Succes Pien! K Hoop dat hij goed gaat ontdooien en je een mooie terugplaatsing krijgt!! Wolfje: Hoe is het met jou gegaan? Tielo: hoe is het met jou?? Nog misselijk? Wij zitten nu in de 5e poging. Vandaag met spuiten begonnen, misschien zaterdag punctie. Dus hopelijk gaan we bijna gelijk op het wachtbankje Pien!
Ja, ik vind het ook best jammer dat ik niet meer kan volgen hoe het met anderen gaat, ik leef nog steeds zo met jullie mee! De misselijkheid is er bij momenten nog wat, vooral 's ochtends... Maar het is toch al van 31 augustus geleden dat ik nog heb moeten overgeven, dus dat is goed Op 30 aug ging ik dringend het ziekenhuis binnen omdat ik veel pijn had in mijn zijflank en ze dachten aan een niercrisis ofzo. Alles werd onderzocht, maar ze vonden niets.... tot vorige week. Ik kreeg telefoon van de gynaecoloog dat de laatste resultaten eindelijk binnen waren en toen bleek dat ik toch in mijn urine of in mijn wissertje wat kiemen had zitten die aanleiding konden geven tot een nierontsteking. Daarom onmiddellijk aan de antibiotica. Die kuur is sinds gisteren afgelopen, maar door die antibiotica zit ik nu met een vreselijke schimmelinfectie en het is niet dat je de hele dag door kan lopen krabben hé! Dus eergisteren terug naar de gyn voor onderzoek, terug een wissertje, terug iets nieuw om daar op te steken etc... Maar het wordt er echt niet beter op... Als het vrijdag nog zo erg is, moet ik opnieuw bellen... Verder heel veel last van de rug door mijn bekkeninstabiliteit... Maar daarnaast gaat het prima met me
Hoi hoi! Dank voor het duimen Wolfje, ik duim ook voor jou! Lauwra: dus voor jou ook weer spannende tijden. Hopelijk dit keer een mooie bevruchting EN plakkertje! Ik schrijf op dit moment m.n. op 2 andere topics: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/431813-wie-ivf-icsi-juni-59.html en http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/432510-endometriose-de-medische-malle-molen-deel-2-a-138.html Misschien vind je het leuk om met die eerste mee te schrijven, toevallig zijn we daar nu met z'n 3-4 tegelijk met een cryo behandeling bezig. Kijk maar ff, je bent welkom! En ik duim weer voor je! Tielo: goed te horen dat het goed met je gaat! Wel wat klachten zo te horen, maar je klinkt toch positief. Goed hoor! Hopelijk nemen de klachten steeds meer af en kun je volop genieten van je zwanger zijn !
Tielo, 'met vreugde vrouw zijn' is een boekje, voor jou geld 'met vreugde zwanger zijn' Gelukkig gaat het verder, naast de vervelende kwaaltjes, goed met je!! Hopelijk word de schimmelinfectie gauw beter. Wat is een 'wissertje' ? Misschien ben k wel heel dom hoor.... Pien: k ga eerst wel eens even meelezen, misschien ga k wel meeschrijven dan. Is wel weer leuk Heb je al meer over je cryo gehoord? Goed ontdooid?? k ben heel benieuwd!! Wolfje: Vandaag punctie gehad! Ben ook naar jou heel benieuwd hoe het is gegaan!!? Ik heb zaterdag de punctie. Vannacht om half2 pregnyl zetten Spannend weer hoor!
Pien, k lees net op het andere forum het verdrietige nieuws dat je tp niet door gaat! Oh bah k vind het zo zielig voor je! Wat een traject is dit toch allemaal he zo veel teleurstellingen steeds. Dikke knuffel!!
Dankje Lauwra, ja het is echt heel zwaar. De miskraam was voor mij minder teleurstellend, omdat ik niet geweten heb dat ik zwanger was. Achteraf gaf me dat alleen maar meer hoop. Hoop dat het deze cryo het wellicht toch redden zou en ons kindje worden zou. En nu gaat dat helemaal niet door... zo teleurstellend. Heb flink gehuild toen ik de telefoon neerlegde. Zo had ik in geen jaren meer gehuild... Voor jou is het ook weer spannend of er een bevruchting gaat optreden. Iedere keer bouw je weer die spanning en hoop op. Ik hoop dat het bij jullie dan eindelijk toch mag lukken!
@lauwra de 5e poging al weer meid toch hopelijk is het toch snel een keer raak, heel veel succes vandaag met de punctie!! @tielo wat een gedoe toch allemaal daar zit je allemaal niet op te wachten tijdens je zwangerschap hopelijk is dit alles snel achter de rug en kun je er ook nog van genieten, je hebt ook van die speciale buikbanden die beetje verlichten met bekkeninstabiliteit misschien een idee. @pien wat vreselijk dat de tp niet door kan gaan, volgends mij heb ik toen ook je stukje gelezen van je zwangerschap tijdens de icsi poging, vreselijk dat ze dat niet gezien hebben. @hier de punctie goed overleeft deet beetje pijn, ze hadden 23 eitjes uit gehaald daarvan waren er 11 bruikbaar uit eindelijk 7 en er zijn er 5 bevrucht, ik heb morgen om 12 uur mijn tp spannend.
Wolfje: Dankje. Maar volgens mij bedoel jij een ander trouwens, want dat verhaal heb ik ook gelezen . Ik was wel zwanger zonder het te weten, omdat ik ongesteld was geworden, maar ik was nog niet bezig met de volgende behandeling toen we daar achterkwamen. Fijn dat de punctie je is meegevallen. Wat had je een hoop eitjes zeg! En nu dus 5 bevruchtingen. Hoor je morgen dan hoeveel ze daarvan nog hebben kunnen invriezen? Succes morgen! De terugplaatsing is peanuts bij de punctie, dus dat komt goed meid. Ik duim voor je! Lauwra: heb je de punctie al gehad? Ging het goed? Wanneer hoor je of het goed gegaan is? Duim ook voor jou!
Pien: Dank je! Hoe is het met jou? Je klinkt opgewekt, ben je t ook?? En wanneer gaan/mogen jullie door naar de volgende poging? Wolfje: fijn dat de punctie achter de rug is en meeviel! Mooie 'opbrengst'! Hopelijk een paar cryo's die pas nodig zijn als jullie voor een broertje/zusje willen gaan!! Succes morgen! Krijgen jullie t embryo ook te zien van te voren? Punctie hier ook weer achter de rug. Wel vervelende napijn. Maar eicel is gevonden dus ben blij! Hopelijk maandag terugplaatsing...
Lauwra: Fijn dat er een eicel is gevonden meid! Nu nog een goede bevruchting! Spannend toch weer iedere keer. Wij hebben toen ons embryo ook gezien, dat is bijzonder, maar ook wel apart . Echt opgewekt zal ik me niet noemen . Ik zit weer in de piekermodus en vind het lastig om het vertrouwen te bewaren dat het een volgende keer wel goed komt. Maar dat zal ook wel wat tijd nodig hebben. Heb wel een afspraak voor een second opinion gemaakt bij het Nij Barrahus. Daar kan ik over 2 weken terecht.
Mijn duimen draaien weer op volle toeren! Pien, wat balen dat het niet doorgaat? Hoe komt het eigenlijk (als je het wilt vertellen ten minste) Lauwra en Wolffje: veel succes en goede moed!
@pien ow sorry meende dat dat bij jouw was, wel zwaar kloten dat het zo gelopen is, hopelijk verloopt het volgende keer 100% beter ik hem morgen de tp dan horen we hoe of wat denk ik, ik hoop wel dat we hem mogen zien wil der wel een foto van hihi @lauwra gelukkig heb je het weer gehad, wel goed pijnstilling gebruiken hoor!! hopelijk een mooie tp ga voor je duimen
Tielo: ja dat wil ik wel uitleggen, want het is heel simpel: de embryo heeft het ontdooien niet overleefd, dus ja dan is het over en uit. En het was onze enige cryo dus moeten we weer aan een hele nieuwe IVF beginnen.
Bedankt meiden! Pien: neem de tijd voor deze teleurstelling! Aan je verdriet toegeven kan soms ook even fijn zijn en dan pas proberen de knop weer om te zetten. Goed dat je voor een second opinion gaat! Kan nooit geen kwaad denk ik. k weet alleen niet wat het Nij Barrhus is? Wolfje: Veel plezier morgen! Mooi hoopvol moment die terugplaatsing! Paracetamol helpt goed gelukkig! En lekker op de bank met n dekentje
beetje dom hier geweest ik heb alleen op de dag van de punctie pijnstilling genomen ikmeende dat het daarna niet mogt, maar toch wel veel pijn gehad, nu twijfel ik of ik vandaag wel pijnstilling neem ivm tp
Moed niet laten zakken hoor!!! 3 cellig is toch ook prima! Bij mij was de eerste embryo 4 cellig. Andere keer 5 cellig. De dokter zei toen nog dat het een continue proces is dat doordelen. Als jij een uurtje later gekomen zou zijn, had jouw embryo misschien ook 4 cellen. En wie zegt dat een embryo 8 cellig moet zijn nu? Hoe is het nu met de napijn? Idd gewoon paracetamol nemen hoor, dat kan geen kwaad!