Hopeand faith: gefeliciteerd! Een jongen! Zo leuk, zo'n stoer en energiek mensje. Houdt je zelf ook actief (althans, dat is hier zo) Tielo: woooooow zwanger! Superleuk! Nu weer spannend... tot de 12 weken hè. Ik ben heel blij voor jullie. Sun: alweer een mijlpaal bereikt. Zo leef je van de ene naar de andere hè. Nu naar de 40!
@Hope, gefeliciteerd met jullie jongen Had je dat gevoel zelf ook? Je zit ook alweer bijna op de helft, gaat snel he?! @Tielo, WOWWWWW dit is duidelijk hoor, GEFELICITEERD!!! @Renee, nee de naam komt niet in de buurt haha. Ik zei het tegen manlief en die zei jakkes hihi! Ja, heel irritant. Had vanmorgen buikkramp dus dacht oh jee zou het nu al? Maar verder niks meer gevoeld. Wel heb ik het gevoel als ik loop dat het hoofdje echt daar beneden drukt, is niet zo fijn... Straks maar plantjes kopen ter afleiding @S, ja gaat nu ineens hard maar denk niet dat ik die 40 haal maar ja, zegt ook niks...
Bij de dokter was alles in orde! Ze heeft gisteren om 21u nog gebeld om te zeggen dat het duidelijk positief was... En nu met een bang hart nog 8 weken uitzitten... Het is nogal onwerkelijk!
Meiden, ik ben ff een paar dagen afwezig denk ik. Ben nu bij mijn ouders, dus kan ff internetten, maar i.v.m de verhuizing zitten we nu even zonder dus... Tot later!
@pien succes met verhuizen. Ik heb afgelopen dagen puin liggen ruimen in huis. Alles wat ik afgelopen 2 jaar niet meer aangeraakt heb weg ermee, 15 vuilniszakken al vol. Pfff en dan moeten we nog de kelder en de garag
Ik word stilaan zot van de onzekerheid en de angst die ik voel... plots waren al mn symptomen ook weg... ik voel me plots erg ongelukkig, alsof ik blij was voor niets en dat het er al op zit...
Ik ben vanmorgen naar het zh geweest en heb in het labo bloed laten trekken... ik word vandaag nog opgebeld met de uitslag... Ik ben bang dat mijn hcg niet gestegen is, heb geen symptomen meer sinds gisteren... Ik voel me belabberd, onzeker, bang,...
Tielo! Gefeliciteerd je bent gewoon ZWANGER!! Ik hoop echt voor je dat het HCG gewoon gestegen is. Je had toch steeds heel weinig symptomen? Het kan ook gewoon van dag tot dag wisselen! Moed houden hoor! Pien: Succes met de laatste dingen en de echte verhuizing! Renee: Heerlijk lekker opruimen! Geeft goed gevoel he En nog gefeliciteerd met de koop van jullie nieuwe huis! Sun: ja ramen zemen is n goed idee, het schijnt toch dat je van omhoog reiken met je armen weeen kan veroorzaken? Hope: gefeliciteerd met jullie jongen. Lijkt me echt leuk als je het weet. Kun je in de winkels ook gericht gaan kijken en kopen VOel je je verder goed? S: Ik wist niet dat je van borstvoeding ook labiel kan worden/blijven. Het lijkt me lichamelijk sowiso wel uitputtend. Maar als het kan zou ik het ook heel graag willen hoor en als je 4 maanden geeft heb je de belangrijkste tijd ook wel gehad toch! Hoe zou het eigenlijk met Elba zijn? Die is zo onderhand wel uitgerekend toch! Ze is hier al een tijd niet geweest... Ligakoekje: Voor jou nog n welkom van mij! Morgen uitslag samenlevingstest dacht ik he? Succes! Hopelijk is het een goede uitslag!! Hier wordt nog vollop genoten van de rust hoor Vooral met dit heerlijke weer. Zometeen de tuin eens onder handen nemen Wat vonden jullie trouwens van het koningslied? Ik vond het echt verschrikkelijk ben blij dat het gecanceld is!
Dank je wel meiden Nee mijn gevoel was echt een meisje haha dus ik moest ff omschakelen maar dat is gelukt ik voel me prima ben weer de oude geen drift buien meer en ook niet meer misselijk HEERLIJK!! voel de kleine ook steeds schoppen al vanaf 15 weken eigenlijks Heerlijk gevoel!! Net ook weer bij de vk geweest bloeddruk was goed iets te laag en hartje klopt mooi moet alleen ff voor de zkerheid urine nalaten kijken op blaasontsteking omdat ik was pijn heb aan mn baarmoeder of banden maar kan dus ook blaasontsteking zijn!! @ Tieloooo YEEEEEEH bter meid nu niet meer zo onzker zijn hoor ik weet het de eerste 12 weken zijn killing!!
Tielo: ik ga je even streng toespreken "ga even lekker genieten meid! Niet zo twijfelen en even lekker zwanger zijn" Het is iets om te vieren. Zorgen maken is pas voor op het moment dat er reden is voor zorg (zeg ik terwijl ik heel goed weet dat dit moeilijk is hoor) Lauwra: blij met het resultaat in de tuin? Heerlijk is dat hè. Ik heb ook geleerd dat tuinieren echt heilzaam kan zijn. Hoofd leeg en lekker met de plantjes en het onkruid in de weer. En heb je het nieuws gezien dat het koningslied toch weer doorgaat? Ben je zeker wel blij mee haha. Ik las dat 60% van de nederlandse bevolking het lied wel leuk vindt. Ik ben alleen nog maar mensen tegengekomen die bij de andere 40% horen. Renee: goed op weg zo te horen. 15 vuilniszakken is zeker een goed begin. Ga zo door zou ik zeggen! Hope: Ik had destijds precies het omgekeerde. Wist zeker dat we een jongen zouden krijgen en was een meisje haha. Fijn dat je je nu wat beter gaat voelen en wat fijn dat hij al zo'n tijd aan het schoppen is. Ik voelde ze beide pas met 20 weken en dat vond ik echt lang wachten. Hoop dat je geen blaasontsteking hebt! Ons meisje weegt nu met 8 weken alweer 5780 gram en is 61,5 cm! Een grote meid. Ook heeft ze vandaag 2 prikjes gehad. Het was echt huilen geblazen. Zo zielig. Gelukkig kon ik haar wel troosten. Morgen toch even een afspraak maken met de ha om te praten over maagzuurremmers. Ze heeft veel last van reflux en het consultatiebureau raadt toch aan om medicijnen te gebruiken om haar slokdarm te beschermen tegen het maagzuur. Lijkt me goed idee. ik ga zo naar bedje toe na het journaal, ben doodop. Heb zo'n zin om te slapen dus dan daar maar aan toegeven een keertje.
Tielo: Oh zie je wel! Nu lekker gaan genieten en dromen S: Oh nee ik had nog helemaal niet gehoord dat het koningslied toch door gaat Dat is toch niet te geloven! Heb gister ook helemaal geen nieuws gehoord of gezien. Het resultaat in de tuin ben ik blij mee ja! Heb 2 struiken gerooid, van die lelijke bol coniferen. Waren nog van de vorige bewoners. Geeft echt een hoop ruimte. En het is idd echt zo, als je in de tuin bezig bent kun je je hoofd helemaal leegmaken. k Vergeet de tijd ook altijd Hope: Hopelijk geen blaasontsteking... Lijkt me wel gezellig als je zo'n schoppend kleintje bij je hebt Behalve 's nachts als je wilt slapen...
@Lauwra, haha tjaa het koningslied... Wanneer gaan jullie weer beginnen? @Tielo, probeer je niet al te gek te maken Is idd makkelijker gezegd, maar het is best herkenbaar, tenminste bij gingen alle "gevoelens" de eerste 2 weken alle kanten op, zo onwerkelijk dat het gelukt is, en vooral als je plots voor je gevoel geen symptomen meer hebt. Maar probeer ervan te genieten, en vooral aan het idee te wennen dat jullie zwanger zijn @hope, fijn gevoel he, dat schoppen Heeeeeel cliche, maar geniet daar ook maar van, want je gaat het echt missen! @S, wat is ze flink gegroeid! Vorige week woensdag zijn wij bij het CB geweest. Fleur was precies 5 kilo en 56 cm. En heeft ook de twee spuitjes gehad. Hoe heeft de kleine bij jullie op de spuiten gereageerd? Bij ons heeft Fleur eens voor de afwisseling overdag veel geslapen, hebben haar geregeld wakker moeten maken voor de fles, anders sliep ze door. Heb d'r vandaag even na mn ma gebracht, even rust Ze doet het wel goed allemaal, mogen opzich niet klagen, maar overdag is het soms erg vermoeiend Veel huilbuien veel last van krampjes enz... Bij het CB nu al een paar keer aangegeven, maar wordt altijd maar luchtig over gedaan Gelukkig slaapt ze wel de nachten nog steeds door, dus dat is dan weer een geluk
Renee, ze heeft inderdaad ook veel geslapen en volgens mij heeft ze er verder geen last van gehad gelukkig. Voor de darmkrampjes gebruiken wij cinababy van vsm. Werkt goed. Ons meisje heeft nog wel veel last van reflux dus op aanraden van het cb donderdag even naar de ha voor maagzuurremmers. Ze drinkt daardoor namelijk steeds kleine beetjes en dat betekent nog 7 voedingen per dag (vooral in de avond ieder uur!). Dat hou ik niet vol als ik weer ga werken. Hopelijk als haar maagje en slokdarm wat rustiger zijn dat ze meer melk per voeding gaat drinken.
@s, thnx voor de tip ga ik van de week even voor kijken. Heb haar vanmiddag venkelthee gemaakt, hielp ook wel goed. Wat balen dat ze veel last heeft van reflux. Lijkt me erg pittig elke nacht echt petje af voor je! Hoop dat het gaat helpen de maagzuurremmers
hey hey wij hebben vorige maand 1e gesprek gehad, in het ziekenhuis zijn nu iets langer als 1 jaar bezig, zaad van mijn man was al onderzocht en zag er niet goed uit, nu moet ik op dag 9 (na men ong.) komen voor echo om cyclus in de gaten te houden moet op dan 3 ook bloedprikken, nu inmiddels 6 echos gehad en men eisprong wel gehad maar dat op dag 24 dus veel te laat. nu moet mijn man in juni weer zaad in leveren en hebben we eind juni weer gesprek wat te doen. vind het ook allemaal heel erg spannend, en moeilijk gr