Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: je gebruikt natuurlijk pregnyl... Dat moet wel eerst je lichaam weer uit zijn voordat je zeker kunt testen, dat was ik ff vergeten. Weet je wanneer dat is?

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Lief dat jullie zo meeleven!:)
    Ik mag pas 17 dagen na de punctie testen. Maandag is het precies 14 dagen geleden. Maar door de pregnyl kan de ongi best nog wel even uitgesteld worden dus het blijft spannend tot 6 juni. Vorige keer werd ik ook pas 1 dag na de testdatm ongesteld. Maar die test was toen wel licht positief dus komt ook daarvan.
    Als k geen pregnyl had gebruikt had ik allang een keer getest:p

PIen: Moest je nou vandaag ook weer voor een fm?

3. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik lees even alleen mee. Erg druk hier met werk en kids. Maar leef van een afstandje wel met jullie mee!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: ja dat is het verradelijke van die pregnyl, te vroeg testen kan vals positief uitpakken en daar heb je ook niets aan... Nog ff geduld dus, spannend! Hoe voel je je? Nog anders dan bij de eerste keer?

Morgen heb ik weer een follikelmeting. Kan me haast niet voorstellen dat de follikels nog niet groot genoeg zijn, ik voel me behoorlijk vol van binnen ;). Vooral als ik zitten ga en weer opsta voel ik het. Niet echt heel prettig, maar nog wel te doen. Maar ik hoop wel dat het er snel uit mag. Heb vanochtend me ook heel vervelend geprikt op een of andere manier, misschien in een adertje ofzo? Echt pijnlijk... Dus met dat prikken heb ik het nu ook wel gehad. We zullen morgen wel zien!

Vandaag wel lekker genoten van het zonnetje :), jullie ook?

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @pien succes vandaag met follikelmeting

heerlijk zonnetje vandaag kword de hele week zo mooi :)
    vrijdag 25 graden!!!

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Wij hadden gisteren doopsel van mn petekindje Cas, het was heel leuk en er was veel lekker eten... het geprobeerd om te eten, maar veel kreeg ik niet binnen... durfde ook niet goed omdat ik de dag ervoor nog had overgegeven tijdens het avondeten... maar... kheb flink alles binnengehouden! Daarna wel weer geconstipeerd, darmen kunnen echt geen vaste voeding meer aan! En typisch is dan dat ik de ochtend erna, daarnet dus, weer de wc kan knuffelen na het opstaan... enkel maagsap gelukkig... nu ff plat liggen om mn ontbijt binnen te kunnen houden en wat later gaan werken... gelukkig maakt de school er geen probleem van!

Pien, veel succes vandaag, hou ons op de hoogte!

Wolfje, hoe staat het er nu voor bij jullie? Ben ff de draad kwijt

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tielo goed bezig dat je het binnen hebt gehouden, ik denk dat ik ook alles bij elkaar knuffel met de wc als ik zwanger ben haha,
    men mannetje moet morgen weer zaad in leveren. eindelijk weer even in het zhuis zijn het idee hebben dat er weer wat gebeurt na 1,5 maand en dan eind deze maand hopelijk een idee voor hulp vanuit hun

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Wolfje: Ja heerlijk he eindelijk wordt het mooi weer!!

Tielo: Mooi zo'n doopdienst...en dan te weten dat jullie daar over een poosje ook staan... of laten jullie jullie kind niet dopen? Fijn ook dat je lekker hebt kunnen eten en van boven in elk geval binnen hebt kunnen houden:p

Pien: En hoe was je FM?? Punctie ingepland? Ben benieuwd!
    Ik voel me prima. Hoop elke morgen dat ik misselijk opsta maar helaas:D hoewel ik daar ook niet zo blij mee moet zijn, maar je snapt wel wat k bedoel;)
    Ik ga nu mn tepels voelen en het weekend heb ik enorme buikpijn gehad van obsitpatie. Ik dacht zelfs aan een buitenbaarmoederlijkezwangerschap maar dat kun je nu nog niet voelen dus was wel weer gerust gesteld. Obstipatie is nog niet over echt vervelend!

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Wolfje: Nou succes morgen! K Duim voor een goede uitslag!!

10. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laura, succes met testen donderdag!

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik duim ook Wolfje! Komt goed hoor!

Lauwra: pfff, die spanning is toch niet te houden hé

Hier: gisteren en vandaag weer 's morgens overgegeven, maar enkel bij het opstaan, verder heb ik de kleine beetjes wel binnengehouden.

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt S!:)

Tielo: Balen dat je weer hebt overgegeven. Wordt je zo slap van lijkt me. Helpt het ook niet als je voor je opstaat wat eet?

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: de punctie is nog niet ingepland helaas. De follikels moesten nog iets verder groeien... Morgen weer echo en dan hopelijk wel ver genoeg om de punctie in te plannen. Misschien dan vrijdag punctie.
    Lauwra: en vandaag al misselijk opgestaan ;)? De andere kwaaltjes klinken wel hoopgevend hoor! Ik duim nog ff door!

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @lauwra spannend :) nog 2 dagen toch?

@tielo fijn dat het werk goed meewerkt. Hoop echt voor je dat je je beter gaat voelen!

@wolfje succes :) hoop dat ze snel komen met oplossing :)

@pien voor jou dus ook spannend :)

Ik lig weer gevloerd met de griep, vandaar kort antwoord :) bah hoop dat het voor dit jaar toch de laatste keer is geweest.

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Renee: Balen die griep! En dat met t mooie weer;) Beterschap hoor!

Pien: Hopelijk zijn de follikels vandaag mooi gegroeid! Hoeveel zijn er nu? Zie je op tegen de punctie?
    Nog niet misselijk opgestaan;) maar nog geen bloed gelukkig dus dat geeft moed:)

16. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Helaas negatief getest.
    Wel weer net als de vorige keer een licht streepje dus is weer vroege miskraam.:( Waar gaat dat dan mis??
    Het heeft nog niet doorgezet, af en toe licht bruin/roze. Ziekenhuis zei ook dat ik het in de gaten moet houden maar ik beschouw het als verloren. Het is nu 17 dagen na de bevruchting dus dan moet er bij een goede zwangerschap genoeg hcg zijn voor n mooie test.

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Oh meid, dit is zo balen :( Ik had al mijn hoop hierop gezet... Als het dan toch negatief is, kan het maar beter doorzetten hé... Of het kan nog van een heel late innesteling zijn en dan stijgt je hcg ook later? Ik probeer maar een lichtpuntje te vinden... Pffft... meid toch...

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ach Lauwra toch :(.... Ik probeer net als Tielo nog te denken of er niet misschien nog een heel klein kansje inzit? Het feit dat er een streepje staat betekent toch dat er iets gebeurd is, of zou dat nog van de pregnyl kunnen komen? Tis gewoon balen, je wilt gewoon een dikke vette streep zien en niet dit... Dikke knuffel voor jou meid!

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    aah lauwra zeker niet leuk, en nu waneer moet je weer terug in zhuis?

zou het kunnen door de prignyl dat het heel licht kleurt?

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @lauwra, wat balen meid :( hoop echt dat je toch snel positief resultaat gaat krijgen :( kunnen zie in het ziekenhuis niet zien waarom het blijft?

Deel Deze Pagina