Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Idd wolfje, nooit zeep of shampoo gebruiken daar beneden... dat haalt je zuurtegraad naar omlaag (zelfs die lactacyd femina) en dan hebben bacteriën vrij spel en krijg je dus infecties. Gewoon met water wassen... de gyn had me wel eens iets voorgeschreven ter vervanging van die lactacyd, zal dat eens opzoeken , dat was op basis van aloë vera en dat mocht wel... heb het nog niet gekocht

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ sun Ja hahha het heeft wel ff Door moeten dringen hoor hahha maar ben nu wel gewend dat het een jongen is :)

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    k gebruik nu laatste dagen geen zeep,
    even raar idee (idee dat dan niet fris word maar zal wel goed komen)
    de toekomst zal uitwijzen of het helpt,
    weet ook niet goed of ik der nu van af ben afwachten nog even
    of ik maandag ongie word anders even naar dokter als ik der nog wel last van heb

4. hopeandfaith

Ik gebruik altijd intieme wasgel voor vagina van de kruidvat is ideaal lekker fris gevoel en tast niet je zuur te graad aan! Miss een idee ??

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ik gebruik zelf geen zeep gebruiken. Gewoon water. Heb er ook al geregeld last van gehad.. ook als ik een antibiotica kuur krijg is het ook meteen raak :(

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ja, dat is toch hels hé, zo'n antibioticakuurtje en hupla, je hebt het vlaggen!!

7. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tielo, even je blog gelezen. Super al die leuke reacties van je familie en herkenbaar dat iedereen er anders op reageert. Voor mijn ouders begon het pas een beetje te leven toen mijn buik begon te groeien alsof zij ook 9 maanden nodig hadden om aan het idee te wennen.

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en heb mijn meisje gewoon meegenomen. Stond ze daar midden in de kapperszaak en ze werd van niets wakker, zelfs niet van het föhnen. Stoer he.

Morgen ga ik met de kids naar de kinderboerderij en daar komen mijn ouders ook naartoe. Ik zal ze voor het eerst spreken nadat mijn man daar laatst is geweest. Heb er eigenlijk geen zin in maar wil het contact nu wel blijven onderhouden. En ik weet zeker dat mijn oudste het superleuk zal vinden om opa en oma weer te zien.

Hoe is het verder met iedereen?

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@S, handig dat je haar nu zo kan meenemen... Succes morgen. Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is maar ik denk dat zij dat ook heel erg hebben. Jammer he, dat het zo moet lopen?

@All, hier zojuist controle gehad. Heb al sinds zondagavond last van mijn rug. Gister en vandaag met vlagen dus het zijn inderdaad rugweeen. Blijk ook al 1,5 cm ontsluiting te hebben dus ik zeg KOM MAAR OP! Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren...

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes Sun, je kunt het! Het zal vast niet lang meer duren nu ;).

10. hopeandfaith

@ sun spannend zeg alvast succes :)

11. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @s, lekker als blijven pitten :) wel leuk voor je oudste dat hij oma en opa weer ziet. En dat je toch op deze manier af en toe contact kan hebben. Wie weet komt alles met de tijd weer op zn pootjes terecht :)

@sun, spannend. Hoop dat hey snel gaat gebeuren.

@all, vandaag de acceptatie papieren gekregen voor de woning. :)

12. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik moet een week plat liggen van de gyn :( ik hou geen eten meer binnen en ze is bang dat ik ga uitdrogen. Hopelijk ben ik maandag beter, want dan zit ik in de jury en daar kijk ik al lang naar uit... pfff... ik had me de zwangerschap toch wel wat rooskleuriger voorgesteld! Nu ben ik zelfs bijna 'verplicht' om mijn werk in te lichten, want als het zo erg blijft moet ik mss opgenomen worden en aan de baxter...

13. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Tielo, wat balen zeg :( Dat is inderdaad alles behalve fijn! Hoop dat je toch snel opknapt en opgenomen gaat worden. Toen ik in het ziekenhuis lag, lag er ook een meid naast me ivm uitdroging. Echt bagger, arme meid lag 2 dagen bijna groen naast me. Maar na dag 3 ging het gelukkig beter met haar.
    Heel veel sterkte en we gaan duimen dat je je snel toch weer wat beter gaat voelen!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: jakkes meid, hopelijk trekt het vlug bij!

Sun: volgens mij ben jij bevallen, tis verdacht stil ;).

15. hopeandfaith

@ tielo rustig aan doen meid aan je zelf denken hoor!!
    @ sun jaa idd ben je bevallen?? ;)

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Tielo, he jakkes, balen zeg! Hopelijk helpt een paar dagen liggen en ben je snel weer opgeknapt!

@All, hier nog rustig helaas. Ben om half een gestript dus verwacht zo de weeen... Het was alleen nog niet helemaal rijp dus twijfel of het helpt, andoers zondagochtend weer! We blijven wachten...

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, het laat wel opzich wachten he :( hoop dat het snel gaat beginnen! Succes xxx

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    @Sunshine: hé, wat balen! Hopelijk komt er snel schot in de zaak (of in de zak :) ) en kan je snel genieten van je klein wondertje!

@Hier: Ik hou al welgeteld 29u eten binnen! Hoera! Net voor het eerst vaste voeding binnengehad, en al direct een lasagne en het was héérlijk! Nu hopen dat het binnenblijft!

19. hopeandfaith

@ sun ooh spannend hoop voor je dat de weeeen zich komen aanmelden voor je!! Als ik je nie meer spreek alvast succes x

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @tielo, jeuj :) de lasagne zal vast lekkerder dan ooit hebben gesmaakt. Ga duimen dat alles binnenblijft ghehe @sun en voor jou hoop ik dat de kleine snel eruit gaat :)

Deel Deze Pagina