Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    heb de rest van de dag geen verlies meer gehad, het was dus maar een klein beetje heel licht bruin... maar net weer n beetje rozig verlies gehad en inwendig is't nu ook wat troebel lichtbruinig als ik met een oorstokje test... Dus morgen zal het wel zover zijn...
    Maar eigenlijk... kben wel teleurgesteld, maar toch n beetje 'opgelucht', dat mijn voorgevoel tenminste nog altijd klopt... of hoe moet ik dit uitleggen..

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tsja ik begrijp het wel Tielo. Maar zelf hoop ik altijd dat mijn voorgevoel het een keertje mis heeft ;)

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Lauwra, en..... je houdt het wel spannend voor iedereen!

@Tielo, ik snap het heel goed, zodra je begint met iets is je hoop toch veel groter. Maar er is nog een klein kansje zolang het niet doorbreekt... Hou vol!

@Pien, hoe is het in het huis?

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: het huis begint er een beetje op te lijken. Het wordt echt mooi allemaal. Beneden zijn we al heel ver. De badkamer moet nog af: bad, wc en wastafel moeten geïnstalleerd worden. Slaapkamers moeten nog grotendeels opgebouwd, maar we doen kamer voor kamer. 1 mei moeten we over. Ik denk dat we een heel eind komen, maar er zullen nog wel wat klussen overblijven. Maar dat geeft niet, daar hebben we dan straks alle tijd voor.

Hoe voel jij je?

5. sunshine81

@Pien, leuk he zo'n verbouwing. Wij hebben het al een poosje achter de rug maar was blij dat we eindelijk de babykamer mochten maken want er is dan voorlopig ook niks te doen. Dat zullen jullie ook wel hebben straks. Alles is nieuw en af maar wel super leuk om te doen, ook al zal je het soms wel zat zijn... Klinkt goed allemaal, nog ruim een maand. Tijd gaat snel hoor! Straks kan je lekker gaan inruimen...

Met mij gaat het prima. Geniet van mijn verlof maar moet het wel rustig aan doen, hou erg veel vocht vast in handen en voeten. Kindje ligt al gedeelte ingedaald. Ben nu bezig manlief aan het werk te zetten voor bepaalde klusjes hihi. Verder lekker rommelen en laatste dingen kopen. Ik wil zo graag veel kleertjes enzo kopen maar aangezien we het geslacht niet weten moet ik nog even geduld hebben... Ben echt zooooooooooo nieuwsgierig!!!

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo: Dat is jammer! Is het al helemaal doorgebroken? Toch wel ergens goed voor, dat voorgevoel. Soort zelfbescherming ook denk ik..

Pien: Heerlijk straks een huis helemaal naar je zin! Ook wel goed nu om je gedachten te verzetten.

Gisteren was de follikel goed doorgegroeid, nu op 14 mm. De bloedwaarden waren nu ook gestegen. Dus gelukkig is deze ronde niet zomaar weg! Morgen weer fm.

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Sunshine, heb je ook geen voorgevoel wat het geslacht gaat zijn? Echt wel spannend hoor!!!

Hier: nee, het is nog niet doorgebroken, vandaag amper iets verloren, hooguit heel lichtjes gekleurd vanmorgen. Temp is wel erg gezakt, dus zal wel komen veronderstel ik. Ik heb daarstraks een testje gedaan, gewoon om te checken of alles klopt wat ik denk en voel en dit was erg wit. Toen ik thuis kwam van het werken op de bouw keek ik nog eens terug en nu is het niet meer echt duidelijk... ik weet dat je niet terug mag kijken, maar er lijkt een streepje te staan. Ik heb bijvoorbeeld al 2 maanden een negatieve test op mijn nachtkastje liggen en daar zie je écht niets! hier zie je heel vaag wel iets... Ik ga mijn hoofd er niet te zeer over breken... Ik hou mezelf maar voor dat het morgen wel zal doorbreken en als het zondag nog niet het geval zou zijn, test ik wel opnieuw... We zien wel...

8. sunshine81

@Tielo, toch weer spannend he ondanks al je gedachtes enzo... Hoop dat de streepjes er vanaf knallen morgen...

Ja, ik heb heel sterk het gevoel (vanaf het begin) dat het een jongetje is... Ben benieuwd!!!

@Lauwra, fijn zeg... hopelijk vandaag weer gegroeid? Gekke cyclus heb jij hoor :cool:

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Het gaat vandaag toch doorbreken hoor... de pijntjes en de rommelende darmen zijn er alvast al... Ik gok in de namiddag, was vorige cyclus ook zo...

10. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    #3710 Renee87, 23 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
    Eventjes snel snel gelezen :) Erg druk hier, vrij weinig nog achter de pc. Fleur doet het goed, maar ben ook weer langzaam begonnen met tatoeëren af en toe, Fleur gaat dan gezellig mee, aangezien mijn man ook aanwezig is in de zaak. En veel onderweg met Fleur als het weer een beetje meezit. Ow en ze slaapt al dikke 2 weken de nachten door JOOOHOO :D Tot nu toe heeft ze zich in die 2 weken nog 3 keer gemeld om 04.00 uur. Maar voor de rest mogen we niet klagen.
    Woensdag voor het eerst bij het CB geweest. Ze was met de geboorte 3100 gram en nu 3890 gram! en 4 cm gegroeid. Ligt allemaal netjes op schema. Dinsdag terug op controle, hebben haar naveltje aangestipt.

@Sun, lekker genieten van de rust (klinkt heel cliche, maar zo waar haha :D ) Jullie hadden bewust gekozen om het geslacht niet te weten, toch?? Leuk kan je straks meer gerichte kleding kopen als de kleine spruit er is :)

@Lauwra, fijn om te horen dat er toch nog groei is :D Super! Nu GOGOGO eitjes! Hoe was de FM vandaag?? Hoop dat het toch nog goed gaat komen deze ronde!

@Tielo, en hoe gaat het met jou?? Normaal zeggen ze dat je niet meer terug mag kijken op een test na een paar uur.. Maar ik deed het ook altijd, en een negatieve test is nooit ligt positief geworden. Hoop toch dat het mss een goed teken is..??

@Pien, 1 mei is toch redelijk te doen, ofniet? Als maar de grote klussen af zijn, als je er inzit kan je idd met en met de kleine dingetjes afmaken.

@All, mss erg persoonlijk... Maar ik weet niet of jullie mss FB hebben?? Hier ben ik iets vaker "actief".. Ik kijk hier nog geregeld, en zal hier komende tijd zeker nog vaak blijven kijken en reageren, ben toch altijd benieuwd hoe het met iedereen gaat enzo! Als jullie het mss leuk lijkt om me toe te voegen, hier val ik onder te vinden: http://www.facebook.com/utRenee
    Schrijf wel even in een priveberichtje wie je bent, aangezien de namen niet overeenkomen met hier ;) Ik zal ook niet op het profiel iets schrijven over wat er zich hier afspeelt. Mja, lijkt me erg leuk, twijfelde al een tijdje om dit te plaatsen, maar denk doe het gewoon :) En mijn excusses als dit te "persoonlijk" is.. :)

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik voeg je met veel plezier toe op FB :) Mijn voornaam begint met een K, familienaam met een T ;) (ben te lui voor een pb!) haha!

Hier is het uiteindelijk nog altijd niet doorgebroken... Maar mijn temp blijft wel laag... mss morgenvroeg toch nog maar eens testen, wat denken jullie?
    Ik heb alleen 1x per dag n klein beetje rozig verlies, amper opvallend...

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Zeker doen! Heb je dit eerder gehad rozig verlies? Ik zelf heb aan het begin van de zwangerschap geen verlies van iets gehad.. terwijl je dat wel vaak hoort. Wie weet! Duim voor je :)

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    En Tielo? Nog getest of was het niet meer nodig...

14. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    getest en daarna bleek het niet meer nodig... kdenk dat het nu aan het doorbreken is...

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo: Toch jammer! Je lichaam kan zo raar doen! Misschien heeft het bij jou toch ook heel even goed gezeten omdat je een licht streepje had...:(

Renee: Heerlijk dat Fleur het zo goed doet! Zo te horen geniet je er echt van!!:) Ik heb FB er een poos geleden alweer afgegooid. Kostte me teveel tijd. Maar anders had ik het zeker leuk gevonden. k Vind dit al erg gezellig en heb ook echt het idee dat het wel klikt met allemaal.

S: Hoe is het met jou? Heb je de brief al voorgelezen? Hopelijk is er wat rust gekomen...

Morgen heb ik de punctie. Follikel was gisteren prima gegroeid naar ruim 18 mm. Baarmoederslijmvlies was ook van 7.2 naar 11.4 gegaan. Vannacht om 1 uur pregnyl gezet, morgen om 11 uur punctie.

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Lauwra, dat gaat snel allemaal zeg, alweer een punctie? die vorige leek nog gisteren!! :) De tijd gaat toch snel hé!
    Ik ben werkelijk opgelucht dat ik ongesteld ben, deze cyclus was écht niet tof, ik geloofde er gewoon niet in! Nu zie ik het weer helemaal zitten, voel me plots veel beter in mijn vel! Laat maar komen die hormonen!

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @lauwra, ik vind het hier ook erg leuk :) daarvoor blijf ik op dit bericht ook steeds kijken. Toen ik in het ziekenhuis lag met 33 weken heb ik eens gereageerd op een ander bericht over voorweeen en vroeggeboortes, omdat ik met vragen zat. Maar niemand reageerde daarop. En hier is iedereen altijd leuk actief.
    En wat is se follikel snel gegroeid. Weer een extra spannend tijd!

@tielo, wat balen meid! Hoop dat komende ronde beter gaat verlopen!

18. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Renee: Dan heb je er ook niets aan als er niemand reageerd. Maar hier bouw je toch een soort band op. We leven al een jaar met elkaar mee! Sommigen wat korter, maar het duurt maar heel even en dan hoor je er ook helemaal bij. Dat is het voordeel van zo'n forum:)

Tielo: Ja de tijd gaat idd hard, maar de vorige punctie lijkt voor mij niet gisteren;) Fijn dat je je nu weer goed voelt en je eigen gevoel je niet in de steek hebt gelaten! Op naar de volgend ronde!!:)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: fijn meid dat je eitjes alsnog goed gegroeid is! Zo zie je maar weer, dat zo'n eitje op het laatste moment toch nog een groeispurt kan maken. Gelukkig maar, weer een mooie kans deze ronde :)!

Tielo: ach balen meid... Maar je klinkt positief, hou dat vast he, op naar de volgende ronde!!

Renee: gezellig dat je mee blijft kletsen! Hoop voor jou ook op mooier weer, dat je lekker met de kleine meid naar buiten kunt voor een wandelingtje. Ti's nu ook niets aan met dit weer...

All: ik ga woensdag een paar dagen met mijn mannetje naar de zon :)!! (Barcelona). Zo'n zin in!!

20. sunshine81

@Tielo, he balen zeg maar kan me ook goed voorstellen dat je blij bent dat het is doorgebroken, je gaat toch steeds weer twijfelen. Mijn cyclussen waren met de IUI-behandelingen ook steeds heel anders dan normaal... Op naar de volgende ronde.

@Renee, wat is dat lekker zeg dat ze al door slaapt. Geef je borst- of flesvoeding? Ik hoop daar ook op haha :D
    Ja, wij hebben er bewust voor gekozen om het geslacht niet te weten maar heel soms denk ik wel van, zou leuk zijn maar dan had ik ook al veel meer gekocht hihi. Heb wel al zin om kleertjes te gaan shoppen als het er is...
    Heb geen FB, werd altijd al "gek" van hyves dat ik nooit reageerde enzo haha.

@Lauwra, jippie wat een fijn gevoel dat je toch nog mag vandaag, wie had dat gedacht. Wat een rottijd, 1 uur. Succes straks en ik ga weer heeeeeel hard duimen...

@Pien, heerlijk zeg een paar dagen Barcelona. Wat voor weer is het daar nu dan? Ff weg van het huis en al het "gedoe". Geniet ervan :D

@All, hier gaat het prima... Geniet van mijn verlof:D. Vandaag komen ze alarmsysteem inbouwen, manlief vindt dat veiliger aangezien hij nogal veel avond/nachtdiensten heeft... Maar ja, dan kunnen ze vanaf 8.00u komen, zul je net zien dat we als laatst aan de beurt zijn!

Deel Deze Pagina