Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hihi bruggetjes maken, kan je dat uberhaupt nog met zo'n buik??:D
    Bij mn zus was het 1 keer duwen en toen zat ze al goed. Die zag er ook erg tegenop omdat het pijnlijk kan zijn. Maar dat viel dus mee! Nou hopelijk is het voor jou niet nodig;)

Elba: ja zeker balen:(
    Jij 'ineens' al op t laatst! Sterkte alvast met de bevalling. Nog geen tekenen van weeen?

2. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, duim voor je mee :)

@elba, succes met de laatste loodjes. Nog geen kenmerken dat het wel eens zou kunnen beginnen? Ik had de laatste dag plots extreme nesteldrang. De hele hut van boven tot onder gepoetst. :p,

@all, fijne paasdagen. Allemaal leuke dingen gepland? Wij gaan bijkomen van een drukke gezellige week. Iemand cvan nieuw zeeland op logee gehad. Tevens gast tatoeëerder bij ons in de zaak geweest. Maakt traditionele moko tatoeages mijn man en ik hebben er ook eentje laten zetten :) zal van de week foto'tje plaatsen via de telefoon is dat minders..

3. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Renee, nog een tattoo. Stoer hoor. Hoeveel heb je er inmiddels ;)

Allemaal bedankt voor de vakantietips. Ik ga eens even kijken of er leuke aanbiedingen zijn.

Het gesprek met mijn ouders was goed. Niet dat het wat heeft opgelost maar wel goed dat we er over gesproken hebben. Er zitten zoveel emoties, bij mij, bij mijn man, bij mijn ouders. Zij willen graag met een mediator praten maar dat is voor mij echt te vroeg. Ik wil graag even rust, tijd voor ons gezin zonder al die problemen en stress. Dat heb ik ook verteld. Maar goed, het zal nog wel even een gespannen situatie blijven.

Verder druk met voeden, nog geen peil op te trekken. Soms zit er 4 uur tussen en soms wil ze na 1,5 uur alweer eten.

Gisteren met mijn oudste lekker ge-paasknutseld. Eieren verven en placemats gemaakt. Vandaag, als het weer het toelaat even wandelen in het bos.

Lauwra, succes met de volgende poging. Dat wordt weer spannend ivm je vakantie toch? Hopelijk past het allemaal goed.

@all, fijn paasweekend ook al moeten er sommigen onder jullie hard klussen in nieuwe huizen of voorbereiden voor verhuizingen!

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Dit is hem :) Uniek ontwerp. Ontwerp wordt namelijk direct op je lichaam getekend, en wordt aangepast aan jezelf zegma.. De tekens op mn schouders staan voor mijn ouders, de twee delen op mn borstkast staan voor mij en mijn man, en wanneer je beide delen aan elkaar zou plakken krijg je een hart dat voor Fleur staat.

@S, is mn vierde "pas" ghehe waarvan 3 best groot zijn :p

Bijgevoegde bestanden:

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Indrukwekkend René! Mooi die symboliek die erachter zit :)

Meiden ik ben er weer! Heerlijke dagen gehad, prachtige stad, heerlijk weer, lekker eten. Helemaal goed :). Nu hier weer. Vandaag beetje rustig aan gedaan. Net een bij ouders gegeten. Morgen weer aan de bak in het nieuwe huis!

6. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien, goed om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad :) was het de eerste keer dat jullie daar waren? Nog een fijne tweede paasdag :)

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hier weer een kleine update :) veel leesplezier dames :)

8. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie tatoo renee!

Tielo, spannend, vandaag de inseminatie! Ik duim voor je dat dit het begin is van een mooi verhaal en dat dit de eerste foto is van jouw babyalbum. Zou inderdaad heel mooi zijn.

Pien, fijn om te horen dat Barcelona fijn was. Heerlijk he om er even tussenuit te gaan. Succes weer met het oppakken van alle klus en verhuis 'to do's'.

Vanmiddag heb ik weer een gesprek. Ben goed voorbereid en heb er weer 'zin' in. Ik merk dat het fijn is dat ik er mee bezig ben. Langzaam voel ik me weer wat beter al zijn er af en toe mega labiele momenten. Ik heb een lijstje gemaakt wat ik zou willen als ik even geen rekening zou houden met de mensen om mij heen. Gewoon even om dichter bij mijn eigen gevoel en wensen te komen. Verhelderend moet ik zeggen.

groetjes,
    S

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Renee: Mooie tatoo! (wel GROOT:$) maar heel mooie wat 'er achter' zit.

Pien: Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!! Nu weer hard aan't werk dan is het zo mei;)

S: hoe is het gegaan?? Je gaat er wel echt goed mee om hoor! Knap!

Tielo: Duim duim duim voor jou!!

Elba: Hoe is het met jou??

En Sun??

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, WOWW die zie je niet over het hoofd haha. Mooie gedachte erachter...

@Tielo, en hadden jullie een goede "oogst"? Alles weer goed gegaan?

@S, goed dat je er zo in staat, is het goed gegaan?

@Pien, wat gaat dat snel he, die paar dagen. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Nu weer volop aan de bak in het huis?

@Lauwra, hoe voel jij je?

Hier ben ik alweer bijna een week ziek, ben er nu wel een beetje klaar mee moet ik zeggen. Zit weer aan de antibiotica, hopelijk werkt dat een beetje snel. Vanmiddag proberen even weer een rondje te lopen... We zijn gister begonnen met moxa-therapie. Hierdoor zou in 75% van de gevallen het kindje gaan draaien aangezien dat eigenwijsje van ons nog steeds in een stuit ligt. De kleine reageert er wel beweeglijk op dus ben benieuwd. Vanavond weer. Maandag de liggingsecho dus ff afwachten!
    Ook ben ik van de week tante geworden van een neefje DAVI, ben er alleen dus nog niet geweest snif snif...

11. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sun, balen is dat wanneer je ziek bent he. Mijn beste vriendinnetje komt morgen pas kijken naar ons meisje omdat of zij zelf ziek was of haar kindje en we toch bang waren dat het besmettelijk was allemaal. Hoop dat je snel kan gaan kijken.

@allemaal, mijn gesprek is goed gegaan. Alle gedachten weer geordend en ik kan weer verder. Over een week of drie denk ik weer volgende gesprek. Het is zo fijn om tegen iemand aan te praten die vervolgens even de 'spiegel' voor houdt of je even kan steunen.

Fijn weekend allemaal!

groetjes,
    S

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Lauwra, hoe gaat het met jou?

@Tielo, DUIM! :)

@Sun, gefeliciteerd met je neefje, wat een mooie naam. Hoop dat je hem snel kan bewonderen! Wat balen dat je weer zien bent zeg :( Hoop dat je snel weer een beetje opknapt! Dat je nog even kan genieten van de laatste weken!

@S, fijn dat je alles weer een beetje voor jezelf op een rijtje hebt. Soms is het wel even fijn als je tegen een "vreemde" de ei kwijt kan. Zij kunnen je toch weer even een andere kant opduwen dan vrienden/familie/of bekende zouden doen! Succes en houden zo! :)

13. sunshine81

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het langzaam wat beter...
    Maandag liggingsecho gehad en ik geloof het nog bijna niet maar de kleine ligt mooi met zijn/haar hoofd naar beneden:D:D:D:D
    Zijn vrijdag met moxa-therapie begonnen en dat werkt dus echt! Gister bij de verloskundige geweest en de kleine zit zelfs al helemaal ingedaald:D:D. Wat kan er veel gebeuren in een paar dagen zeg!
    Ik heb ook het idee (maar al heel lang) dat ik de 40-weken niet ga halen... Wordt erg nieuwsgierig nu hoor!!!

14. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Sun: whaaa! Wat super zeg!! Nu nog ff bevallen:D Wat is dat precies, die moxa therapie? En ben je alweer wat opgeknapt?

S: Fijn dat t nu goed gaat. Bij iemand die op afstand staat durf je soms toch beter te praten he, en zo iemand kijkt ook veel meer objectief.

Wij hebben besloten een cyclus rust te nemen. Afgelopen zondag ongi geworden. Vorige week is mijn oma overleden. Ik heb nog bij haar gewaakt 's nachts en toen ze die morgen overleed ook nog de laatste zorg gegeven. Maandag is ze begraven. We hebben weer een hectische en emotionele week achter de rug. Dus nu even helemaal NIKS!

15. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun wat super! :) hopen dat de kleine toch nog een weekje blijft zitten :) en dat jullie snel jullie kleine in handen mogen houden :)

@lauwra, heel veel sterkte met dit verlies! Kan me voorstellen dat jullie deze ronde laten zoals het is... Is ook niet niks, en dan idd emotioneel ook nog een achtbaan, zal mss ook niet positief uitwerken op de cyclus. Heel veel sterkte komende tijd.

16. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt Renee! Ja het is echt te veel allemaal en stress is idd ook niet goed.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: nog gefeliciteerd met je neefje :). Fijn dat je kindje nu ingedaald is! Nog eventjes volhouden dus ;).

Lauwra: gecondoleerd met je oma.... Wel heel mooi zeg dat je haar de laatste zorg hebt kunnen geven. Sterkte! En balen nog van je ongi. Begrijp wel dat je even een ronde rust kan gebruiken.

Hier niet zoveel te melden, ongi zal een dezer dagen zich vast wel weer aandienen en dan start de voorbereiding van de IVF. Maar voorlopig houd ik me daar nog niet zoveel mee bezig, want de verbouwing vraagt veel tijd. Nog 3 weekjes en we zijn verhuisd!

18. sunshine81

@Lauwra, dapper besluit. Gecondoleerd met je oma, inderdaad erg mooi dat je die laatste dienst nog aan je oma hebt kunnen geven... Goed dat je even rust neemt dan kun je er de volgende keer weer volop tegenaan...

@Pien, nog even volhouden dus... Eerst nog de pil dus kan je rustig "afklussen" en verhuizen! Succes met de laatste loodjes!

19. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien succes met de laatste loodjes van verhuizen. Heeeeel mss dat wij ook binnenkort mogen gaan inpakken :) maandag gesprek. Terug naar mn oude straat waar ik ben opgegroeid. Zijn nieuwbouwwoningen, ergens dit jaar zijn ze klaar. Met zonnenpanelen enz enz. Energiezuinige woningen. Vind het wel spannend eindelijk ook een tuin :)

20. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Pien en Sun: Bedankt!:)

Pien: Succes ook van mij met de laatste dingen voor de verhuizing. Heerlijk dat je zo je gedachten kunt verzetten. Knap trouwens dat je nog hier komt kijken, je bent al zo druk:)

Renee: Oh dat is lekker een huis met een tuin! Die hebben wij ook en zou m niet kunnen missen! Vooral voor kinderen is dat toch wel fijn he. En energiezuinig is dan mooi meegenomen.

Deel Deze Pagina