sorry meiden dat ik niet eerder gereageerd heb! Heb gisteren de punctie gehad. Het is eigenlijk heel goed gegaan. Althans ik heb de punctie helemaal niet als pijnlijk ervaren. De verdovingsprikken waren nog het vervelendst. Ik kreeg een half uur van te voren een morfine spuit met nog iets en nog een tabletjes. De gyn zetten vlak voor de punctie nog een aantal verdovingsspuitjes rond mijn baarmoedermond. Toen hij daadwerkelijk met het inwendige echoapparaat en naald naar binnen was gegaan, had ik helemaal niet in de gaten dat hij ook al follikels aan het leegzuigen was! Dus ik heb niet gevoeld dat hij door mijn vaginawand geprikt had en het aanprikken van de follikels voelde ik ook niet of nauwelijks. Ja een follikel was een heel klein beetje pijnlijk geloof ik. Niet noemenswaardig in elk geval. Hij heeft er 9 aangeprikt en uiteindelijk bleken daar 6 eitjes in te zitten. Ondertussen was de sfeer ook ontspannen en maakte de gyn wat grapjes. Wat erg leuk was dat ik naast Marliesje83 lag na de punctie. Zij zit ook op dit forum en Zij vroeg of ik ook op een forum zat. En ja hoor, ik herkende haar wel en zij mij ook. Grappig he. Dus daar heb ik de hele ochtend mee gekletst terwijl onze mannen naar een ziekenhuis elders waren om de eitjes af te leveren en hun ding te doen. Manlief z'n ding was goed gegaan en nu is het tot zondagmorgen (tussen 9 en 10 krijgen we een telefoontje) afwachten of we zondag een terugplaatsing krijgen. Dat is nu wel erg spannend! Je weet het gewoon niet he. Er is bij ons niets gevonden, maar wie weet licht het wel ergens bij de bevruchting...
Het heeft doorgezet meiden! Ben er wel echt heel verdrietig van! Vorige keer ook een licht streepje en de arts heeft mij verzekerd dat dat niet van de pregnyl kan zijn. Ze zei toen ook dat als dit nog een keer gebeurd we evt een stollingsonderzoek kunnen krijgen. Misschien is daar iets mis. We hebben nu minstens 1 cyclus rust, want vorige keer had ik na de tp hele lange cyclus, pas op dag 29 punctie. Dat is 3 weken om de dag voor follikelmeting dus dat willen we niet weer! Wolfje: Met jou alles ok? Tielo: Hoe gaat het met jou? Neemt de misselijkheid nog verder af? En Pien: Al een punctie in het vooruitzicht? Of al gehad??
O Lauwra we hebben tegelijk gepost... Wat vreselijk balen meid! En toch apart dag je inderdaad dan wel een licht streepje had, maar dat er kennelijk dan toch nog iets fout gaat... Echt frustrerend zeg. Eigenlijk niet leuk dat je dan toch een streepje gezien hebt, maar ook wel weer goed, want kennelijk kunnen ze dan nog wel wat meer onderzoek gaan doen. Dikke knuffel voor jou meid!
Pien, bijna tegelijk gepost Wat super dat je punctie vrijwel pijnloos was! Daar kun je tenminsten goed op terugkijken! En nu nog napijn, nu alle verdoving uitgewerkt is? Grappig dat je een bekende van het forum tegen kwam! Ik ga heel hard duimen dat je een paar mooie embryo's hebt zondag en je 'heerlijk' het wachtbankje op kan!
@lauwra nu even een cyclus rust hopelijk vinden ze snel waardoor het wel gaat lukken. hier gaat wel goed hoor alleen wachten duurt zooo lang, afgelopen dinsdag weer zaad in geleverd ben toch wel heel erg benieuwd hoe het nu is, en hoe mijn uitslagen zijn :S @pien ik ga dat is even google.nl wat jij nu hebt gedaan had geen idee dat het dat allemaal inhield maar wens je zeker als het positiefs toe en hopelijk verloopt het allemaal goed
Hieperdepiep voor pien! Dat is super! Hoeveel plaatsen ze terug en vriezen ze er ook in? Lauwra, wat balen zeg... mss gaat de rust ook wat deugd doen, even weer genieten van elkaar, niet? Hebben ze in jouw zh ook een zomerstop bij behandelingen? Hier: vanmorgen 2x overgegeven tot het weer wit schuim was... nu wat cornflakes en verse aardbeien binnen en voel me weer wat beter maar nog redelijk slap
Lauwra, wat ontzettend naar weer! Zeker omdat er toch weer een licht streepje was! Wel goed dat ze dit ook meenemen in het onderzoek! Pien, 4 van de 6 bevrucht, perfect zeg! Succes met de terugplaatsend! Tielo en Renée, hopelijk voelen jullie je snel beter! All, groetjes en succes weer met de werkweek
Terugplaatsing is goed gegaan. Uiteindelijk zijn er 3 goed bevrucht, eentje is niet goed bevrucht en doet niet meer mee. Mogelijk heb ik dan nog 2 voor in de vriezer. Dat hoor ik morgen, ze moeten nog een dagje verder delen om te zien of dat nog goed gaat. Je mag sinds 2013 in NL nog maar 1 laten terugplaatsen. Tenzij het je derde poging is of als je ouder dan 38 bent. Tielo: gaat het voor de rest wel wat beter? had je vandaag een terugval of gaat het al die tijd al zo door? Vervelend hoor... Maar de tijd gaat snel, je bent al bijna bij de 12 weken en daarna wordt het vaak beter he. Hou vol he!
Goh, het lijkt niet echt te beteren. Soms heb ik eens een beter dagje, maar meestal ben ik zo futloos als iets... T.o.v. begin van de zwangerschap ben ik al 5kg kwijt en ik zie het niet eens aan mezelf. Mijn buik is vandaag opgezwollen door mijn darmen en het doet pijn om hem in te trekken (en dat doe ik al jaren als automatisme om dat buikje in te trekken) Kheb vandaag mijn hele litanie gepost op mijn blog, ik moest het even kwijt... Ik durf niemand lastig te vallen met mijn futloos gezaag...
@Pien, al aan de beurt geweest? Spannend @S, Thnx Gaat gelukkig weer beter, op het hoesten en snotteren na. Hoe gaat het bij jou? En hoe bevalt het werken weer? @Tielo, wanneer heb je de 12 weken echo? @Lauwra, wat is een stollingsonderzoek? En tot hoever kan dat te maken hebben met het wel of niet blijven plakken? Kan het daardoor niet nestelen? Ben benieuwd!
Renee: ik heb morgen de nekplooimeting Dan ben ik 11w4d (Hoewel de gyn dacht dat ik mss wel 3 dagen voor liep) Zeg, jij had toch je voeten eens laten doen ergens met zo visjes hé, hoe heet dat eigenlijk? Ik wil dat ook!
Pien: Wat super zeg! En heb je t embryo nog gezien? En weet je inmiddels al meer of er nog 2 ingevroren worden?? Nu in de wachtweken duzzz Renee: fijn dat je weer wat opknapt! Ja, weet ook niet precies wat dat inhoud. Volgens mij gewoon bloedonderzoek of er afwijkingen zijn in de bloedstolling. Maar k zag al op internet dat er zo'n 200 afwijkingen kunnen zijn. Het schijnt dat dat wel problemen met innestelen kan geven... dus k hoop niet dat daar een probleem ligt. k Moet nog bellen met het ziekenhuis over het hoe en wat daarvan. TIelo: Succes morgen! Hoop voor een goede uitslag! Misschien heeft de gyn nog wel n tipje voor je misselijkheid? Hier even wat rust en afstand van het forum. Voel me verdrietig en teleurgesteld. k Moet alles echt n plekje geven. Het is erg hard aangekomen.