Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tielo: Hoe is het nu? Ben je al wat geruster? :)
    Renee: Wat vervelend dat ze op het CB zo luchtig doen over de krampjes. Die krampjes leveren toch wel ontroostbare huilbuien op denk... er zijn gelukkig wel wat middeltjes op de markt, maar volgens mij heeft het ook gewoon tijd nodig.. wel zwaar...!
    Ik dacht dat ik afgelopen weekend al mn ei heb gehad, maar nu denk ik toch dat ie nog niet geweest is. Maar ach, ik ben er niet zo mee bezig... Ws wel ergens over 2,5 week weer ongi, dan op dag 12 weer eerste echo, is de bedoeling:)

S: Reflux is ook vervelend! Hopelijk gaan de maagzuurremmers goed werken en kan ze met wat minder voeding toe...
    Hoe is het met jou en je ouders?

Wolfje: Welkom! Wat vervelend dat het zaad van je man niet goed is. Hoe slecht was het? Of weet je geen preciese uitslag?
    Een latere eisprong hoeft niet perse negatief te zijn hoor! Als je er maar een hebt elke cyclus. Dat is t belangrijkste!
    En deze begintijd met onderzoeken is natuurlijk zwaar en moeilijk. De teleurstellingen, steeds naar het ziekenhuis... valt niet mee hoor!!
    Veel praten met elkaar! (En dit forum:))

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    men man had er 300.000 waar 200.00 goed van
    maar is te weinig om spontaan zwanger van te worden,
    vooral omdat mijn eisprong nog al (onbekend) ingewikkeld is voor mijn gevoel, ik merk zelf ook als ik er over praat dat goed gaat.
    moet heel eerlijk zeggen ik ken ook vrouwen die er echt TE veel mee bezig zijn.
    gelukkig heb ik dit niet maarja kan nog komen dankje voor je reactie lauwra

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Wolffje, welkom. Wat balen van de zaad van je man :( Een latere eisprong hoef niet erg te zijn, ik had de mijne ook erg laat, rond dag 22, en dat maakte toen niet veel uit, en uiteindelijk is het bij ons ook gelukt met een late eisprong. Weten jullie wel al ongeveer hoe of wat ze willen gaan doen in het ziekenhuis? Of wachten ze de tweede uitslag af?
    Fijn dat je wel met praten er wat beter onder voelt, ik vond het ook wel fijn dat ik hier geregeld van me af kon schrijven, net of er dan ook echt een last even van je schouders afvalt

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @renee87 dankje wel, ja toch ook wel met een late eisprong? en dan via iui of iets anders? mijn man moet begin juni voor onderzoeken en dan eind juni moeten we op gesprek kijken welke behandeling we zouden kunnen gaan doen.

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Mijn eisprong kwam ook later (zelfs eens op dag 40!) maar als je met IUI zou starten, kan je ook met hormonen werken en dan hebben ze je eisprong in de hand als alles meezit. Ik had die van mij dan op dag 13 (wat een verschil!)

Hier gaat het intussen prima! Bedankt voor de felicitaties! Ik ben nog op zoek naar een mooiere banner/ticker... maar de mooiste is al bezet... En in hetzelfde topic met twee dezelfde tickers zitten vind ik nogal stom... Dus we zoeken verder!

6. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Wolfje, wonder boven wonder is het op de "gewone" manier gelukt :) Mijn zuurgehalte was te laag, waardoor alle zaadcellen meteen dood gingen. Ik heb toen natriumspoeling gekregen, en dat heeft geholpen. Hadden we niet verwacht want tijdens de samenlevingstest was weer alles dood. We zouden eigenlijk met IUI beginnen, maar dat was gelukkig niet meer nodig :)

@Tielo, lastig met die banners he?! :D Ik was soms een halve dag bezig met een leuke te zoeken :D Kreeg ik gelukkig wel de tijd mee om op het werk :p

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    dames, moesten jullie mijn blog nog eens lezen, er staat in dat het deze ronde niet raak was (wat niet waar is!!) en de rest klopt wel. Dit is puur en alleen om mijn schoonzus nog op het verkeerde been te zetten tot we haar het nieuws persoonlijk konden melden! Dus gelieve er niet op te reageren, tenzij je er even in mee zou gaan... tnx! :)

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle

9. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wolffje,
    Dat klinkt als het probleem wat Renee ook heeft gehad. Ik zag volgens mij op babyboom (NCRV) dat er ook iemand was waarbij de samenlevingstest slecht was en zij werd ook vlak voor de IUI zwanger, net als Renee. Hopen dat dit ook voor jou gaat lukken. Hoe lang zijn jullie alweer bezig om zwanger te worden? En ben je getrouwd, huisdieren, verhuisplannen, aan het werken of studeren? Leuk om de medeforummers een beetje beter te leren kennen ;)

@allemaal, ik heb een afspraak over een half uurtje bij de ha en laat jullie wel weten of ze maagzuurremmers heeft voorgeschreven.

10. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @s, hoe is het bij de huisarts gegaan?

11. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Wolfje: dat klinkt idd net als bij Renee.. Moet je nu tot juni wachten tot er een behandeling wordt voorgesteld? Het zaad van je man bevat wel goede zwemmers dus op de natuurlijke manier is het nooit helemaal 0% kans maar dan moet jouw slijm niet alles afbreken:D

S: Ben ook benieuwd hoe het bij de HA was...?

Ik vindt babyboom trouwens nu niet zo leuk als eerdere seizoenen. Toen werden de stellen veel meer gevolgd. Nu is het een keer het verhaal vertellen en klaar...

Tielo: haha dus nog niet iedereen mag t grote nieuws weten;) k ga zo eens even lezen hoe goed jij kan liegen haha:)

12. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hehe, jawel hoor, maar dat doen we liever persoonlijk en we hebben volgende week pas samen een avondje vrij om zijs zus een bezoekje te brengen... grootouders en tantes enzo zullen moeten wachten tot midden juni, net als werk en verre vrienden etc... beste vriendinnen zijn al van dag 1 op de hoogte!

13. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    De huisarts gaat even overleggen met een kinderarts omdat het best heftige medicijnen zijn kennelijk. Wel fijn dat er even extra overleg is. Het is nu even wachten tot de huisarts mij terugbelt. Ik hou jullie op de hoogte!
    groetjes,
    S

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hey, ik heb zelf geen idee wie renee is ik kijk zelf niet naar dat programma :$ heb ook nog geen idee wat een samenlevingstest is? ik heb nog niet te veel informatie zelf binnen gehaald en opgezocht omdat ik bang ben dat ik dan helemaal gek word haha, sommige vrouwen zijn er TE druk mee bezig dit probeer ik nog wel een beetje te voorkomen, we zijn nu 1 jaar en 3 maand bezig om zwanger te worden, ben getrouwd en woon nu 3 jaar samen, zijn bijna 8 jaar samen waarvan 3 getrouwd. en hebben vorigjaar huisje gekocht, heb vorige maand een vast contract gekregen in de thuiszorg dus dat is wel weer een zorg minder :) dankje voor je reactie vind fijn om te lezen

Wolfje: dat klinkt idd net als bij Renee.. Moet je nu tot juni wachten tot er een behandeling wordt voorgesteld? Het zaad van je man bevat wel goede zwemmers dus op de natuurlijke manier is het nooit helemaal 0% kans maar dan moet jouw slijm niet alles afbreken:D

ken renee niet en verhaal achter haar ook niet, maar wij moeten nu tot eind juni wachten op afspraak en dan krijgen we te horen hoe en wat, de vrouw in ziekenhuis zei dat het niet onmogelijk was, maar gaf wel toe dat het zo op de natuurlijke manier gewoon niet kan, misschien ook wel omdat ik te veel afbreek, hopelijk volgende uitslag van manlief beter :) dankje voor je berichtje

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Gna :D Renee is iemand in dit topic meid... dat is geen programma (hoewel, Renee, zou je dat erg vinden als we het verfilmen? :cool:)

16. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @wolfje ghehe s bedoeld mij :) ik heb niet in een tvprogramma gezeten :p mijn zuurgehalte was ook te laag. Bij de samenlevingstest moet je op je vruchtbaarste dag met je partner een aantal uur voordat je op controle moet seks hebben (thuis natuurlijk). En in het ziekenhuis nemen ze dan wat slijm weg om te kijken of er zaadcellen in zitten en of ze leven.
    Het zaad van mijn man was gelukkig redelijk goed, maar tijdens de testen was alles morsdood door mijn slijm. Maar volgens mij doen ze dit onderzoek niet standaard in alle ziekenhuizen.

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Hahahaha tielo :p sommige dingen blijven achter gesloten deuren haha

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oke ik denk al, ikke gistere avond in de versnelling dat programma kijken op ncrv haha sorry, ik heb geen idee hoe mijn zuurgehalte is
    zal misschien nog wel onderzocht worden, de samenleving test nu je het uit legt komt me bekend voor dat heeft mn zus ook moeten doen, die is ook via zhuis zwanger geworden. ben benieuwd

19. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolffje, haha sorry voor het mistverstand. Renee van het forum en een ander stel van de tv. Zo te lezen zijn jullie helemaal 'klaar' voor een kindje en dan duurt het wachten wel erg lang hè. Wat vervelend dat je zus ook via de mmm (medische malle molen) zwanger is geworden. Nou, natuurlijk niet dat ze zwanger is geworden haha maar niet natuurlijk zeg maar. En eind juni pas een afspraak? Dat is wel laat zeg. Komt dat doordat het zo druk is in het ziekenhuis?

All: De huisarts heeft teruggebeld en ze heeft overleg gehad met de kinderarts. Ik kan vanmorgen medicijnen ophalen voor ons meisje en dan over 2 weken evalueren of het werkt. Ben benieuwd! Mijn man zei trouwens net 5 minuten geleden of ik het goed vind dat hij contact opneemt met mijn vader om te vragen of ze samen een wandeling kunnen maken om allebei hun verhaal te kunnen doen. Doodeng vind ik het maar wel heeeel stoer van mijn hubbie! Het kan natuurlijk zijn dat de situatie er alleen maar erger op wordt. Duimen jullie mee voor een rustig gesprek en een positieve afloop?

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @s, wat spannend, wel goed van je man! Wie weet komt alles goed zn pootjes terecht, ik ga zeker voor je duimen meid! En hopen dat de medicijnen ook hun werk gaan doen :)

Deel Deze Pagina