@tielo succes vandaag met de meting @pien hopelijk kunnen ze met die laatste 2 ook nog goed invriezen, maar gaan nu eerst voor wat je nu hebt!! @lauwra kan me voor stellen dat je nu even rust wil even geen drukte doe maar lekker rustig aan!!
De echo was dik in orde De familie wordt nu stilaan op de hoogte gebracht door ouders en schoonouders!
@Lauwra, veel succes en sterkte. Kan me voorstellen dat je even afstand doet! Hopelijk zien we je binnenkort weer terug! Knuff! @Tielo, nogmaals hiep hiep hoera
Lauwra: ach meisie, het is ook zo hard he... kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Doe maar lekker rustig aan. Knuffel! Ik heb ook nog een foto van het embryo gemaakt, maar die was niet zo mooi gelukt als bij jou. Volgens mij hadden ze jouw embryo veel verder ingezoomd. Ik kon niet eens goed zien dat het 4 cellig was, bovendien snapte mijn man mijn telefoon niet, dus moest ik zelf de foto nemen terwijl ik met een eendebek in me op die stoel lag . Maar goed, hij/zij staat er op . Er is trouwens uiteindelijk 1 embryo ingevroren. Erg matig als je bedenkt hoeveel moeite ik die tijd ervoor heb moeten doen met spuiten enzo... Maar goed stel dat wij IVF-MNC hadden gedaan zoals jullie, dan was de kans per ei niet zo heel groot geweest dat het uberhaupt kans raakte... Beter iets dan niets. Tielo: super meid!! Fijn dat de echo weer goed was. Leuk dat steeds meer mensen het straks weten. Kom je lekker vol in de aandacht te staan .
HOpe: officieel maandag 24 juni, maar als ik nog niet ongi ben, dan denk ik dat ik de zondag of zaterdag al een testje waag. Op maandag vind ik het niet zo leuk, in zowel het positieve als negatieve geval niet...
da begrijp ik volledig Pien! Ik heb op vrijdag getest en was blij dat mijn nieuws kon bezinken tegen dat ik weer moest gaan werken!
@pien ik zou dat denk ik ook doen, dan moet je sochtends voor het werk testen wat de uitslag ook is je moet het dan toch verbergen op het werk das ni wat, ga voor je duimen dat he positief is en dat de datum snel is
Even iets anders en ego... Mijn bomma is vandaag overleden... Eigenlijk had ik er een jaar geleden al afscheid van genomen, 't ging al zo lang heel slecht met haar... Ik voel me er slecht bij dat het me zo weinig lijkt te doen nu...
Ooh Spannend ik duim voor je hoor meid heeft nu lang genoeg geduurt !! ♥ jaa snap ik had ik ook gedaan ik heb geloof ik ook op zaterdag of zondag getest
@tielo gecondoleerd is hij oud geworden? dit had ik ook bij mijn overgrootopa heel raar is het alleen bij de begravenis zelf vond ik het toch wel moeilijk
Ze zou in september 92 jaar worden... Je zou zeggen 'een mooie leeftijd, toch?', maar van de laatste 3 jaar heeft ze maar weinig echt bewust meegemaakt... Ik zie er dik tegenop om naar de begrafenis te gaan, omdat ik niet weet wat mijn emoties dan gaan doen... Ik ga lezen in de Kerk en ik hoop dat het lukt. Ik hoop ook dat niet alles me aan mijn andere grootmoeder doet denken die anderhalf jaar geleden gestorven is, dat verlies doet nog steeds pijn...
@tielo gecondoleerd nooit leuk, maar helemaal niet als je zwanger bent. Zo dubbelop pff krijg er zelf ook weer tranen van in mn ogen. Mn opa had de kleine ook nog graag willen zien.. heel veel sterkte xxx @pien spannend nog een weekje ga voor jullie duimen.
jawel tuurlijk 92 is mooie leeftijd maar je kunt nooit iemand missen, ga met de begravenis tussen en goede familie zitten (waar je veel komt en mee hebt) en dan komt het vast wel goed @allemaal nu heb ik toch een vraag sorry, ik ben vorige week dinsdag ongi geworden (1dag te laat 29e dag maar ben normaal pas op dan 35 ofzo) maar heb tot woensdag gebloed,laatste 2 dagen wel oudbloed en weinig maar toch, en nu nog steeds ongi pijn onder in mijn buik, wat zou dit kunnen zijn?
@Wolfje, hoe voel je je nu? @Pien, en geen rare bijwerkingen Nog even geduld hebben @Tielo, hoe gaat het met jou?