Wolfje: dat had je liever niet geweten achteraf, maar wat Lauwra zegt, het kan prima lukken hoor! Die van mij was 4 cellig, maar de dag waarop je terugplaatsing krijgt heeft daar ook invloed op. Lauwra en ik hadden op dag 2 een 4 cellig embryo. Maar sta je er maar niet blind op, je hebt 'm binnen en nu mag je lekker rustig gaan broeden . Weet je ook of de rest ingevroren kan worden?
"lauwra klopt ook wel maar 8 cellig is wel mooier denk ik danmaar, we hopen op het beste, je reactie doet me goed!! "pien daarom hij zit er in en we maken er het beste van, ik lig zelf ook altijd overal mee dwars mischien deze embryo ook wel hihi
In het umcg hebben ze zelfs eens gezegd dat een 4 cellig embryo het mooiste is op de 2e dag! Staar je er idd niet blind op! Maar k weet zelf hoe moeilijk het soms kan zijn om positief te blijven, je haalt je van alles in je hoofd!
Yes! Vandaag terugplaatsing om 11.45! Pien, k denk ook aan jou. K Duim voor je dat jij daar over een poosje weer ligt voor een terugplaatsing!!
Wat fijn Lauwra, eindelijk weer een kans voor jullie! Ik duim voor je! Ik ben al ongesteld geworden zoals het lijkt. Moet eerst weer aan de pil, dus moet ff om een recept vragen zo. Dan kan het circus weer beginnen .
kijk lauwra ook al weer de tp achter de rug heerlijk, dan mag jij een dag na mij testen spannend hihi pien ook weer beginnen is toch wel weer het fijnste dan heb je het idee dat het allemaal weer wat sneller gaat
Dat is al snel Pien! (dat je ongi wordt). Ook wel weer fijn misschien om weer te beginnen. Weer een beetje hoop krijgen! Wanneer mag jij testen Wolfje? Ik 8 oktober.
mn eigen arts zei 6 oktober de man die de tp deed de 7e wil morgen nog even bellen vanaf welke dag te rekenen punctie op tp succes met de wacht weken
Ja dat zou je dan wel denken, maar elk ziekenhuis heeft weer andere richtlijnen. Ik mag ook laat testen vanwege dat ik nog 3 keer pregnyl spuit. Op 2 oktober voor de laatste keer. Dat moet natuurlijk wel helemaal weg zijn als je gaat testen. k Denk dat jij geen pregnyl spuit?
Nee ik spuit niks meer ik heb alleen van die ustrogan (weet niet of ik het goed schrijf) ballen die moet ik 3x daags 2 van inbrengen
Nou ni plakkerig met plassen komt er wel allemaal wit uit net zo als bij zetpil. Ik bn ook blij als ik van die dingen af ben. Maaar gebruik ze graag voor goed doel
kan goed merken dat de pregnyl werkt, veel misselijk en boeren laten (en dat er iets omhoog komt) verder trekt de pijn in de buik weg alleen zoon raar gevoel in mijn buik, bij jouw?
Van de pregnyl heb ik niet zulke klachten. k Droom er wel heel levendig van, dat had ik de vorige keren ook. K Hoop dat de klachten niet van de pregnyl komen bij jou! Ik heb wel lichte ongi krampen, dat had ik de vorige 2 tp-en ook. Vanmorgen even heel erg, trekt dan ook naar mn rug en benen en ineens is het weg
Dat heb ik ook lauwra gisterenavond veel pijn in mn rechter knie ni.vanmiddag in mn linker knie en lies. Raar hoe je.lichaam vanalles doet waar.je geen controle pver hebt vaag
Die pijntjes kunnen ook van de terugplaatsing zijn. Door de kleine hoeveelheid kweekvloeistof waar het embryo in zat in het lab. En in jouw geval zijn je eierstokken ook nog herstellende van de punctie.
He meiden, fijn he al die kwaaltjes die wel en niet wat kunnen betekenen . Om gek van te worden he! Ik duim ondertussen rustig voor jullie door!