Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    S: nou die klacht kan ik me wel voorstellen meid! Ook zonder verlof is het de moeite waard om er over te klagen, maar kan me voorstellen dat je wel iets anders van je verlof had voorgesteld qua weer... Wanneer moet je weer aan de slag?

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt allemaal!

S: Ja dat weer:$ t is toch verschrikkelijk! Jammer dat je idd niet lekker naar buiten kon met je kids. Zul je zien dat als je weer gaat werken het warm wordt! Hoeveel uur werk je?

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @s, ja leuk was anders met het weer :( maar ben wel veel oppad geweest afgelopen weken. Maar echt genoten ging met dit weer niet. Wanneer moet jij weer werken? morgen moet ik weer gaan werken, qua collega's vind ik het wel leuk om iedereen weer te zien. Maar voor de rest pfffff :( mja in juli heb veel vrij, 1 week verlof en bijna alle dinsdagen en donderdagen. Als mn ouders nog even hier blijven in juli maak ik van de ene week twee weken (mn pa is leraar dus dan zijn 6 weken op de camping). En in augustus is het het einde van mn contract :( waarschijnlijk mag ik na 3 maanden terug komen, maar dat is ook allemaal onzeker :(
    Maar net even uitgebreid liggen spelen en knuffelen met fleur :) gister heeft ze zich van buik naar rug gedraaid. Dat ga ik wel missen met het werk, savonds maar extra spelen :)

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @lauwra super :) en idd zo n pijn vergeet je gelukkig snel :) na de bevalling zei iedereen tegen me, och die pijn vergeet je echt snel. Haha ik had zoiets ECHT NIET :p op dat moment. Maar het is wel waar :)
    Ik ga heel hard voor je duimen :)

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    De morgen zit er alweer bijna op, zo pauze. Valt me gelukkig niet tegen, net of ik nooit weg ben geweest :p

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    He gelukkig Renee!!:) t Is ook wel weer fijn je oude leventje op dat punt lijkt me.
    Pijn van de bevalling lijkt me wel een tikje erger maar het is idd het zelfde. Als je blij bent achteraf vergeet je t zo!:)

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Lauwra ooh super dat er een eitje is gevonden :) duimen draaien voor woensdag !!..

@ Renee aah lief :) jaa dat zal ik idd ook gaan missen als je weer moet werken !!

8. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh Renee, alweer aan het werk! Ik mag maandag weer.

@ Lauwra, Ik werk 5 dagen maar heb tot de zomervakantie (mijn man is docent) nog een dag per week vrij. Dan weer fulltime aan de slag want mijn man zijn contract loopt ook af. Ik zie er best wel tegenop maar meer tegen het ritme om alles op tijd in orde te krijgen. Vanaf de zomervakantie regelt mijn man thuis weer alles en is het minder gestress. Zodra hij ergens vast zit ga ik terug naar 4 dagen per week. Wil natuurlijk ook graag bij de kindjes zijn. Maar ja, het is even niet anders. In augustus neem ik ook lekker 2-3 weken vakantie op en hopelijk is het dan mooi weer.

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    S: Wel fijn als je man dan thuis is. Idd best veel 5 dagen werken. Maar heeft je man geen zicht op weer werk? Dan wordt jij dus de hoofdkostwinner;).

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    lauwra veel succes vandaag, ga voor je duimen!!

11. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Yeah!! Vandaag teruplaatsing!! Om 13 uur! Wat ben ik super blij zeg!!:)

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
  13. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Lauwra!

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    spannend, tis nu 10 voor dus zult er al wel zijn, maar toh succes

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (Belgiƫ)
    Hoe is't geweest??? :)

16. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    T Was een 5 cellig embryo, goede kwaliteit. We mochten hem weer zien. Heel bijzonder! Duurde wel lang allemaal, een kwartier. Want ze kon de katheter met het embryo niet in mn baarmoeder krijgen dus hij moest weer terug naar het lab en in een veel dunnere slang opgezogen worden. Maar t is gelukt. Nu wachten! 6 juni testdatum!

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    spannend, rustig aan doen, niet te druk maken en hopelijk is het heeeel snel 6 juni, succes en we blijven duimen voor je!!

18. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt! Voor wie t interessant vind, ik heb een paar fotos van dit embryo en de vorige in mijn fotoalbum gezet...

19. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Lauwra, wauw heel indrukwekkend! Kan je je toch bijna niet voorstellen dat dat uitgaat groeien naar een iniminie mensje met kleine vingertjes teentjes, oortjes! Ik sta er nog steeds versteld van als ik naar Fleur kijk! Ik ga hard voor je duimen komende tijd! :)

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Lauwra, die heb je maar weer binnen! Nu maar wachten en hopen dat dit 'm wordt! Succes met de wachtweken!
    Wat leuk trouwens dat je er een foto van hebt. Hebben ze die je vanuit het ziekenhuis meegegeven? Wij gaan immers ook naar het UMCG straks voor de terugplaatsing. Lijkt mij ook wel leuk om te hebben :).

Deel Deze Pagina