nou wilt of niet, daar krijg je toch extra hoop van.

Deel Deze Pagina