Hoi Tielo, Fijn dat het wat beter met je gaat meid! En leuk om te lezen op je blog hoe je het hebt verteld aan je ouders en tegen de rest van de familie op de housewarming. Ik hoop dat je ook de komende dagen lekker kan eten en een beetje kan aansterken weer! Sun, gestript alweer. Zie je wel dat je de 40 weken ging halen! En nu alweer 3 dagen over tijd. Duim Duim dat de weeën gaan beginnen en voor een supermakkelijke bevalling uiteraard
O ja Pien, Jij ging vandaag echt beginnen met het spuiten van alle medicijnen voor je IVF poging toch? Heel veel succes meid. Ik hoop dat je er niet al teveel last van zult krijgen.
S: dankje, goed onthouden . Heb inderdaad vandaag de eerste spuit gezet, decapeptyl. Ging prima. Maar wel lastig in het weekend dat het 's ochtends moet... Maar daarna weer in mijn bedje gekropen . En Sun??
Veel succes Pien!! Komt allemaal dik in orde! Vriendin van me had gisteren haar eerste punctie. Ze kon de echo's doen in eigen zh en de puctie en tp is dan in de fertiliteitskliniek. Hier in het zh zeiden ze dat er 10 eitjes klaar waren, dus ze plannen de punctie in Leuven. Daar bleek gisteren echter dat er maar 4 eitjes klaar waren voor een punctie. Het zaad was nog slechter dan anders, dus hebben ze icsi gedaan ipv ivf. Vandaag hoorden ze dat er een winnaar tussen zit, dus maandag ist de terugplaatsing. Zo zie je maar, zelfs als het niet vlekkeloos verloopt, zijn er nog kansen! Ik duim voor je!
Dankje Tielo! We gaan het beleven. Probeer het stukje voor stukje te bekijken. Eerst maar eens concentreren op het spuiten. De eerste echo staat pas 30 mei gepland, dus het duurt allemaal nog wel ff voordat er echt actie is. Fjn dat het met jou weer wat beter gaat. Lijkt me geen pretje zo misselijk te zijn steeds...
@pien, succes 30 mei duurt nog wel even, maar goeie dat je het stukje voor stukje probeert te bekijken. En voordat je het weet is het alweer 30 mei @s, hoe hebben de medicijnen trouwens gewerkt? En hoe gaat het zo met je? Hoe zou het met sun gaan?? Ben eigenlijk wel heel benieuwd
@Tielo, en... hou je het nog steeds binnen? @Pien, ja dat voortraject duurt lang he?! Maar er gebeurd weer iets... Succes met spuiten, ik vond het best meevallen maar ja het is inderdaad irritant als je uit kan slapen @S, hoe was het bij de kinderboerderij met je ouders? @All, hier nog steeds niks snif snif... Strippen heeft hier 2x niks gedaan. Morgen hebben we een gesprek in het ziekenhuis om eventueel in te leiden. Ik hoop echt dat dit niet nodig is, wil graag thuis bevallen! Wel blijf ik ontzettend last van rugweeen houden, geen pretje maar goed!
@sun wat balen die rugweeen, is idd alles behalve leuk! Hoop dat je toch nog thuis kan bevallen. Succes
Sun: Wat balen dat het niet doorzet. Lijkt me zeer vermoeiend! Hopelijk gaat het gauw doorzetten en beval je lekker thuis!! Zet m op!! Pien: Ah je bent begonnen dus! (Nog) geen last van bijwerkingen? Tielo: lees dat jij behoorlijk hebt overgegeven. Naar zeg!! Gaat het beter nu? Wij zijn n weekje weggeweest naar Zeeland. Heerlijk gehad! Morgen weer werken en as donderdag staat de eeste echo weer gepland! k Heb er weer zin in en ben vol goeie moed
Sun: nou moe, dat kindje heeft het zeker veel te fijn in jouw buik . Sterkte ermee meid, hopelijk komt het gauw, succes! Lauwra: heb nu 3 spuiten gehad, alleen nog decapeptyl om de cyclus stil te leggen. Tot nu toe weinig of eigenlijk geen last. Wel wat opgeblazen, maar dat komt denk ik omdat ik de pil al een tijdje doorslik en eigenlijk al een tijdje ongesteld had moeten zijn . Morgen de laatste pil, dus dan ongi en dan misschien dat mijn buik ook weer wat platter wordt. Lekker meid, een weekje eruit . En hopelijk dan 3 x scheepsrecht!
Pien, het is dus begonnen, alle voorbereidingen. Hoop dat je je goed blijft voelen en weinig last zal hebben. Als ik het dan goed begrijp ga je zo eerst ongesteld worden en dan de kunstmatige cyclus starten? Zeg ik het zo goed? Sun, je kleine heeft het wel lekker in je buik... Ik kan me voorstellen dat je niet ingeleid wil worden. Wilde ik ook echt niet want de bevalling schijnt dan heftiger te verlopen en daar zit natuurlijk niemand op te wachten . Hoop dat het toch nog spontaan begint. Lauwra, inderdaad 3x = scheepsrecht! Met ons meisje gaat het goed. Ik gebruik de medicijnen (zantac) alleen als ze erg veel last heeft en gelukkig heb ik het idee dat het minder wordt. Gek hè, heb je eindelijk iets ervoor gekregen, wordt het gelijk minder. Ben er natuurlijk wel erg blij mee. Vandaag is ze gaan wennen op de opvang. Ze drinkt nog slecht uit en flesje en ben wel een beetje zenuwachtig hoe dat gaat. Nu heeft ze met pijn en moeite uiteindelijk 100 ml uit de fles gedronken op de opvang maar kon kort daarna weer bij mij aan de borst. Donderdag gaat ze iets langer naar de opvang en ben benieuwd wat ze ervan vindt als haar backup niet bij de hand is haha. Ik ben gewoon thuis dus ik hoor het snel genoeg als ze daar blijft brullen. Dan bellen ze wel. Met mij gaat het goed al is het contact met mijn ouders stroef. Het bezoek aan de kinderboerderij was gespannen maar ze vonden het leuk om de kindjes te zien. Naderhand hebben ze een email gestuurd om te vragen volgende week even met ze te eten. Ik denk dat ze het er over willen hebben, prima.
sun je moet met je blote buik naar buiten dan is het koud hihi hopelijk snel een thuis bevalling succes met de laatste lootjes
Nou ik hoop dat jullie gelijk hebben met 3 maal is: ...!! S: Lastig dat ze niet zo goed drinkt uit een flesje. Maar als je dodag gewoon thuis bent scheelt dat wel weer. Als je zou moeten werken zit je ws niet zo rustig. Wat fijn dat je ouders zelf aangegeven hebben met jullie te willen eten! Dat is van hun kant toch een goede stap in de goede richting!! Nou, k duim voor je!!! Pien: Hopelijk gaat t opgeblazen gevoel over dan ja!
Nog steeds niks glmbwhglhb. Gister naar het ziekenhuis geweest voor controles en de kleine heeft het prima nog gelukkig. Wederom gestript en heb erg veel weeen gehad. Gisteravond vanaf 21.00u om de 7/8 minuten maar toen ik uiteindelijk om 00.30u in slaap viel, was het over. Vandaag heb ik echt een offday. Wisten gisteravond zeker dat het eindelijk ging gebeuren maar helaas... Als er vrijdag nog niks is, wederom controles in het ziekenhuis en gesprek om in te leiden. Ik hoop zo dat het nog spontaan komt...
Och Sunnie toch, wat vermoeiend en frustrerend zeg! Hou vol meid, ik hoop dat ze je dan maar snel willen inleiden. Probeer je rust wat te pakken voorzover dat lukt... Succes!
@sun, wat vermoeiend zeg pfff hoop dat het snel spontaan gaat gebeuren en dat je lekker thuis kan gaan bevallen, succes
@ sun pff die kleine vind het dus nog best in je buik lijkt me best vermoeiend hoop dat het door gaat zetten voor je !! succes