Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja houd maar goed in de gaten Tielo. Beter iets te snel naar de dokter dan te laat... Hopelijk knapt ie snel weer op!

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Pien: Oh die punctie is weer heerlijk achter de rug! Toch wel weer fijn he;) Nu op naar een prachtig embryo morgen en 3 cryo's natuurlijk:) k Duim!!

Wolfje: Hoe is jouw punctie gegaan, en hoeveel eicellen? k Duim ook voor jou voor een mooie terugplaatsing en cryo's!!:)

Tielo: Je kleine man alweer 3 weken zie ik dat gaat net zo goed hard:D Wel vervelend die driftige huilbuien! Heeft ie geen reflux? Die verhoging zou mij ook niet aanstaan, dat is voor zulke kleintjes beter van niet toch? Beterschap met hem!

Hier bij mij gaat het prima! Misselijkheid totaal weg, slaap beter, buikje groeit, volop energie: heerlijk:) En: k mag zo nu en dan genieten van de begwegingen van t kleintje, heel bijzonder.
    Wat gun ik dit jullie ook, Pien en Wolfje!!

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Na twee uur was de verhoging weg, maar hij is nog steeds wat uit zijn gewone doen... Hij was heel de voormiddag hangerig en namiddag heeft hij als een blok geslapen... gevolg: hij is al heel de avond klaarwakker (inclusief de tiran-huilbuien) Ik denk (hoop) dat hm nu eindelijk aan z'n slaapje van de nacht begonnen is... Hopelijk slaapt hij vannacht even goed in zijn eigen bedje als dat hij het de afgelopen nacht in ons bed deed... Ik voelde dat er een huilbui aan zat te komen na de voeding, dus heb ik hem maar bij mij gehouden heel de nacht en hij heeft geen kik gegeven...

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeeeeeeh ik mag een embryo komen ophalen :D :D. Ben zo blij dat we weer een kans maken!!

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Jeeeeehjjj!!! ondanks de vermoeidheid, een vreugdedansje!!!

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tielo: hij is vast gewoon heel graag bij je :).

De terugplaatsing is goed gegaan. 2 cellig op dag 2. Was volgens de arts helemaal prima. Nou ok dan gaan we er maar weer voor :)!

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Wanneer mag je testen? Ik tel mee af!

Ik ben vandaag bij de osteopaat geweest met onze kleinste. Volgens hem (Osteopaat en kinesist in microtherapie ofzoiets) zou Karsten een volledig verstoorde vertering hebben (van slokdarm naar de maag, door de dunne darm, 12vingerige darm en de dikke darm) en via drukpunttherepie (micro) zou hij dat kunnen verhelpen. Hij heeft enkele dingetjes gedaan die er onbenullig uitzagen en over tien dagen zou er zeker beterschap moeten zijn. Over drie weken moeten we terug.
    De huilbuien hebben met zijn temperament te maken, volgens hem. Hij zei ook dat hij kon merken dat Karsten nog niet klaar was om van mij weggehaald te worden bij de bevalling en dat hij hulp nodig had om te ademen (had ik niet verteld tegen hem, dat ze hadden moeten intuberen).

Ik was best onder de indruk van die osteopaat! Ik ben erg benieuwd of het zinvol was om er heen te gaan!

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Goed zo Pien! Geniet ervan en k duim voor je!!:)

WOlfje: en jij??

Tielo: Gelukkig geen koorts geworden bij de kleine. Hopelijk brengt die osteopaat echt verbetering! Heb er wel vaker positieve verhalen over gehoord. En je bent er mooi op tijd bij , niet een hele tijd zelf lopen aanmodderen, wordt het ook niet leuker van!

Vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad, en er zijn geen afwijkingen gevonden bij de kleine:) Zo blij en dankbaar!!
    Hij of zij was wel lastig, want lag met zn hoofdje in mn bekken, ze moest heel hard drukken om het hoofdje goed te kunnen zien, moest ook nog even springen om hem wat anders te laten liggen;)
    Maar erg mooi om te zien zo'n uitgebreide echo!

9. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier as woensdag naar de gyn, niet de eerste keer ivm mk begin dec 2013 maar wel de mmm in door onregelmatige cyclus vanaf pil stop maart 2013.
    Mijn cyclussen waren tussen de 35 en 45 dagen en nu helemaal nog geen ongi gehad vanaf curretage! Wel posi ovulatie testen 17 en 18 dagen terug.
    Zw testen negatief tot op vandaag.
    Ik moet woensdag bloedprikken op oestradiol en progesteron en krijg een echo. Zaad vriend is 17 afwijkend en niet goed bewegend dit is al 2 keer getest afgelopen jaar.
    Sorry lang verhaal

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Welkom in de club Bizzy! En troost je, dit is écht nog geen lang verhaal ;) Goed dat je zo snel al kan beginnen... hoewel te snel nooit goed is, hormonen zijn NO FUN!!! Veel succes!

11. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Dank je tielo ik hou dit topic in de gaten 😄

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He pien, Succes! Ik zal voor je duimen. Wat is het lang geleden dat ik hier was. Verder alles goed met iedereen?

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bizzy: welkom natuurlijk! Maar als ik jou was zou ik toch een ander topic gaan volgen, niet omdat je hier je verhaal niet mag doen natuurlijk, maar omdat we hier allemaal of het doel bereikt hebben of al ver in de IVF molen zitten ;). Dus voor jezelf is het denk ik 'leuker' om met meiden te kletsen die ongeveer in dezelfde fase van het traject zitten, of misschien net iets verder zijn. Dit topic is al een paar jaar oud, dus de titel is niet echt meer helemaal van toepassing ;)

He Elba, leuk dat je weer ff komt buurten! Hoe is het met jou en de kleine?

14. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bizzy: Welkom, maar eens met Pien! Er is hier voor jou niet zoveel te 'beleven'. Echt actief zijn we ook niet meer, het is meer dat we af en toe wat van ons laten horen omdat we zolang met elkaar gekletst hebben.
    In elk geval succes met zwanger worden, en ook het verwerken van je miskraam, dat lijkt me wel zo moeilijk!

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    pien ik zit nu op wachtdag 13 na tp ik had 4 eitjes met punctie 2 waren er niet isci waardig en de andere 2 wel bevrucht 1 er van heeft helemaal niet gedeelt en de andere 3x net zo als vorige keer en die hebben ze terug geplaats, ik had vorige week woensdag test gedaan om te kijken voor pregnyl toen was het na 20 minuten echt een tuur streep (heb wel foto in mijn album) en afgelopen zondag omo wit, nu woensdag nog keer testen denk ik, hoe ist bij jouw?

lauwra fijn dat zo goed gaat meid dat heb je zeker verdient, willen jullie nog weten wat het word van te voren?

bizzy welkom geen lang verhaal hoor maar wel maga k*t hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Wolffje,
    Leuk om weer even van je te horen! O je bent al verder dan ik, ik zit op 10 dagen na tp. Heb tussentijds niet getest. Durf ik ook niet ;). Ik mag officieel zaterdag pas testen, maar denk dat ik dat vrijdag al doe, ook als ik eventueel ongesteld ben geworden. Na vorige keer is toch gebleken dat niets zeker is dan dat je op het juiste moment een test doet...
    Ik had trouwens ook 4 eitjes. 1 twee-cellige teruggeplaatst en 1 ingevroren. Bij ons plaatsen ze terug op dag 2, maar vorige keer had ik een vier-cellige, dus vind het moeilijk om er echt in te geloven al doe ik wel mijn best ;). De tweede week is echt killing. Hou jij het wat vol? Je kunt gewoon helemaal nergens vanuit gaan...

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Wolffje en Pien: ik duim!!!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Tielo! :)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: hier lijkt het weer mis te gaan :(. Bruine troep is weer gearriveerd. Ik voelde het al aankomen. Ik heb nog niet getest, maar dat is misschien ook nog wat vroeg. Zaterdag is pas de officiële testdatum. Vandaag is 13 dagen na punctie. Voor mij heel normaal om rond deze datum ongesteld te worden... Kijk vorige keer was ik te vroeg met mijn conclusie dus ik ga nog door met de utrobollen en zal ik voor de zekerheid zaterdag ook nog een test doen, ook al ben ik zo ongesteld als het maar kan geweest. Maar de hoop is voor 99% verdwenen. Er zijn, t.ov. de vorige keer, ook helemaal geen symptomen meer over dat het toch goed zou kunnen zitten. Mijn borsten zijn echt weer helemaal slapjes geworden, de cyste in mijn eierstok begint weer te irriteren. 1 en 1 is 2...

Wolffje: ik hoop dat jij beter nieuws hebt?

20. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh bah Pien! Maar k duim nog ff door hoor, het kan nog best ook al voel je niks (meer). Die gevoelige borsten waren bij mij in de zwangerschap soms ook ineens weg en dan waren ze er weer. Het hoeft helemaal niks te zeggen!

Wolfje: k Duim voor jou ook!!

Deel Deze Pagina