Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik vind het niet eerlijk. Ik zit vandaag op dag 30 en ik heb in geen jaren meer een cyclus van 30 dagen of langer gehad. Dus ik had me voorgenomen om vanochtend te gaan testen, want ik had nog geen bruinverlies gehad. Tot vanochtend natuurlijk..... Toch ook maar even getest voor de bevestiging en natuurlijk was deze negatiever dan negatief.... Ik baal er zo van, ik kreeg echt goede hoop. Hoewel er niet echt aanwijsbare klachten waren dat het wel raak zou zijn, gaf de lengte van de cyclus me toch zeker wel hoop. Zoooo frustrererd dit...
    Dus straks naar de apotheek om de pil te gaan halen. En het IVF circus is bij deze een feit :(.
    Sorry heb ff niet de puf om verder te reageren, ga zo maar weer een flink eind verven in het nieuwe huis. 1 voordeel: ti's op terpentine basis en als je zwanger bent schijn je daar niet mee te mogen verven. Heb ik ff geluk niet zwanger te zijn ;) :(.

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, oh spannend zeg! Je hebt er in ieder geval al erg veel zin in zo te horen. Succes maandag met het gesprek...

@Pien, he jakkes wat jammer dan toch weer ook al had je er niet meer op gerekend. Toch weer ff een K* moment. Leef je lekker uit in het huis en neem een borrel... Succes met het IVF-circus! Dikke knuffel

Hier gaat het zijn gangetje. Ben nog steeds strontverkouden maar kan wel weer een beetje mijn ding doen... Ga wel elke middag ff slapen, niks voor mij normaal! Kleine ligt helemaal ingedaald en is nog steeds lekker druk. Manlief kan niet meer wachten en wil de box enzo allemaal al neer zetten. Nou ja, hij gaat zijn gang maar:D Plaatsvervangende nesteldrang denk ik hihi.
    Fijn weekend allemaal, het wordt zondag heerlijk weer :D:D:D

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Pien: Ja kan me voorstellen dat je dan hoop krijgt! Wat n teleurstelling dan weer! Dikke knuffel van mij hoor! Wanneer moet je nu beginnen met de pil? Succes met verven, wat een geluk dat je dat kan:(:D

Sun: haha die man van jou:) maar staat ook wel weer heel leuk een box in de kamer:)
    Ik moet werken het weekend, late diensten. Dus zondag morgen wel genieten van de zon!

4. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo, hoe ist met jou? Je tempkaartje ziet er nu wat normaler uit dan de vorige:)

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Pien, wat balen zeg :( Hoop dat je een beetje afleiding vindt tijdens het verven!

@lauwra, thnx. Ja lijkt me ook echt heerlijk een tuin, lekker badje in de zomer opzetten BBQ erbij :D yumyum

@Sun hahaha hoort zich bekend aan, was bij mij de nesteldrang weer weg, begon mijn man alle kanten op te gaan haha :D

Vandaag gaan babyzwemmen, was heel leuk.

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoi dames!!

Wij zijn verhuisd!!! :D :D :D We moeten nog enkele prulletjes uit het huurhuis gaan vissen en daar nog grote schoonmaak houden en dan is het fini, ten einde! Dan is het definitief! Joepie!! :D Het was leuk wakker worden in ons nieuwe huisje!
    Nu nog 3 weken wachten tot we hier internet hebben, nu zitten we op een homespot en dat werkt wat trager. Over 2 weken hebben we pas televisie, dus dat is ook een RAMP voor mij!
    Zij die ons huisje willen zien: Kristien en Arne bouwen | in Heusden-Zolder :) Onze trots!

Hoe gaat het met de kersverse moeders hier en de bijna moeders? Verloopt alles naar wens?
    En Lauwra, hoe is het met jou gesteld? Hoe voel je je?
    En Pien? Alles goed?
    Ik moet eens alles gaan bijlezen! Ik ben niet meer op de hoogte! *shame on me!*

Mijn IUI was 5 april, ik verwacht dus ongesteld te worden ten vroegste 19 april, maar hoogstwsl wordt dat 21 april... Vorige keer was ik ook 2 dagen overtijd voor ik ongesteld werd...
    Mijn temp is wel totaal anders dan vorige keer! Vorige cyclus had ik nu een dip, maar deze cyclus blijf ik hoog en stijg ik... Ik ben dus erg benieuwd! Mijn borsten doen bij momenten echt pijn (en dan moet ik ze even masseren om het te doen overgaan) maar verder voel ik me oké :) Wel wat emotioneel bij momenten.

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ooooh tielo zo het?? We gaan duimen dat je de 21ste gewoon een positieve test in je handen hebt. Een nieuw huisje een nieuw boompje, daar hoort ook een nieuw beestje bij ;)

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Pien, sorry, ik had jouw post nog niet gelezen! Dat is echt wel *** en ik kan begrijpen dat niemand hier het juiste antwoord kan bieden... Maar probeer (en dat is moeilijk) toch positief te blijven. Vrienden van mij zijn nu ook gestart met IVF en ik heb hen nog nooit zo optimistisch gewezen! Collega van mijn man was van de eerste keer zwanger met IVF... ik duim alvast voor je dat het bij jou ook zo'n vaart mag lopen!

Hier is de pijn in de linkerborst er weer... komt dat door de pregnyl?

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ja, ik begin echt hoop te krijgen... Ik vrees dat er een mega teleurstelling aan zit te komen als ik gewoon ongesteld word!!
    Hoe zit dat bij jou Renee, moet jij één van dees normaal niet terug ongesteld gaan worden, of duurt dat wat langer? Of heb je nu gewoon voortdurend bloedingen?

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Lauwra: wat een droef nieuws lees ik nu! Mijn deelneming met het verlies van je oma :( Ik heb de mijne in november 2011 verloren en ik heb het er soms nog erg moeilijk mee! (vooral omdat we ernaast gebouwd hebben) Er zijn op zo'n moment ook geen juiste woorden te vinden om je te troosten... Ik kan alleen maar zeggen dat ik het serieus *** voor je vind! Zat het er aan te komen of is ze toch erg plots gegaan?

11. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ben ik alweer geweest :) is dat even balen na 9 maanden niks. Zit nu weer in de tweede week van de cyclus zegma.

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo: Bedankt voor je deelneming. Oma was al een paar jaar aan het dementeren en laatste maand wilde ze niet meer eten en drinken, heel minimaal. We zagen het dus wel aankomen, maar 2 weken geleden hadden we dit ook nog niet weer verwacht...t gaat toch nog snel op het laatst.

Wauw!!Wat is jullie huis mooi geworden!! En dat weblog is heel mooi om te bewaren. Echt vanaf het begin heb je t bijgehouden. Ik heb nu alleen plaatjes gekeken, maar heeft je man t nou zelf gebouwd? Met hulp natuurlijk?
    Heerlijk dat je er nu zo keurig bij zit na een heel dik jaar zwoegen! Da's genieten:)
    Ik hoop dat je hoop op een zwangerschap gegrond is! Bij zo'n mooi huis hoort ook gewoon een kleintje, toch:D
    Pijn in je borsten kan zeker van de pregnyl komen (dat wordt tenminste altijd gezegd!). Maarrr... ik heb nu 2 keer pregnyl gespoten voor de punctie (10.000EH) en daar heb ik geen pijnlijke borsten van gekregen. Dat begon pas later bij de eerste poging, en toen was ik kort zwanger. Nu na de 2e poging helemaal geen pijnlijke borsten gehad. Dussss wie weet bij jou!!;)

13. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Lauwra: jaja, wie weet :) Hoe vlot het bij jou, zo'n maandje rust? Ik vraag me af of ik het gewoon eventjes zou kunnen loslaten voor een maand,... Lijkt me onwaarschijnlijk moeilijk! Maar als je er aan toe bent, dan kan dat wel deugd doen denk ik! Even gewoon terug jezelf zijn...

Over het huisje: Mijn man heeft het niet zelf gebouwd hoor :) Maar we hebben wel veel zelf gedaan.
    - Een aannemer heeft het huis gezet en wij hebben de isolatie gestoken
    - Een aannemer heeft het dak gezet en wij moeten de isolatie nog steken.
    - De elektriciteit, de sanitaire voorzieningen en de ventilatie heeft mijn man zelf gedaan, bij de elektriciteit heeft mijn papa veel gedaan (het is zijn beroep)
    - Pleisterwerken en chappen hebben we laten doen

We zijn begonnen in januari 2012 met de kelder en nu zitten we erin, dat valt nog goed mee hé! Ik heb vandaag nog enkele oranje en grijze accessoires gekocht en nu is het helemaal AF! Ik zal hier anders het interieur eens volledig posten (ik post dat niet op de blog, kwestie van ook wat privé te houden)

14. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh ja ben super benieuwd naar je interieur. De fotos die ik zag zagen er veel belovend uit.
    Je hebt wel n handige man hoor.(en jij ook zo te lezen:D) Toch nog veel zelf gedaan. En dan is het aardig snel dat je erin zit. Voelt het al helemaal als je thuis? Heerlijk als je na zo'n dik jaar hard werken eindelijk in n mooi huis zit!

n Maandje rust is echt heerlijk!! Ik kan het ook goed loslaten. Heb nu zelfs helemaal geen zin om weer te beginnen. Het is zoveel gedoe en beheerst je leven totaal. Dat merk ik nu pas echt. We kijken nu uit naar de meivakantie en ik weet zeker dat ik daarna toch ook wel weer uit kijk naar de volgende behandeling:)

15. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @lauwra fijn dat je het even kan loslaten :) even lekker tot rust komen en weer met goeie moed de volgende ronde in.

Vandaag gesprek gehad voor de woning. Nog wat papieren inleveren, maar we hebben hem zo goed als :) yeah! Rond de bouwvak zouden de woningen klaar zijn. Kan ik binnenkort beginnen met pakken :p

16. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,
    Sorry dat k niet eerder heb gereageerd maar ik heb al twee keer een heel verhaal getypt en kreeg vervolgens een error waardoor alles weer weg was. Meestal doe ik zp even 'tussendoor' en liet het er dan maar weer bij. Nieuwe poging dus bij deze!

Lauwra, gecondoleerd met het verlies van je oma. Ook al heeft ze waarschijnlijk een mooie leeftijd bereikt, het gemis is niet minder. Je verliest toch iemand die je lief hebt. Heel stoer dat je even een pauze inlast. Ik vind dat echt een superstoer besluit en dapper ook.

tielo, ik duim zeker mee. Vrijdag gewoon een positieve test, daar gaan we voor. Net als alle andere al hebben gezegd: in zo'n mooi huis hoort een klein lief mensje. Hoop het echt. Mooie ramen trouwens. Wij hebben ook een schuifpui maar niet met uitzicht op zo'n grote tuin en zo weids. Prachtig. Hier in de randstad is onze tuin van 7 bij 5 vrij normaal maar het blijft een beetje een 'postzegel' vergeleken bij jullie tuin. Heerlijk!

Renee, oeh spannend ook voor jullie huis. En ook alweer ongesteld. Hier nog geen cyclus in zicht en ook nog labiele buien. Komt denk ik door de borstvoeding.

Ben in dubio hoe lang ik ermee door wil gaan. Voor mijn meisje zo lang mogelijk maar voor mij zou het denk ik beter zijn (emotioneel en fysiek) om misschien bij 4 maanden te stoppen. Die hele toestand met die ruzie vind ik zwaar en het kost allemaal zoveel energie. Ik wil wel op de been blijven, ook als ik weer aan het werk ga.

Sun, ik herken de nesteldrang van je man helemaal niet. Geniet er maar van dan kunnen alle klusjes die de afgelopen jaren zijn blijven liggen gelijk worden geregeld haha. Het is echt leuk wanneer je kamertje af is en je kleertjes kan wassen en in je kast leggen. Vond ik echt super om te doen.

Ik heb net even lekker in de tuin gewerkt en ga mijn kleine man zo maar eens ophalen van de opvang. de kleine meid doet het echt super. Ligt nu knock out in de wagen na een badje en massage. Baby massage is echt leuk om te doen. Het is totaal niet moeilijk en je kan het zelf ook wel verzinnen maar het is wel een leuk momentje met z'n 2en. Een mooie herinnering voor later dat ik dit met haar heb kunnen doen.

groetjes, S

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi ladies!
    Dus ik ben niet de enige in verbouwingstoestand ;). Tielo, ben ook benieuwd naar jullie huis, waar staat die foto van je schuifpui? Op de blog kon ik het niet vinden...
    Wij hebben ook heel veel zelf in het huis gedaan. We moeten de overloop en de hal nog verven, en 1 slaapkamer moet nog helemaal. De rest is klaar :). na 9 maanden tijd ;). Eigenlijk zou het mooi zijn als de kamer doe nog moet, binnenkort de bestemming kinderkamer kan krijgen. Ik vind ook dat in een nieuw huis een kindje hoort. Daar gaan we voor!
    Eerst nog ff doorzetten met klussen, dan IVF, en dan hopelijk resultaat!
    Lauwra: geniet van je pauze meid, ff wat anders tussendoor doet een mens goed. Daarna met frisse moed weer verder!
    René: ik had het ff gemist, maar jij ook waarschijnlijk verhuizen? Leuk zeg!
    S: lijkt me ook best lastig hoor die borstvoeding. Volgens mij is dat best zwaar. Ik zou het ook mooi vinden om te doen, maar weet ook niet hoe lang ik het zou kunnen volhouden...

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoi dames! Leuk te lezen dat er weer wat meer leven is hier! Ik miste de updates hier wel wat!

Wat is een schuifpui? Is dat hetzelfde als een schuifraam? Wij hebben in de keuken een schuifraam van 3 meter (waarvan je 1.5m kan schuiven) en in de leefruimte ook een schuifraam van 4.5m, met opnieuw 1.5m verschuifbaar...

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    @Lauwra: ik ben blij voor je dat je zo goed volhoudt in je rust! Ik vind dat echt moedig! Hopelijk sterkt het jullie wat aan!

@Renee: gaan daar zoveel gesprekken aan vooraf alvorens je een woning kan kopen? Wat voor een woning is het?

@S: een tuin is een tuin, hoe groot die is, maakt niet echt uit! :) Wij zijn stukken langer bezig met het maaien van het gras, met onkruid wieden, met planten verzorgen,... dus alles heeft zo zijn nadelen hé :) Zolang er een zonnestoel kan staan, is het altijd goed denk ik maar! (En zolang mijn man niet van uit het raam tot bij de buren kan plassen, dan zou het te klein zijn :) )

@Pien: jaja, je bent niet de enige! Wij hebben ook nog wat werkjes in ons huis! Maar ik geloof dat wij misschien toch sneller klaar gaan zijn dan jullie, want ik hoor dat overal dat verbouwingen zo lang kunnen duren! Ik hoop in ieder geval voor jullie dat dit de focus even op iets anders legt en dat je daardoor nog sneller een kinderkamer vorm kunnen geven!

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    En ohja... Mijn temperatuur doet het goed de laatste dagen! Gisteren was ie wat lager, omdat ik toen 40min vroeger getempt had... (mijn man werd opgeroepen door zijn werk en toen dacht ik: foert, ik meet nu!)
    Ik begin echt wel te hopen...

Deel Deze Pagina