Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Lief dat je ernaar vraagt, Wolfje!
    Het gaat prima! De misselijkheid neemt wat af en het lijkt of ik meer energie krijg...!

En jij, al met de pil begonnen?

En Pien ook zeker? Weer helemaal opgeknapt?

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gelukkig maar da beter gaat, weet iedereen he al of wat je nog even de echo af?

ik begin rond 10 december pas weer :( dan eerst weer aan de pil

pien hoe ist bij jouw?

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Lauwra: zo goed dat je misselijkheid al afneemt! Dat moet een verademing zijn! Ik heb er 22 weken mee gezeten (van week 6 tem week 28), alle andere kwaaltjes zijn intussen ook al gearriveerd en/of gepasseerd... Ik tel écht af!

Wolffje: Dat aftellen kan toch lang duren zeg! Ik duim met je mee dat het snel zover is en dat het dan eindelijk ook beloond wordt!

Pien: Hoe verloopt het allemaal bij jou? Je houdt het echt goed vol, ik vraag me soms af of ik het zelf ook zou kunnen... Het is je zo gegund...

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: fijn dat het goed gaat meid, lekker genieten! En inderdaad, heb je het nieuws al aangekondigd hier en daar?

Wolffje: ik start komende week met de pil (ben net weer ongesteld geworden) maar ik slik 'm wat langer door i.v.m. de planning. 27 december begin ik met de deca. En jij? Of doe je korte protocol?

Tielo: jaja jij kunt al echt aftellen voor de bevalling, schiet al op zeg! Spannend hoor!

All: nou lichamelijk ist nog steeds niet wat het zijn moet. Nog steeds maag/darmklachten. Maar met medicatie gaat het op zich wel goed. Komende week de huisarts maar weer even bellen. Er was niets uit het onderzoek naar een bepaalde bacterie gekomen. Dus dit weekend maar even geprobeerd zonder medicijnen, maar dat was toch nog geen succes. Pfff alsof het allemaal niet ellendig genoeg is....

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh wat ben je aan het tobben Pien! Niks fijn! Maar het begin voor de volgende poging is er dus weer al gebeurd er nog niet zoveel:D
    Beterschap verder! k Hoop dat je de medicatie gauw wel kan laten staan!

Wolfje: ja dat wachten he, dat duurt zo lang! Dat hele traject is altijd maar overal op wachten! Maar voor je t weet zit je er midden in, feestdagen komen eraan...!

Tielo: Nee ik heb wel 'mazzel' met mn kwaaltjes. Het valt me zo mee! Wel bijna elke morgen overgeven maar dan ben ik het ook kwijt. Me zus was altijd 9 maanden misselijk, veel overgeven. Dus ik dacht dat ik dat ook vast zou hebben.
    k kan me voorstellen dat het voor jou nu genoeg is ja, je buik zal je ook wel in de weg gaan zitten? k Ga zo eens ff op je blog spieken of er een mooie buikfoto op staat:p

Iedereen die wist dat we een terugplaatsing hadden hebben we meteen verteld dat ik zwanger ben. En dat is de naaste familie en veel collega's. Op de dag dat ik de punctie had moest ik werken en er is een mail rond gegaan om de dienst op te lossen, dus iedereen wist ervan;) Maar het is wel leuk nu hoor, dat meeleven.
    Als we de termijnecho hebben gehad mag iedereen het weten.
    Ik ga deze week nog een aantal mensen bellen die ik het persoonlijk wil vertellen, dan hoeven die het niet van facebook te horen:p

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Hoe gaat het hier?

Bij mij wel aardig ik jeb wel idee dat ik in 1cyclus wel 30 x een disprong heb haha maar verder alles rustig ik begin 11 december waschijnlijk weer en den dan rond 5 januari eerste spuit weer

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoi hoi!!

Een dagje later, maar toch een zalige Kerst aan alle dames, partners en eventuele kids!
    Hoe gaat het met de dames met behandelingen? We zijn inmiddels een maandje verder, hoe vlot het bij jullie?
    Ik loop nog steeds bol rond, dus hier is het aftellen! Morgen 40 weken... Vorig jaar rond deze tijd was ik volop bezig met mijn bloedonderzoeken en in januari begon ik met hormonen... Hopelijk wordt het voor jullie ook een jaar vol aangename veranderingen!

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    He Tielo, k denk die komt vertellen dat ze is bevallen:D Hoe gaat het? Is het nog vol te houden of ben je het zat?
    Jij ook nog een hele fijne kerstdag!

En ook voor alle anderen nog een fijne gezellige kerstdag en ook voor jullie allen een heel goed nieuwjaar!!

Wij begonnen vorig jaar ook net aan de behandelingen en moet je nu zien! Er is hoop meiden!!

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Twee-drie weken geleden was ik het strontbeu en deed ik er alles aan om het vroeger bevallen wat te forceren (ramen wassen, kuisen, gini drinken,...) maar noppes... Vorige week redelijk ziek geweest (bijna met uitdroging in het ziekenhuis gelegen) en sinds een paar dagen voel ik me nu eigenlijk redelijk goed en neem ik het zoals het komt... Op dit moment ben ik het dus niet meer zo zat.
    Hoe gaat het met jou?

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Nou maar goed dat je dan nog niet bevallen was, anders had je geen leuke kraamweek gehad ;) Nu kun je hopelijk fit de bevalling gaan beginnen! NOg ff genieten van het samen zijn;)
    Hier alles ok! Alweer 16 weken morgen, voel me een stuk beter en fitter dus voor mij geld het wel dat het 2e trimester beter gaat! Heerlijk!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoihoi!

Ben ik ook weer even. Dankje Tielo voor de beste wensen :). Jij en de rest hier natuurlijk ook namens mij de beste wensen voor 2014!

Tielo: dan ben je er nu zo'n beetje wel klaar voor denk ik! Spannend hoor, maar inderdaad het komt zoals het komt, dus nog ff volhouden. Alvast heel veel succes met de bevalling!

Lauwra: fijn dat je je weer beter voelt, heerlijk lijkt me dat, want je bent al lekker ver in je zwangerschap dat je er ook echt van genieten kunt lijkt me :). Geniet er lekker van meid!

Hier gaat het wel goed. Vanavond moet ik mijn eerste spuit voor IVF ronde 2 gaan zetten. En dan 15 januari eerste echo. Duurt nog wel eventjes dus voordat er echt actie is. Ik hoop dat eindelijk komend jaar ons jaar mag worden (maar goed, dat hoopte ik 4 jaar geleden ook al...).

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Moed houden Pien!! Het kan maar zo dat je volgend jaar kerst of zwanger bent of zelfs al een kleintje hebt! k Duim voor je bij deze nieuwe poging!

13. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Gisteren na een zware arbeid bevallen via spoedkeizersnede van Karsten, 54cm groot en 4080g zwaar. Het is een echt schatje! Ik moet nog op stukken komen, maar dat komt wel

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Van harte gefeliciteerd Tielo met de kleine Karsten :). Geniet lekker van elkaar!

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh van harte gefeliciteerd Tielo! Klinkt alsof je een zware bevalling achter de rug hebt! Tjonge! IK hoop dat je gauw opknapt en nu alvast heerlijk kan genieten van Karsten:)

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    aaah gefeliciteerd met de geboorte van jullie schatje!!! wat een leuke naam!!!

LAuwra schiet al mooi op met jouw hihi gaat verder alles goed?

pien ook al weer druk bezig, hoop dat ik 2014 jullie droom mag uit komen

de beste wensen voor iedereen voor het nieuwe jaar :)

hier alles op zen beloop vreselijk beroerd van de hormonen inmiddels begonnen aan isci2 a.s. woensdag start echo hopelijk mogen we beginnen met stimuleren en dan hopelijk de week er op een punctie met een goede afloop

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wolfje wat een toeval: we hebben tegelijkertijd de punctie gehad :). Het viel bij mij qua opbrengst wat tegen dit keer. Ik had maar 4 follikels, gelukkig zijn er wel 4 eitjes uitgekomen vandaag en niet nog minder. Ik hoor vrijdag of er een terugplaatsing is. Hoe ging het bij jou?

En hoe ist met de rest hier? Lauwra al bijna op de helft zie ik. Mooi! Hopelijk volgende week een mooie echo :).
    En tielo hoe gaat met jou en de kleine?

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hé Pien, ik duim dat er morgen goed nieuws uit de bus komt! Zou mooi zijn, na een punctie van 4!

Lauwra, hou je het nog lekker vol? Bijna in de helft hoor ik, vanaf dan gaat het snel hoor (al lijkt het een eeuwigheid te duren!)

wolffje, ook voor jou veel succes hé meid! Heeft de punctie iets opgebracht?

Hier: Karsten doet het meestal best goed, dan is hij echt een schatje! Hij is in de voormiddag altijd erg alert en dan weigert hij te slapen... Hij wil ofwel in het park liggen ofwel wat knuffelen... Nou, dat vind ik niet erg :) haha!
    Hij heeft echter ook zijn kuren, we zijn er al mee naar de kinderarts geweest omdat we ons geen blijf wisten met hem: zo krijsen! Echt schreeuwen, krabben, met zijn hoofd schudden, zweten,... alles erop en eraan... En dan denk je écht dat hij pijn heeft ofzo, want honger was het niet... Maar neen hoor, volgens de kinderarts is hij gewoon temperamentvol en reageert hij zo op een te veel aan prikkels... (zowel extern -van te druk naar plots terug rustige omgeving, plots lawaai,... als intern - het verwerken van een krampje, een boertje moeten laten,...) Morgen gaan we ermee naar de osteopaat, hopelijk weet hij raad!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Tielo!
    Goh dus het is een temperamentvol manneke :). Maar kan me voorstellen dat het af en toe wel lastig is met zo'n kleintje. Je weet niet wat er precies aan de hand is he. Misschien weet zo'n osteopaat wel raad, ik hoop het voor je.

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Net gemerkt dat hij een lichte verhoging heeft, 37.7°, seffes nog eens meten en als het zo blijft of hoger is, toch eens richting dokter gaan... bij pasgeborenen spreken ze van koorts vanaf 37.5° dus toch maar even uitkijken! Nu weet ik waarom hij zo rustig is deze voormiddag, normaal heeft hij al twee krijsuurtjes gehad op dit uur!

Deel Deze Pagina