Tielo, mooi zeg en lekker ruim! Schuifpui = schuifraam. Grappig he dat wij sommige andere woorden hebben. Dat viel me ook op met de vensterbanken die jullie ook anders noemen. Grappig toch. Maar over een schuifraam/pui: Echt heerlijk in de zomer om open te doen en in de winter omdat er zoveel licht in de kamer komt. Als in de winter het zonnetje schijnt hoeven wij geen verwarming aan beneden. Is dan ondanks de kou buiten binnen 20 graden. Ook omdat het nieuwbouw is en de warmte dan goed binnen blijft denk ik. En de tuin, je hebt gelijk. Een tuin is een tuin en wij genieten van onze postzegel al zou het voor mijn kids soms wel fijn zijn om iets meer ruimte te hebben voor een speeltoestel ofzo. Zo is er altijd wel wat te wensen. Pien, ook al doe het zelvers bij jullie. Vind ik echt knap hoor zo allemaal naast je werk. Echt druk lijkt me.
dames, jullie moeten me even helpen de voetjes op de grond te houden, het wordt echt te moeilijk nu! Gisteren was mijn temp weer wat gezakt omdat ik 40min vroeger gemeten had en ik moest dringend plassen... ik vermoed dat ie daarom lager is? Vandaag moest ik opnieuw dringend plassen, maar dan om 5u en ik heb gemeten om 7u, waardoor de temp mss hoger is dan anders... kan dit?? Maar de temp blijft int algemeen wel mooi hoog... Ik voel me niet direct 'anders' en ik heb totaal geen symptomen (behalve nu en dan steken in linkerborst), maar ik heb gewoon al sinds vrijdag het gevoel dat het raak is... Ik vind het erg moeilijk worden om de voetjes op de grond te houden...
Hoi mag ik mij hier ook aanmelden?? a.s. vrijdag gaan wij ik& mijn vriend voor het eerst naar de gyn/fertiliteitsafdeling ziekenhuis. Begin nu wel beetje spannend te vinden.. liefs
Hoi Ligakoekjuh, tuurlijk! We zijn maar een klein clubje en een aantal van ons is gelukkig zwanger geworden (waaronder ikzelf) dus ik denk dat het wel goed is om weer wat nieuwe volgers te krijgen! Anders wordt het een babytopic ipv mmm topic Tielo, je temp blijft hoger! Ben je nu al 12 DPO? Dan zou je toch al wel kunnen testen? Ik had een vaag streepje op 12 DPO maar het was wel te zien. Ik kon nooit wachten en ik zou gewoon gaan testen. Anders maak je jezelf helemaal gek, of denk ik nu te simpel ...
@ligakoekjuh, tuurlijk welkom. Zoals s al zegt we zijn een klein groepje maar wel lekker actief spannende tijden voor jullie dus! Succes morgen @tielo idd testen
Hehe, leuk dat jullie zo optimistisch zijn, maar ik durf echt niet!! Ik zit idd 12DPO, maar is de pregnyl dan wel uit mijn lijf? Vrijdag komen er vrienden naar hier voor de housewarming, eigenlijk wil ik het dan nog niet weten, want dan ga ik niet kunnen zwijgen... en zij (enkele) weten van onze behandeling, dus ze gaan er ook zeker achter vragen... Ik zou niet willen dat zij het voor mijn ouders en broers en zus zouden weten... snappie? En zelfs dan... Ik ben bang voor de teleurstelling... heel bang zelfs... Want dat betekent dat ik aan het spuiten ga met Menopur, ipv Clomid... (Maareuh... de curve van het tempen ziet er goed uit hé? Toch hoopgevend!!)
Dank jullie wel, ja hele spannende tijden idd ben erg benieuwd naar de onderzoeken en de vragen die gesteld gaan worden mijn ha vertelde me dat mijn 1 ste afspraak wel een half uur zou duren met alleen maar vragen en info .. aah klein (groepje) maar fijn !
Tielo: de curve ziet er goed uit hoor. Maar goed, daar kun je jammer genoeg geen harde conclusies uit trekken. Officieel is het nog te vroeg om te testen, maar vaak kun je al wel wat eerder dan NOD testen. De pregnyl is na 12 dagen wel uit je bloed hoor. Zelf zou ik gewoon wachten tot NOD, want ik haal zelden de NOD van 14 dagen .
Ik heb dat al heel lang niet meer gedaan, getest voor mijn NOD... Ik denk dat ik dat enkel in mijn eerste drie maanden ofzo eens gedaan had... Hoewel... Misschien een tijdje geleden nog, nog voor ik met behandelingen bezig was... Nuja, in ieder geval, ik durf het nooit goed op voorhand al... Ik zei net tegen mijn man dat ik graag nog eens wou vrijen... het was al een week geleden en het nieuwe huisje is nog niet ingezegend! Maar tja, hij is nu in ziekteverlof, hij heeft de griep... dus optimaal is dat niet... Hij beweert beter te zijn (hij is toch alweer buiten aan het werken, maar hij gaat nog niet naar zijn werk, voor één keer ziekt hij eens uit volgens doktersvoorschrift!) dus ik dacht: 'Oh, je kan buiten werken, dan kan je ook vrijen', NJET! Hij zei doodleuk: 'Sjoeke, ik heb wel de griep hé, en gij zijt zwanger, bijna... misschien... Ik wil geen risico's lopen!' BAH !!! ik zei al: oei, gaan we dan nog 8 maanden kin kloppen, kwestie van onze kleine geen deuk in zijn hoofd te bezorgen? Hij kon er niet mee lachen! Ik heb goesting! :x
@Tielo, hahhahaha dat begint mooi op tijd bij hem... Dat wordt 9 maanden knuffelen Hier ook zo hoor en moet zeggen dat ik in het begin en nu ook helemaal geen zin heb, 9 maanden vliegen voorbij... Ik ga heeeeel hard voor je duimen. Na onze icsi heb ik ook pas op NOD getest, durfde ook niet eerder, was al zo vaak teleurgesteld maar stiekem wist ik het al! Heb jij een gevoel? @Ligakoekjuh, welkom hier! Zie dat jullie ook al een poosje bezig zijn... Succes morgen! Hier weer een mijlpaal, mag vanaf nu thuis bevallen Gek idee dat het nu zomaar kan gebeuren maar ook nog een maand kan duren... Kreeg net een appje van een collega die gedroomd heeft dat ik morgennacht ga bevallen van een meisje, genaamd Eline. Apart he?!
@Tielo haha kan allemaal geen kwaad We hebben nog geregeld seks gehad tijdens de zwangerschap, toen ik opgenomen werd mocht het niet meer van het ziekenhuis. De laatste 2 weken had ik zelf zoiets van ach, nu mag het wel weer, had ik ook veel zin in. Maar mijn man zag dat niet zo zitten Na de bevalling heeft het nog een weekje of 4 geduurd ivm de hechtingen @Sun, wat grappig, komt de naam in de buurt bij die van jullie als het een meisje wordt? Maar idd een heel gek idee dat het nu mag gebeuren. En je weet gewoon niet wanneer het kan gebeuren, kan vandaag gebeuren, maar kan nog 4 weken duren. Ik had vaak het idee, van ojee nu gaat het gebeuren, duurde uiteindelijk langer dan gedacht, en de dag voordat ik beviel, merkte ik helemaal niks (op mn ramenwas tik na dan haha )
Ik had wel een voorgevoel dat het positief zou kunnen zijn, dat gevoel heb ik van afgelopen vrijdag tot dus gisteren (woensdag) gehad. Sinds vanmorgen (donderdag) is dat gevoel plots verdwenen en zie ik het weer allemaal negatief in... Ik ben zooooo wisselvallig!! Enneuh... we hebben vanmorgen nog heerlijk kunnen vrijen Toch grappig hoe sommige mannen denken hé! PS: er zijn twee posts gebeurd op de blog vandaag!
Gefeliciteerd hope @tielo, hoe zat dat nog eens... Mannen komen van mars en vrouwen van Venus en de moet niet opgeven!
Ik vertrek NU naar de dokter voor mijn bloedtest, nu wil ik zeker weten of dit niet door de pregnyl komt! Ik zit op dag 14 na de IUI