Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@S, wow wat superdapper van je mannetje... Spannend ook zeg! Natuurlijk gaan we heel hard duimen:D Ook voor de medicijnen voor de kleine meid, hopelijk werkt het snel en goed!

Hier is het nog steeds wachten, wachten, wachten. Gister controle gehad en alles helemaal prima... Kleine ligt al helemaal ingedaald (al 2 weken) dus kom maar op:D

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    S: Hopelijk brengt de wandeling rust en verduidelijking! Wanneer gaat het gebeuren? Of is het al geweest? Ben benieuwd!:)
    Hopelijk geven de medicijenen voor Vera ook goed resultaat! En t liefst een beetje snel ook he;)

Sun: Je klinkt positief! Heel veel sterkte alvast met bevallen!!

Tielo: Ja tuurlijk breng je zoiets liever persoonlijk. Je wilt de gezichten toch zien:) Maar je hebt t slim aangepakt op je blog hoor:D Hoe gaat t verder met je? Al aan het durven genieten?
    Heb trouwens nog even je fotos bekeken van t interieur van jullie nieuwe huis. Ziet er top uit hoor! Netjes en gezellig. Die schommelstoel op de toekomstige kinderkamer hebben wij ook:) Zie je jezelf al erin zitten?;)

3. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    All, Mijn man moet nog contact opnemen met mijn ouders om een afspraak te maken. Hij wil dus het liefst vanmiddag op neutraal terrein afspreken en een wandeling maken maar het regent nu pijpenstelen. Ik probeer maar even niet te pushen dus ik wacht gewoon af tot hij heeft gebeld en het mij vertelt. Het enige wat ik weet is dat hij het snel zou willen zodat we ´normaal´ mijn verjaardag kunnen vieren. Ik hou jullie op de hoogte en alvast bedankt voor het duimen!

4. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun, toch alweer iets meer richting 40 weken haha. Wie weet haal je die toch nog. Zou wel mooi zijn voor het kindje denk ik al kan het nu natuurlijk ook prima.

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @s helemaal goed hoor, 4 juni moet mijn man eerst weer zaad inleveren dan duurt nogpaar dagen voor je uitslag hebt vandaag,
    en het mag pas weer in juni omdat je om de 3 maand de zaad ververst en hij heeft een antibiotica kuur gehad vandaar,

fijn dat je mannetje je vader wil bellen hopelijk komthet goed

6. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    BLERGH, allereerst sorry, maar moet even alles eruit gooien! Alles lijkt zo tegen te zitten laatste week :( Veel stress met mn mannetje laatste dagen, krijg van andere te horen "ach dat zijn mannen", maar damn hej! Ik zit laatste paar dagen gewoon niet lekker in mn vel, en in plaats van af en toe een schouderklopje, onder het motto komt wel goed, gaat hij er nog even tegen in..
    En waarschijnlijk krijgen we ook nog eens de woning niet :'( (is trouwens huurwoning).. Kreeg van bekende die ook gereageerd hebben op de 19 nieuwbouwwoningen dat die afgelopen donderdag de brief hadden gekregen dat ze de woning krijgen, behalve wij.. Hebben nog niks gehoord :( Vrijdag gebeld, degene die ons gesprek heeft gedaan was er niet meer, en niemand anders kon ons verder helpen. Dus dat wordt wachten tot woensdag.. Alsof ik nog niet genoeg stress aan de kop heb..
    Zo dat was mn emo berichtje, moest het even kwijt..
    Wens iedereen nog een fijn weekend :) Morgen gaan we naar tattoo conventie, hoop dat dat weer een beetje een leuke dag gaat worden.

7. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh Renée, het komt ook vast wel goed! Soms heb je van die dagen dat je het even niet meer ziet zitten! Wel balen als jullie het huis niet zouden krijgen! Je dacht toch al dat het toegezegd was? Zet een lekkere romkom op en neem een glas wijn. Hopelijk morgen een betere dag! Zet hem op

Maandag gaat mijn man naar mijn ouders, blijven jullie duimen?

8. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    We hadden gesprek waar we alle papieren neer moesten leggen. Ivm inkomen. En eigenlijk zat dat allemaal goed.. 100% toezegging hadden we nog niet, maar het was toen een zeer positief gesprek, kon eigenlijk niet verkeerd gaan.. mja woensdag bellen en hopen op het beste, maar ben er bang voor :(

En nog eens blergh :( afgelopen uur hendige krampen, hallo aankomende ongesteldheid.. Achja nu maar even alles in een keer :p had het met mn mannetje erover om voordat ik moet gaan werken om nog een dag voor ons in te plannen. Lekker naar de sauna, uiteten. Even lekker genieten.

Succes maandag :) was het telefoongesprekje wel enigzins positief verlopen?

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gats renee hopelijk valt het toch allemaal mee, woensdag kun je bellen ? dat duurt nog even gelukkig koningingendag er tussen dat leid nog een beetje af. kan begrijpen dat je dan wel steun van je mannetje kunt gebruiken succes

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hé Renee, dat is niet leuk! en idd, dat is niet 'typisch mannen', dat is gewoon balen! Ik kan er ook niet tegen als ik dan dat schouderklopje niet krijg! Mijn man is daar ook een krak in om op zo'n momenten gewoon lekker hard te zijn en je tegenkanting te bieden! = NIET LEUK!!
    Wachten tot woensdag is ook niet tof!

Mijn man en ik zijn vannacht voor de tweede keer nonkel en tante geworden! In januari was -zoals jullie weten- mijn zus bevallen van haar zoontje Cas en vannacht is mijn broer papa geworden van zijn zoontje Stan. Vandaag een bezoekje brengen, we zijn zooooo benieuwd! Gaan ze op elkaar lijken of net niet? Ze verschillen 3 maanden en 3 weken... en het volgende neefje/nichtje komt over 8 maanden... dat is de onze dan als alles goed zit! ZO LEUK!

11. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Wat leuk tielo! Gefeliciteerd! En wat leuk sat ze allemaal kort achter elkaar zijn. Kunnen ze straks leuk met elkaar spelen. Bij ons duurt dat nog even :p mn broertje is 18 dus dat zal nog wel even duren

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    wat leuk toch alle 3 dicht bij elkaar groeien ze mooi samen op echt leuk geniet van ze

13. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Vandaag een geslaagde dag. Fleur vond het blijkbaar ook erg leuk, voor de afwisseling heeft ze eens de hele dag ligge lachen <3

14. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, voel je je ook weer wat beter? Mannen snappen er soms helemaal niks van, rete-irritant... Nog 2 nachtjes slapen... Ik ga duimen dat jullie alsnog het huis krijgen!

@S, succes vandaag. Zal een vermoeiende en spannende dag zijn... Hopelijk pakt het allemaal goed uit en komt er een beetje rust!

@Tielo, gefeliciteerd wat leuk zeg! Mijn broertje is 4 weken geleden papa geworden dus tussen onze kleintjes zit ook maar een paar weken...

@All, hier nog niks aan de hand... wachten, wachten wachten! Ik voel me prima hoor, op het moeilijke lopen en slapen na maar ben wel heeeeeeeel nieuwsgierig inmiddels:D

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ja, sunshine, voor jou wordt het nu echt wel spannend he! En jij wist zeker nog niet wat het geslacht ging zijn he?
    Ik denk dat ik het wel zou willen weten, maar dan kan ik het zo moeilijk geheim houden en dat wil ik wel... mss moet ik pas op 8 maanden naar het geslacht vragen ofzo, haha! Anderzijds lijkt die verrassing me echt wel super! Maar mijn man zou het nooit kunnen verzwijgen voor mij denk ik!

16. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas is de afspraak met mijn ouders niet goed gegaan. Binnen 8 minuten stond hij weer buiten en lijkt verzoening mijlenver maar zelfs op bezoek komen op mijn verjaardag zit er op deze manier niet in. Ik ben er eigenlijk kalm onder, wel heel teleurgesteld maar ben trots dat mijn man kalm is gebleven en correct. We zien wel wat de toekomst brengt.

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Sun, thnx :) Hoop het ook, maar ga er niet meer vanuit :( Pfff slaap er al een paar nachten slecht van, snachts begint het piekeren en ben me al 3 dagen rampsenario gesprekken voor aan het bereiden :p Ga ze wel even flink de waarheid zeggen als het niet zo is. Ben bang dat ze ons afwijzen op het inkomen, je moet tussen de 25.000 en 35.000 jaarinkomen hebben om de woning te krijgen, wij zitten op de 31.000, maar met een eigen zaak kan dit variëren natuurlijk. Maar alsnog zouden ze ons daarvoor niet mogen afwijzen omdat we op papier ertussen zitten. Erg frustrerend allemaal.. Had het echt gehoopt dat ie van ons was, eindelijk een goede woning om oud in te worden.. Mja wie weet ben ik me voor niks gek aan het maken.
    Spannend he komende dagen? :D Kan alle kanten nog op, kan nu elk moment gebeuren, maar kan ook nog dikke 2 weken opzich laten wachten.. Hoop het natuurlijk niet voor je en dat jullie snel jullie kleine uk mogen vasthouden :) Maar zit nu niks anders meer op dan wachten en nog eens wachten :)

@Tielo, haha het is idd erg moeilijk om het geheim te houden :p Wij hadden daarvoor ook ervoor gekozen om het meteen met iedereen te delen :) Enige wat we tot het laatste hebben gehouden was de naam, en dat was ook eeeeerg moeilijk :p

@S, wat balen meid :( had zo gehoopt voor jullie dat het goed ging verlopen! Wel fijn dat je man correct is gebleven! Hoop voor jullie dat het in de toekomst toch nog wat moois brengt! Want het is alles behalve leuk..

@All, hier gaat het weer twee dagen eigenlijk weer wat beter (op mijn piekeren over de woning na..) Maar mijn mannetje gaat nu wat makkelijker met me om :p Gister naar de tattoo conventie geweest, weer even lekker ertussen uit. En vandaag een dagje Luik gedaan, even de Primark ingedoken :D (shoppen maakt alles goed hahahaha). Morgen een lekkere rustig dagje, niet veel gepland tot nu toe. Mss even over de kindervlooienmarkt lopen.

Jullie nog plannen morgen?

18. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Renée, ik ga duimen dat jullie het huis toch krijgen! Wat is het als ondernemers toch moeilijk om huizen te krijgen ( kopen of huren). Dat is toch wel raar. Wel fijn dat jullie een leuke conventie hebben gehad en dat het allemaal wat rustiger is thuis. Morgen lekker als gezin erop uit. Vond ik superleuk die eerste keer als gezin.

Tielo, wat een leuke spannende tijden hè. Wik hebben toen gelijk iedereen verteld wat het geslacht was. Wel hebben wij gewacht tot 12 weken met vertellen. Alleen de ouders en mijn beste vriendin wisten het eerder. Naam net als Renée tot het einde geheim kunnen houden.

All, wij gaan morgenochtend ook naar de oud Hollandse kinder spelletjes voor onze oudste. Blik gooien em koeien melken (Limonade).

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    renee : veel succes vandaag ga ook voor jullie duimen hopelijk goed bericht vandaag.

s: rot dat het niet is gelukt, wel fijn dat je er zelf nuchter onder bent. je weet nooit wat de toekomst brengt

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Vannacht wakker geworden van de buikpijn... Hoop dat het enkel komt door mijn darmen, want ik voelde me gisteren zoooo geconstipeerd :( en nu begint eindelijk alles wat te werken! Voel me rotslecht... Ook mijn maag speelt op! Is dit normaal?

Deel Deze Pagina