@ Sunshine en Renee Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie kindjes meiden @ Tielo nog steeds aan het overgeven ?? ach jeej toch! @ wolfje spannend duim voor je !! @ Hier gaat het goed alleen voor de 3e keer helaas weer blaasontsteking blijf waarscheinlijk dat houden mn hele zwangerschap door tis niet anders!!...
@Wolfje, heb inderdaad al aardig wat kleding opgeruimd waar het prijskaartje nog aanzit.. Wie weet ooit in de toekomst Ga voorlopig nog niks weg doen. Kan mss ooit van pas komen, zoniet, wordt het een dagje rommelmarkt haha @Sun, fijn om te horen dat alles goed gaat! Ghehe Fleur heeft ook een tijd gehad dat ze overdag meer wakker was dan wat anders, en je ziet gewoon dat ze echt super moe is met als gevolg lengen Autoritje of even wandelen hielp altijd wel goed! Maar wel fijn dat ze de nachten doorslaapt! Wij zijn eigenlijk vrij vroeg met fruithapjes begonnen, ze was net 1 weekje over de 3 maanden, langzaam af en toe wat gegeven, en nu krijgt ze elke dag een heel potje fruit. Zijn nu ook al 3 weken bezig met de groentehapjes, gaat ook super, eet ze ook een heel potje van op. Nu geven we haar ook een flesje melk minder, laatste fles doen we wat verdikken met brei. Slaapt hierdoor nog langer, moet haar het smorgens wakker maken
@hope, wat balen van de blaasontstekingen, maar heb idd gehoord dat er vrij weinig aan valt te doen, en de kans groot is dat dit niet de laatste zal zijn Hoop dat je er niet al te veel last van hebt!
pfff.. tranen, blij,tranen, blij weet het even niet meer haha komt toch wel even veel op je af. zijn net terug uit zhuis zeer kort gesprek gehad (wat ik niet had verwacht) ze zijn er daar al uit als wij willen word he icsi... zaad van mn man nog zelfde (gelukkig) maar ook jammer dat het niet meer is geworden. 200.000 goede zwemmers dus zeker wat mee te doen. mijn uitslagen ook allemaal goed (voel me schuldig tegenover mn mannetje ) alleen mn eisprong te laat, maarja hij is er. nu meteen toegezegt dat we met deze behandeling willen beginnen, dit houd in mijn man leverd weer zaad in en bij mij medicatie en word men eitje op een bepaald moment weg gehaald, dit word in labaratorium samen gevoegt en terug geplaats.ook wel bekend als regeerdbuisbaby. allemaal heel erg spannend, a.s. donderdag belt verpleegkundige donderdag er op screening in zhuis. nu vandaag meteen allebij al bloed geprikt dus zijn al begonnen. maar verder nog niet veel info van wat het diepgaant allemaal inhoud dus goed inlezen (veel info folders mee gekregen)
Wolffje: how zeg, stom dat ze niet echt de tijd namen voor jullie! Dat moet toch altijd eventjes bezinken hé! Is dit ongeveer wat je verwacht had? Of had je op iets anders gehoopt? En IUI is geen optie om welke reden? Ik duim heel erg voor jullie!
@Wolffje, balen zeg dat het toch niet meer zijn geworden! Maar probeer het positief te zien, dat jullie snel geholpen gaan worden! Dat er meteen actie wordt ondernomen! Wie weet gaat alles sneller dan gedacht, en is het snel raak
-> Tielo, ze was verder wel geintereseerd en verder wel goed alleen hadden wel even uitleg van de icsi verwacht, maar hiervoor een nieuwe afspraak moeten maken (deze kunnen hun natuurlijk weer declareren hihi) nu een dag later vind ik nog steeds een hele grote stap, andere onderzoeken kunnen niet omdat het zaad van mijn man heel erg weinig is 200.000 en je moet er 15 milj hebben had zelf ook iui verwacht. -> renee ik hoop wel dat het meteen raak is als je kijkt wat je er allemaal voor moet doen en ondergaan vind het toch wel heel erg veel, maar heb het er graag voor over blijven zeker positief want we kunnen nog steeds zwanger worden . wat een mooi meisje hebben jullie vind het ook een hele mooie naam hoe ist bij jullie ?
-> hope mag je ook iets nemen tegen de blaas ontsteking? hopelijk snel weer over en is dit de laatste!!
@Wolffje, ja wat een informatie krijg je dan he?! Als je iets wilt weten mag je altijd pb-en hoor, of als je gewoon ff je hart wilt luchten... Wel fijn dat het allemaal nu snel gaat. Laat het over je heen komen en ga niet teveel verhalen lezen, daar wordt je helemaal gek en onzeker van. Ik zal niet ontkennen dat het niet pijnlijk is maar echt, het is het allemaal waard. Wij hopen toch ook ooit een tweede kindje te mogen krijgen maar dan zullen we wederom het traject moeten doorstaan... @Hope, wat vervelend van die blaasontsteking. Ik heb het na mijn bevalling gehad en vond het echt geen pretje. Hopelijk is het snel voorbij! @Tielo, wordt het overgeven al iets minder? Hier gaat alles zijn gangetje. We proberen een regelmaat te vinden maar Yara denkt daar anders over hihi. Gelukkig slaapt ze 's nachts meestal door maar verder wil ze echt niet in haar eigen bedje slapen en het liefst op schoot. Heel gezellig maar niet zo handig soms... Vanmorgen voor de eerste keer gekolfd, mag papa vanavond flesje proberen. Ik ben benieuwd. Vind het niks maar als ik ooit een keer alleen weg wil, is het toch wel handig dat ze het accepteert! Morgen wordt ze gedoopt dus ben nu cakes aan het maken... Fijn weekend allemaal!
Maandag gaan we naar Oostenrijk, dus k dacht, nog ff gauw hier kijken! Nog niet overal goed nieuws lees ik Pien: wat balen zeg en ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent! Er was nu toch al een embryo, dan heb je misschien wel meer hoop dan met de IUI... Hoe gaat het nu met je? Binnekort hopelijk cryo tp? Sterkte en succes! Wolfje: toch n tegenvaller dus! Kun je al een beetje aan het idee wennen? Toen wij te horen kregen dat het icsi was, hadden wij een week lang zoiets in ons achterhoofd van, er is een van ons ernstig ziek. Gewoon in je hoofd dat er iets heel ergs is... Wanneer ga je met de pil starten? (k ga er vanuit dat jullie de hyperstimulatie doen...) Tielo: nog aan't overgeven dat is niet fijn! Aankomen zou ook normaler zijn he. Je bent straks na de bevalling slanker dan voor je zwanger was Leuk, naar de Moezel! Welke plaats precies? Hope: Beterschap met je blaasontsteking! Renee: Wat n heerlijk babytje, zou dr zo van t scherm willen pakken Sun: Weer terug van weg geweest Goed te lezen dat het allemaal goed gaat! Tot over 2 weken!
@Wolfje, ik vond het ook "heerlijk" om van me af te schrijven! Gewoon doen als je er behoefte eraan hebt @Sun, is het gelukt met het flesje? Veel plezier vandaag! Hoop dat jullie een mooie dag hebben! Fleur had er ook een handje aan om overdag terror te bouwen ojee als ze in de box lag of in haar bedje. Maar laatste 2 maanden kan ze zich gelukkig goed zelf amuseren in de box @Heel veel plezier in Oostenrijk! Geniet ervan! haha ja Fleur is al een echte charmeur Als we boodschappen aan het doen is blijft ze iedereen aanstaren, zolang totdat ze naar haar kijken, en dan glundert ze helemaal (haha je zou bijna zeggen dat ze het erg extra overdreven doet haha)
@Lauwra, je zal het wel niet meer lezen maar een hele fijne vakantie @Wolffje, hoe is het nu? Beetje bijgekomen? @Renee, nou de eerste 20cc is gelukt, toen verslikte ze zich en wou ze niet meer. Helaas 60 weg moet gooien, zonde maar ja, weer een leermoment voor de volgende keer hihi... We hebben een hele mooie dag gehad. Yara was er zo van van slag dat ze gistermiddag en avond wakker is geweest met als gevolg dat ze vannacht van 23 tot half 8 heeft geslapen maar ook vandaag de hele dag dus hoop dat ze straks ook gewoon gaat slapen.
-> sunshine, dankjewel ik ben der nu na een paar dagen wel rustiger onder, had gisteren gebelt nr zhuis omdat ik al graag zo snel mogelijk weer terug wou aan de pil, maar mocht nog niet anders ging het allemaal te snel hihi kan me niet snel genoeg gaan. maar tis ook wel verstandig even rust te pakken nog. hoe ist gegaan met dat papa de fles heeft gegeven? -> twas wel heel raar ja dat we daar zaten vooral omdat de zaad uitslag weer slecht was ik (en de arts) dachten dat mijn man moest huilen om alles een beetje, en inplats van hem begin in te huilen, ze zegt ik snap der niks van haha maar eenmaal thuis elkaar goed op kunnen beuren en boekjes door gelezen gaat nu wel beter, jij lekker op vakantie heerlijk geniet er van, hoe is het nou?
vandaag papieren binnen in augustus/september begint de behandeling ook al recept gekregen voor medicijne ophalen,spannend
Spannend Wolfje, ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen!!! "Geniet" nog even van het niks hoeven en moeten en dan kan je er vol tegen aan. Dikke knuffel
@Wolfje inderdaad nog even genieten van alle dingen die nu wel nog mogen Vandaag telefoontje gehad. Dinsdag 16 juli mogen we het contract tekenen van de woning en krijgen we de sleutel
Hallo allemaal, Wat gebeurt er toch veel in onze levens hè. Wolffje aan het begin van je behandeling, sommige er middenin met tegenslagen, kindjes die net geboren zijn en heel hard aan het groeien zijn en kindjes die nog aan het groeien zijn in mama's buik. Soms denk ik 'ik moet nu goed kijken, morgen is ze weer groter' of ben ik bang dat ik me steeds minder kan herinneren van mijn zwangerschap en de geboorte van mijn meisje. Ik ben soms aan het worstelen dat het gewone leven is begonnen, dat dit voor mij betekent dat ik de kindjes vooral in het weekend zal zien. Ik ben heel druk en ben daarom ook weinig op zp. Ik wil in het weekend ook echt er voor de kindjes zijn. Nu eerst zorgen dat ik mijn balans ga vinden, misschien toch naar 4 dagen werken ga ipv 5 (als dit voor ons financieel haalbaar is). Zo veel keuzes, niet normaal. We hebben besloten naar welke school onze oudste gaat, dat we met de jongste toch van opvang willen wisselen, het is best heftig allemaal. Dit klinkt allemaal erg dramatisch maar ik ben wel happy met man en kids dus we moeten er gewoon even doorheen zonder dat ik stop met het genieten van de kleintjes. Ik blijf jullie volgen en hoop voor iedereen die middenin de behandelingen zitten heel snel goed nieuws komt. Hope en Tielo, succes in de zwangerschap en Sun en Renee, geniet van jullie kleine meisjes! Posten zal er toch echt minder van komen. Liefs S
Hoi lieve meiden! Daar ben ik ook weer eventjes. Na de mislukte IVF poging ben ik toch ff wat minder actief op zp. Wel ietsje meer in andere topics moet ik zeggen. Komt toch ook wel omdat het merendeel hier al zwanger is of al bevallen is. Dan kan ik mijn 'ei' niet echt helemaal kwijt voor mijn gevoel en merk ik dat ik wat meer afstand bewaar langzamerhand. En da's t.o.v. jullie misschien niet helemaal aardig, maar zo gaat het kennelijk toch... Dus bij deze wil ik jullie alle goeds toewensen en bedanken voor alle steun die ik aan jullie gehad heb. Ik ben nog wel op zp te vinden, dus als je nieuwsgierig bent, zoek me gerust ergens op. Ik hou jullie ook in de gaten . xxx Pien.
->sunsine&renee dat zei ik ook al tegen mn man geniet nog even van de rust gaat nog zwaar zat worden. afgelopen donderdag heeft verpleegkundig gebelt, wij gaan niet de 2 vooronderzoeken doen. a.s. donderdag gesprek fertiliteitenarts en contracten door nemen. spannend allemaal. -> renee das al mooi snel de datum, heb je rond die tijd ook je vakantie? bijna klustijd ->S ik hoop voor je dat je een dagje minder kunt gaan werken en lekker bij je kindjes zijn, heel erg succes met alle veranderingen, maar dr is veel liefde in jullie gezin dus dat komt wel goed. -> pien ik volg je al stiekem een klein beetje, hopelijk voor jouw ook snel resultaat succes met alles