Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    moesten jullie je ook wegen en temperaturen elke ochtend vanaf punctie tot test datum?

ikke wel was in 4 dagen 1,1 kilo aangekomen
    maar ben nu in 2 dagen 1,4 kilo afgevallen
    zhuis even gebelt goed in de gaten blijven houden.

ben ook duizelig en kortademig dit ook even op letten en anders bellen

hoe gaat bij jullie?

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Dat klinkt toch een beetje als een lichte overstimulatie...? Gelukkig ben je nu wel afgevallen. Die duizeligheid en kortademigheid kan daar ook wel mee te maken hebben.

Ik hoef niet te wegen en te tempen, want heb ook geen risico op overstimulatie. Lang leve de eigen cyclus ivf:D
    Ik voel nu helemaal niks. Gisteren erge buikkrampen gehad, maar dat is ws van mn darmen. Die zijn lui door de pregnyl.

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik dacht ook aan overstimulatie maar zij zegt dit is alleen als je te veel aankomt en ik ben nu juist zo duizelig en alles nu ik afval, wacht nog wel ff af anders bel ik ze zo weer

wel fijn als je niet zo veel voelt of zou je wel iets meer willen voelen? al ist alleen maar voor idee

4. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ja, je moet jezelf wel goed in de gaten houden!

Alles wat ik voel is van de pregnyl. Dat weet ik haast wel zeker.
    Morgen laatste spuit, dus als het het weekend nog hetzelfde is ga ik pas echt hopen...

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    was vanmorgn 0,1 afgevallen dus valt nog mee maar blijf het wel goed in de gaten houden temp was 37

kan ik me voor stellen lauwra nog een weekje en dan mag je testen altijd weer spannend. heb je ook na dat je de spuit heb gezet meer gevoel in je buik?

ik heb als ik die bollen der in doe daarna eerst weer heelveel gevoel en dan zakt het iets af tot de volgende en dan weer opnieuw tis nooit helemaal weg

@renee hoe is bij jouw?

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    owkey nu dus zo echt wel weer zhuis bellen
    ben van gisteren naar vandaag 1,4 kilo afgevallen en in totaal 3,5
    gezien mijn achtergrond (eetstoornis) vind ik het toch wel eng
    ben benieuwd wat ze zeggen

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hier gebeld niet te druk meer maken om mijn gewicht (eigenlijk niet meer wegen en temp) goed eten goed drinken deed ik allemaal al goed en blijven afwachten tot zondag zit nu 1,5 kilo onder mijn start gewicht dus lijkt niet op overstimulatie of een ontsteking afwachten

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh gelukkig zorgen om niks! En dan nu op naar een positieve test maandag! Heb je voor wat afleiding gezorgd t weekend?

Hier erge buikkrampen. Al 4 dagen niet naar de wc gekund:) Waardeloos. Hoop maar dat het voor het goede doel is, maar voel me niet zo 'zwanger' meer. Vanmorgen lage rugpijn en dat is bij mij meestal geen goed teken...:(

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Meiden ik leef met jullie mee en ik duim lekker door :). Ik hoop zo op goed nieuws voor jullie!

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @lauwra ik had gisteren en morgen verjaardag en vandaag maar beetje de achtertuin bezig zomerbloeiers uit halen enzo.

ik heb ook een paar dagen heel moeilijk naar de wc gekunt en nu kan ik echt toppie!!! en de rug pijn herken ik ook wel.en de krampen hopelijk een goed teken!!!

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hier net bruin verlies test gedaan niet zwanger

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh nee Wolfje! Wat balen zeg! Ben je erg verdrietig?
    Sterkte en n dikke knuffel hoor!!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ach jee Wolfje, wat een teleurstelling :(... Voor de zekerheid over 2 dagen toch nog eens testen hoor. Tenminste ik zou dat bij mijn volgende keer wel doen, aangezien ik toch zwanger bleek en iets te vroeg had getest om dat ik ongesteld was geworden... Maar goed, ik snap dat de hoop wel weg is nu :(. Hele dikke knuffel!!

Lauwra: hoe is het met jou? Nog een paar daagjes geduld, spannend hoor!

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gisteren bruin verlies test gedaan negatief,
    over de hele dag niet veel verloren vanmorgen test gedaan negatief.
    bij manlief is het al wel doorgedrongen die heeft heel erg moeten huilen maar ik denk dat bij mij pas door drinkt als ik echt rood bloed zie. helaas 1e poging mislukt,

vd week had ik eerst zo iets van nee ik wil eerst half jaar wachten om 2e poging te doen, maar zou eigenlijk nu meteen al wel weer willen beginnen haha

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ontzettend balen Wolffje, ik weet hoe het voelt. En ik ken ook het gevoel om zo snel mogelijk weer door te gaan na een teleurstelling. Maar soms moet het even bezinken en dan pas beslissen of je snel door wilt of niet. Maar als je je lichamelijk en geestelijk goed voelt, is er op zich geen reden om lang te wachten hoor.
    Heb jij eigenlijk nog cryo's? Of was dit de enige en moet de hele boel opnieuw?
    Wij gaan eind december weer van start met spuiten decapeptyl en dan eind januari waarschijnlijk ergens de punctie.

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hier geen cryos, dus moeten ook weer opnieuw beginnen, als wij wel weer zouden beginnen zou dat ook december/januari worden. kheb nog steeds niet echt rood bloed verlies, moet morgen toch bellen voor uitslag van test dus dan hoor ik wel goed of wat

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hier net zhuis gebeld als ik morgen nog niet echt ongesteld bent moet ik eerst weer testen omdat ik nu alleen nog maar bruin verlies
    en om zekere voor onzekere te nemen

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Pfff, wat een onzekerheid! En wat sneu voor je man dat hij zijn gevoelens zo de vrije loop liet! Dat heeft mijn man nooit gedaan en dat miste ik soms enorm...
    Ik hoop dat er toch nog een kansje is dat het positief is... december is nog zo ver weg (ik kan het ook weten, want ik tel er naar af en dat lijkt een eeuwigheid van hier vandaan!)

dikke dikke knuffel meid! Hou je goed!

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    zeker blijft elke keer onzeker, maar voor mijn gevoel is het ook nog niet afgelopen en niet zwanger ik weet niet wat het is.

zaterdag na de 1e test heeft hij heeeel erg gehuild vond hem zo zielig en zo lief te gelijk, betekend heel veel toch, ik heb zondag ochtend naar de test wel even een dipje gehad maar niet zo heel erg.

khoop ook dat het nog raak is (duimduim) want december is echt nog verrrr weg, en ik ben meestal om de 35 dagen ongie dus dan zou ik zelfs nog eerder in jan. weer beginnen

20. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh bah wat een onzekerheid Wolfje! k Hoop en duim dat je morgen positief gaat testen en t bruin verlies lekker ophoud!

Hier is het ook nog spannend, nog geen ongi tekenen, maar weet uit ervaring dat het niet alles hoeft te zeggen... Morgen testen:cool:

Deel Deze Pagina