Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Twinkle, alvast heel veel succes voor morgen. Duimen voor goed nieuws!

@Pantertje, dat scheelt weer he?! Wat doen ze precies met acupunctuur dan? Ben er altijd wel nieuwsgierig naar.

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Sunshine,
    Ik heb nog maar 1 afspraak gehad, bij eerste afspraak veel vragen beanwoord, pols gevoeld, hartslag, tong bestudeerd, cyclus bestudeerd. Hij vermoedt dat het aan de energie stroom ligt bij mijn nieren. Hij heeft daarna nog naaldjes geprikt op hoofd , voeten, rug. Om afvalstoffen af te voeren. Volgende week do de volgende afspraak. Ik ben geen zweverig type maar dat is t ook helemaal niet. Dat idee krijg ik totaal niet, heb er n goed gevoel bij.
    Wie weet :)

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine en pantertje dank jullie wel ik hou jullie op de hoogte;)

4. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Hey mag ik ook meeschrijven? Ik heb net een eerste afspraak gemaakt bij de gyn, en kan er pas 31 augustus terecht.-duurt nog zoo lang-.

Wij zijn in oktober begonnen voor kinderen. Nog niet zo heel lang dus, maar toch had ik altijd het gevoel dat het bij mijn man niet goed zat. Dat was ook zo. 2 testen met maar 2 miljoen zaadjes per mililiter.

5. sunshine81

@Pantertje, klinkt interessant. En inderdaad, proberen kan altijd, wie weet is dat het wel en ben je binnenkort zwanger. Spannend. Ik ben benieuwd wat hij in je tweede afspraak zegt. Voel je je ook anders nu na de prikjes voor de afvalstoffen?
    Ik heb een aantal keer voetreflexmassage gedaan en dit heeft mij geholpen om van mijn hoofdpijn af te komen. Na zo'n massage voelde ik me helemaal ontspannen maar het was ook erg pijnlijk op bepaalde drukpunten en kon altijd heerlijk slapen daarna.

@Twinkle, ben benieuwd!!!

@Marjolein, Welkom en natuurlijk mag je meeschrijven. Wat duurt dat dan nog lang he?! Hebben ze bij jullie zeker ook een zomerstop. Het zaad is inderdaad niet zo best, hier hetzelfde probleem. Wij krijgen maandag te horen of het zaad wel goed genoeg is voor IUI en anders gaan we meteen door voor IVF, pffff.

Ik hoop dat het weekend snel voorbij gaat hihi. Gelukkig ben ik errug druk dus afleiding genoeg.

6. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ja hier ook de zomerstop... Betekend een zomerstop dat je ook niet kan langskomen ook al zit je in een behandeling, of is het alleen voor de intake? Anders baal ik best dat we niet een paar maanden eerder zijn geweest. Wat was jullie uitslag Sunshine -als ik vragen mag- De dokter had het bij ons ook over of een IUI of een IVF.
    Goed dat je flink wat afleiding zoekt, doe ik ook. Dan gaan de dagen wat sneller en kan je er minder over piekeren.

Iedereen alvast een fijn weekend!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marjolijn welkom:) tuurlijk mag je met ons mee schrijven;) succes bij de gyn jammer dat je nog even moet wachten

@ sunshine heel veel succes meid maandag ik ben er dan niet want we gaan lekker een weekje op vakantie maar ik denk aan je en ga heel hard duimen dat het iui mag worden;)

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    anmorgen met de gyn een goed maar emo gesprek gehad:) het is een hele lieve man en heeft ook echt naar me geluisterd en dat vond ik echt fijn. ik weet ik heb er wat langer op moeten wachten maar de gyn heeft me ook uitgelegd waarom hij het zo heeft gedaan hij wilde eerst zeker weten of zwanger raken op de natuurlijke manier mogelijk was en zoals het er uitziet moet dit ook mogelijk zijn maar helaas is dit niet gelukt:( ik ben blij dat hij het heeft uitgelegd nu hoef ik die onderzoeken niet meer te doen en kunnen we doorbehandelen mocht dit nodig zijn. hoe nu verder als we terug zijn van vakantie kan ik gelijk diezelfde dag nog naar het zh en gaat het gelijk van start het is de bedoeling om mijn ei doormiddel van fm in de gaten te houden en te kijken of en hoe hij groeit maar dat is deze ronde wel even afhankelijk van hoe mijn cyclus loopt want als hij net zo gaat als de vorige dan heb ik of mijn ei al gehad of hij gaat een van die dagen springen:p dat hoor ik ook allemaal die dag het kan zijn dat er hormonale ondersteuning nodig is maar dit hangt helemaal af van de groei. hier krijg ik nog een uitgebreide uitleg over dus hoe het helemaal zal gaan weet ik niet. als mijn ei dan op springen staat dan klussen met manlief en de dag erna terug voor de samenlevingstest dus dat is nog even afwachten wat de uitslag hier van is:( afhankelijk van die uitslag is het verder behandelplan wat ook al voor een deel besproken is.

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Even vanaf mijn mobiel, comp is gecrasht.
    Twinkle : hadden ze bij jou nog helemaal geen samenlevingstests gedaan dan? Of gaan ze dat nu weer doen? Wel fijn dat er meteen na je vakantie actie wordt ondernomen, hoop dat je ei laat is. Eisprong komt vaak wel later dan normaal door vakantie. Heb ik zelf ook merkte ik.
    Nou lekker goed blijven klussen, het kan dus wel x

10. sunshine81

@Twinkle, poeh wat een verhaal hihi. Wel fijn dat je weet dat het wel spontaan zou moeten kunnen maar ja, moet het wel gebeuren. Ik dacht dat je al een samenlevingstest gedaan had? Fijn dat je meteen kan beginnen na je vakantie, ik duim ook voor een laat ei deze keer. Laat het even allemaal bezinken en een hele fijne vakantie, waar gaan jullie eigenlijk heen? Geniet ervan en probeer het allemaal een beetje los te laten, heb ik de laatste vakantie ook gedaan en dat is toch wel even heel lekker tussen alle onderzoeken etc. door. Dikke knuffel

@Marjolein, misschien verschilt het per z'huis maar bij ons kan je geen intake doen en ook geen behandeling starten.
    Bij ons is eruit gekomen dat bij mij alles perfect is alleen dat het zaad van manlief niet goed is. Te traag en teveel verschillende vormen, wel genoeg. In eerste instantie zeiden ze dat dit voldoende moet zijn om spontaan zwanger te kunnen raken maar de laatste keer twijfelen ze daar dus over. Bij de samenlevingstest die ik heb gehad, bleek dat er geen enkel zaad doorkomt. Ze hebben nu een extra zaadonderzoek gedaan. Hierbij gaan ze een nep-IUI uitvoeren, hoe weet ik eigenlijk niet hihi. Dus ik ben heel benieuwd.

Ik heb straks een barbecue op de zaak!!! Pff,, ik hoop dat het een beetje droog blijft en dat het niet zo hard waait, ben bang dat de springkussens enzo wegwaaien:D

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje en sunshine die had ik nog niet gehad alleen manlief heeft een zaadonderzoek gehad en dat was prima in orde:D we wachten het af het is zo 28 juni maar eerst lekker genieten van de vakantie:cool: meiden ik denk aan jullie allemaal knuffel

@ sunshine ik wil je even heel veel succes wensen ik lees de uitslag pas als ik terug kom ik hoop dat het een positieve uitslag zal zijnen jullie iui kunnen starten:)

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    fijne vakantie Twinkle

Sunshine hoop dat alles goed is gegaan vandaag?

ik zit vandaag op dag 18 en ben nog aan t wachten op mijn ei ;)

13. sunshine81

@pantertje, heb je altijd zo'n laat ei dan? Wel goed klussen he?!

Hier beginnen de spanningen aardig op te lopen. Moeten om half zeven in het z'huis zijn straks. Wil het nu toch echt weten.

14. sunshine81

GOED NIEUWS, wij mogen in augustus (vanwege de zomerstop) starten met IUI. Eerst gaan we het proberen in de eigen cyclus. Heb al een heleboel ovulatietesten mee gekregen, toch handig hihi.
    Wij zijn echt zo blij dat we niet meteen door hoeven naar IVF.
    Nu dus wachten tot augustus, pfff, het duurt nu al lang haha. Ze zei nog: Geniet nog van je wijntje deze zomer. Wel heel positief:p

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    das heel positief Sunshine !!! jeeeh! , nu gaat het straks echt gebeuren. :) nu nog wel eventjes geduld hebben. maar wat een lekker vooruitzicht :)

om op je vraag terug te komen: ja mijn ei is altijd zo laat, mijn ei komt tussen dag 17 en 26 meestal (maar ook wel eens uitschieter naar boven) We klussen af en toe, maar we klussen pas elke dag als ik een positieve ovulatie test heb. Want anders dan raken we ''klusmoe'' haha. lastig he. heb ook altijd heel veel ovulatietesten nodig (ik begin met testen op dag 14 en 1x kwam hij pas op dag 30 pff)

16. sunshine81

Pff, dat zijn inderdaad een hoop ovulatietesten zeg! Ik moet op dag 11 beginnen en dan naar het z'huis bellen als de test positief is en dan gaan ze die dag of de volgende dag insemineren. Heb maar 2 maanden die testen gebruikt dus dat zal wel weer wennen zijn.

17. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    twinklestar Lekker joh, vakantie. Waar ga je heen? Geniet ervan!

Sunshine. Gefeliciteerd. Fijn dat jullie met IUI kunnen beginnen. En dan ook nog in de eigen cyclus. Betekend dat je geen hormonen hoeft te nemen/spuiten toch?.. Succes met wachten!

Vraagje, hebben jullie aan vrienden en familie verteld dat jullie in dit circuit zitten. Ik wil het iig vandaag aan mijn moeder vertellen. Zit nu ook vol spanning te wachten tot ze thuiskomt. Maar was wel benieuwd naar jullie.

18. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Wij hebben er voor gekozen het nog niet aan onze ouders te vertellen, we willen ze heel graag verassen als het zover is. Ook al zit mijn moeder wel steeds te vissen..

19. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    haha.. moeders..... Wij wilden dit eigenlijk ook niet vertellen.. maar nu ons zo'n zwaar traject te wachten staat (ik heb namelijk heel erg het idee dat het ivf gaat worden). Wil ik toch nog een extra schouder om op te huilen, of persoon om tegen te vertellen, naast die van mijn man.

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Vandaag dag 20 en ik heb een positieve ov. test : YES! Das nog best wel op tijd voor mijn doen.

Kunnen we mooi vandaag , do en vrijdag nog klussen voordat mijn vriend een weekend weggaat. Ik zat er helemaal over in zie je. Ik dacht heb ik eindelijk mijn ei, is mijn man nergens te bekennen.
    Ben helemaal blij J

Deel Deze Pagina