Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat teleurstellend Wolffje :(. Dikke knuffel!!

Dankjulliewel Tielo en Lauwra!

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Pien en Wolffje, hoe gaat het nu met jullie?

Lauwra, hou je het een beetje vol? De tweede helft is ofwel genieten ofwel zwaarder dan de eerste helft hé :) Hopelijk zit jij bij die eerste helft!

Hier ist een stomme dag... De meest rotte Valentijn ever! We gaan vanavond dan wel uit eten om onze huwelijksverjaardag te vieren, maar een vrolijke stemming zal er niet hangen vrees ik... En we laten Karsten voor het eerst bij mijn ouders, dus het wordt heel erg dubbel!
    Waarom is het zo rot? We zijn gisteren naar het UZ in Leuven moeten gaan voor mijn man... Er is een tumor gevonden in zijn speekselklier en ze hebben een punctie genomen. Er werd ook nog een knobbel van 2cm gevonden in zijn lymfeklieren en die moet ook nog onderzocht worden, daar konden ze nu niet aan... Dus binnenkort opnieuw naar Leuven voor een 2de punctie, tegen dan hebben we de uitslag van de eerste punctie en kunnen we de operatie plannen om de tumor te verwijderen, want weg moet ie sowieso... Of ie nu goed- of kwaadaardig is. Zelfs als de tumor goedaardig is, zou er een grote kans zijn dat ie op verloop van tijd kwaadaardig zou worden... Mijn man weet geen blijf met zichzelf en ik probeer rustig en positief te blijven... Mij lukt dat al beter dan mijn man, mijn man ziet er enorm tegenop (wat volledig te begrijpen is) Pfff...

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jee Tielo :(. Wat een naar nieuws! Laten we hopen dat het niet kwaadaardig is. Vreselijk die onzekerheid... Dat relativeert weer... Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. Dikke knuffel!
    Hier gaat het wel weer een beetje. Ergste teleurstelling weer achter de rug. Heb 27 februari gesprek over wanneer en hoe verder. We hebben nog een cryo, hopelijk ontdooit deze wel goed.

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gatver tielo heel erg veel sterkte in deze spannende tijden, hopelijk is het niet kwaadaardig.

pien wij moeten 27 maar pas op gesprek duurt me al weer veel te lang :s

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh wat een naar nieuws Tielo!! Dan staat je wereld wel ff op zn kop zo'n onzekerheid! k Hoop dat jullie toch nog een gezellige avond hebben met elkaar!

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Jeetje, Wolffje, jij moet een maand langer wachten dan Pien? Je hebt tussentijds ook geen nieuwe poging ofzo? Ik duim voor jullie bieden!

Hier hebben we het nieuws inmiddels wat kunnen verwerken... We praten er nu en dan over, maar mijn man wil er vooral over zwijgen en het in zijn eentje wat verteren. Vorig jaar maart is er een collega-brandweerman gestorven door wangslijmvlieskanker, zo'n kanker waar we nog nooit van gehoord hadden... Op 9 maanden ging hij van een 'vervelende aft' naar het mortuarium... Dan denk je wel twee keer na als je zo'n knobbeltje hebt en ben je al wat sneller op je hoede...

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    nee moeten echt standaard 2 maand wachten, nu is 27 maar het gesprek en misschien dat ik Mn ongie daarna wel mag beginnen

wangslijmvlieskanker heb ik ook nog nooit van gehoord, meeste mannen zijn op probleem momenten wel beetje ingehouden vind ik maar zolang je er toch soms over kunt praten is het wel fijn.

hoorde vd week over buikvlieskanker had ik ook nog nooit gehoord, blijf het een rot woord vinden bah

Deel Deze Pagina