Echt niet leul pien, hier plaatsen ze 3 dagen later terig en dan mag je 14 dagen na tp testen mogen wij op de zelfde dag,kan me voorstelen dat je de hoop hebt verloren had ik gisteren meende ik ook iets bruin te zie Dankhe tielo Hier vandaag heel duizelig weet niet waar dat vandaan komt, morgrn vroeg gaan we even weer,test doen. Ik werk deze week halven dagen 2 werkhuizen op 1 dag was toch wel heel pijnlijk.heb ook wel pijn onder in de buik denk eierstokken weet niet of dat nog een betekenis kan hebben
He Wolfje, het is echt weer een zware teleurstelling . Zie jij er nog heil in? Je bent 1 of 2 dagen verder dan ik dacht ik. Ik heb zo mijn best gedaan positief te blijven en het was nog aardig gelukt ook en dan nog eindigt het zo... Het is gewoon niet eerlijk! Gisteravond testje gedaan, 13 dagen na punctie, witter dan wit. De hoop is hoe dan ook vervlogen... Er is nog 1 cryo. Maar ik zie er nu al tegenop, want de vorige keer heb ik heel lang maagklachten gehad van die stomme progynova. En ze doen alleen in kunstmatige cyclus... Heb jij nog cryo's trouwens?
Hoi meiden, weet niet of ik hier goed zit, maar ik zoek een forum waarbij er ook meiden zijn die een beetje in hetzelfde schuitje zitten Ik ben in Maart met de pil gestopt en had een onregelmatige cyclus. Op een gegeven moment duurde het wel erg lang en ben ik naar de HA gegaan. Na een bezoek aan de gyn en een bloed test kwamen ze erachter dat mn schildklier te traag werkte en mn prolactine te hoog was. Daarvoor heb ik medicijnen gekregen en na 8 weken was dit in orde. Deze medicijnen moet ik voorlopig blijven slikken. Ook is mijn testosteron te hoog :-S Momenteel wacht ik op een oproep voor een MRI Scan om te kijken wat er mankeert dat die hormoon waarden zo hoog/slecht zijn. Erg spannend en ik baal dat het zo lang duurt totdat ik eindelijk die scan krijg..Kan nog een paar maanden duren (ik woon in Spanje). Ze verdenken dat ik PCOS heb, maar dat kunnen ze eigenlijk pas bevestigen wanneer ze uitslagen hebben van de MRI. Herkent iemand zich hierin? Ik heb ook wel wat symptomen: Puistjes rond mn kaaklijn/hals (waar ik echt gek van word!), lichterlijk meer haargroei in mn gezicht/lichaam (witte donshaartjes-overigens altijd gehad). Ben ook de laatste tijd erg moe en futloos. Over twee weken krijg ik nog een aanvullende PAP test, want deze bleek ook niet helemaal goed te zijn.. Dus al met al niet zo best, maar goed ik blijf goede moed en geduld houden
Meis, zo balen dat het tegenzit en dat je lang moet wachten op alles! Geduld is iets zeer moeilijk om te hebben als je een kinderwens hebt! Ik vrees echter dat dit topic niet het juiste is voor jou. Dit staat nog redelijk bovenaan bij de topics, want er wordt nog gepost... Maar door steeds dezelfde mensen: reeds bevallen of nog steeds in behandeling en nog steeds (spijtig genoeg) niet zwanger. We zitten dus niet in hetzelfde schuitje en lopen een heel stuk voor op jouw verhaal... Ik weet dus niet of je met dit topic geholpen zal worden... Maar we luisteren graag en we willen je steunen indien mogelijk...
Dankjewel voor je reactie! In de meeste groepjes is dat idd zo. Het is lastig meiden te vinden die in dezelfde situatie zitten als ik. Meestal net een fase vroeger of juist later/andere diagnoses. Ik zoek nog verder.. Liefs en succes allemaal
Spannend Wolffje, heb je nog niet getest? Vandaag is de officiele dag toch? Ik ben behoorlijk ongesteld. Heb dan ook niet meer getest, maar doe dat voor de aller aller zekerheid zaterdag toch nog maar eventjes. Jammer dat je geen cryo hebt, maar goed als het nu raak is, dan maakt dat ook niets meer uit! Bovendien ik had vorige keer ook een cryo maar die ontdooide niet goed, dus zoveel hoop op die cryo heb ik ook niet meer...
Officieel voor zhuis moet ik zaterdag testen heb gisteren getest watms omo wit Erug zwar ... Dat je ongesteld bent geworden had jij qel cryo?
Ja het is erg balen. Heb jij er nog vertrouwen in? Ik moet zaterdag officieel ook nog testen, maar heb er echt geen vertrouwen meer in hoor. Ik heb nog een cryo, maar vorige keer ontdooide die niet goed, dus ook daar heb ik weinig vertrouwen in...
Aan de ene kant wel vertroiwen in maar der is,toch een klein stemmetje dat zegt pas op. Is ook wel afwachten hoe hij ontdooit hoeveel had die gedeelt die is ingevroren?
2 cellig was ie op dag 2, weet niet hoeveel het was toen ie ingevroren is, dat was op dag 3. Ik duim voor je!!
Dat is toch al wel vrpeg dan met tp hopelijk ontdooit de cryo goed Wij moeten weer opnieuw beginnen test was.negatief
Ah jeetje Wolffje, wat een teleurstelling weer . Ik heb vanochtend officieel ook nog een keer getest en ook hartstikke negatief... Het is niet eerlijk he! Hoe voel jij je eronder? Je klinkt altijd zo rustig, maar dat komt misschien omdat het korte berichtjes zijn... Hele dikke knuffel!!
Khad,zhuis nog gebelr vanmorgen omdat nog geen rood is wat ik verlies heb nog doorgaan met de bollenen dan maandag weer testen en dan opnieuw bellen als dan nog niet rood is gaan ze verder kijken maar denk dat,wel door breekt. Voelt wel kut hoor maar verstand op 0 en door gaan vorige keer duurde ook ff voor het lande. Hoor net ook dat de 4e iui bij schoonzus is mis gegaan en die moet over op ivf.
Het had mij nog moeilijker geleken als ik tot vandaag nog niet ongesteld was geworden en dan met hoge verwachtingen een test had gedaan. Lijkt me voor jou dan ook erg lastig als je nog geen bloed hebt gezien... kan misschien door de utrobollen komen dat het weg blijft. Bij mij gaat het er dus dwars doorheen... Kan je er met je schoonzus over praten? Lijkt mij op zich wel fijn om iemand in je nabije omgeving te hebben die hetzelfde als jij doormaakt. Niemand in mijn vriendenkring of familie zit in hetzelfde schuitje. Dat maakt het wel lastig. Ik wou dat ik mijn verstand op nul kon zetten trouwens . Welk ziekenhuis ga jij eigenlijk als ik vragen mag? Ik heb de IVF in UMCG.
Ik in zwolle, mijn zus is ook via zhuis zwanger geworden en schoonzus dus,wel genoeg praat volk, en mijn oom en tante hebben 7 jaar in zhuis gelopen. Maar moet zeggen bij deze poging hebben we stiller hehoufen vond ik ook wel fijner rust in mijn hoofd.
Hier vanmorgen weer negatieve test zhuis gebelt, nu syoppen met de bollen en dan zal mn ongie wel door breken. Voor we aan de 3e poging beginnen moeten we eerst 27 maart op gesprek komen en kijken hoeverder ze hebben mey potlood in gevult april/mei voor poging 3 maar kan dus nog veranderen. Vreselijk weer dat wachten. Hopelijk begint mijn ongie snel ben dr wel ff klaar mee