Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O wat spannend Lauwra, laat je het ons z.s.m. weten? Ik heb er wel een goed gevoel over :).

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Oeww lauwraa spannend en getest?

Hier negatief maar gaan de 2e x knallen

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Positief getest, maar het is geen knaltest! En de actiontest geeft een tuurstreep, maar die vertrouw ik niet helmaal (voor t gemak:D) Ik denk dat het niet meer goed zit, heb ook minder gevoelige borsten... pfff nog geen echte duidelijkheid.

Bijgevoegde bestanden:

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Jawel lauwra dat is een knal test echt wel duidelijk!!! Gefeliciteerdddd

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt wolfje..
    Zie nu pas jouw berichtje dat je ook getest hebt en negatief! Wat balen allemaal. Laat het dan maar doorzetten ook he of niet?

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ja klopt maar ben ook al wel weer goed ongie hoor,
    jullie lekker einde vd maand echo spannend hihi geniet er lekker van
    hoe reagereerd je wederhelft?

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ook blij, maar ook onzeker en terughoudend. Zei wel gelijk, oh dan niet op vakantie volgend jaar juli:D
    Het is zo onwerkelijk, kan het helemaal niet bevatten!
    k Hoop zo dat de volgende poging het jullie ook zo vergaat Wolfje, en Pien ook!!

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Héééé, Lauwra, wat zie ik nu??? Is dat een streepje? Positief dus!!! Waaaaaaah :D super! Proficiat!!! Hopelijk ist een plakkerd!!!

Hier gisteren echo gehad, was niet zo super... zie blog, geen zin in het hele verhaal...

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tielo wat een verhaal, maar net wat je zegt het is een moment opname en morgen kun je er wel weer onder zitten, als het echt gevolgen zou kunnen hebben denk ik dat ze jullie hier al wel over hadden geinformeerd!!! heel erg veel sterkte tot morgen, blijven praten is goed!!!

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh Tielo wat een onzekerheid! 1mm is niet veel maar dus toch boven het gemiddelde... k hoop dat je wat rust vind en het gewoon normaal is overmorgen!!

Bedankt hoor, voor je felicitatie:) k Heb dezelfde ticker al jij uitgekozen, vind ik gewoon de mooiste!;)

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Lauwra, het is echt waar gewoon, ik dacht het al :D. Van harte meid, wat ontzettend fijn voor jullie!!

Tsja Wolfje, de teleurstelling zal nu wel doordringen denk ik. Dikke knuffel voor jou meid!

Tielo: goh meid, dat is wel even schrikken zeg. Maar probeer maar van het positieve uit te gaan. Het lijkt geen grote afwijking, dus het valt wellicht wel mee. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid!

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    het valt me op zich nog wel mee met hoe kloten ik me voel,
    we hadden niet verwacht dat de 1e poging zou lukken misschien scheelt dat, en ik denk maar zo misschien is het ook wel mis gegaan omdat er wat met het kindje aan de hand was.

lauwra vind het echt fantastisch dat het nu gelukt is bij jullie word der helemaal vrolijk van :)

pien hoe is het bij jouw?

13. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt Pien en Wolfje!!
    Wat leuk Wolfje dat je er blij van word:) En ik ben blij dat je de teleurstelling zo oppakt. Nu vol goede moed naar poging 2. Weet je er al meer over?

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    nee nog geen bericht gehad, hoop dit jaar nog starten

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wolffje: knap hoe je er mee omgaat meid! Ik hoop dat jullie snel weer mogen starten en hopelijk ook met beter resultaat! Misschien starten we dan wel ongeveer gelijk. Ik moet eind december weer beginnen met decapeptyl.

Lauwra: en dringt het al een beetje door? :) Voel je je ook anders of nog niet?

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
  17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gelukkig maar Tielo, lekker weer genieten :)!

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Zeker een hele opluchting tielo , lekker weer genieten

19. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh gelukkig Tielo! Nu weer genieten! k Dacht eerst op je banner te zien dat je 18 weken was, maar dat is 28, n stuk verder!:D Hebben jullie alles al een beetje klaar?

Wolfje: afwachten dus nog even... k hoop dat de volgende poging gewoon gaat lukken! Ga je eerst aan de pil weer?

Pien: Jij volgend jaar weer beginnen toch?
    Voel me eigenlijk heel gewoon. Wel gevoelige borsten, en dat voelt weer anders als je ongesteld moet worden. En k slaap anders, minder diep en tussendoor wakker en ook vroeg wakker. Verder nog maar afwachten wat er voor kwaaltjes komen. Gek genoeg heb ik totaal geen buikkrampen meer. Vorige week wel elke dag.

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Dat slapen zal nooit meer worden wat het was hoor, Lauwra! ;) Wacht maar tot de nachtelijke wc-bezoekjes beginnen! Probeer toch voldoende te slapen als het kan, bij mij werd het alsmaar moeilijker, zeker nu de buik er is, is slapen nog moeilijker!

Deel Deze Pagina