@Chan, spannend zeg. Ik hoop dat je bijwerkingen snel weg zijn en dat het voor een goed doel is hihi. @Pientje, Oh irritant zeg, dat ze het dan op het laatste moment afbellen. Wel fijn dat manlief alsnog zijn kwakje in mocht leveren en spannend voor de uitslag morgen en dan hopen dat je snel langs mag komen.
Gelukkig is ie eindelijk doorgezet, anders zit je ook alleen maar te wachten. Hoop dat je niet zoveel bijwerkingen gaat krijgen. Heb je alweer acupunctuur gehad?
Ja hoop ook dat ik een beetje lief blijf met die hormoontjes haha. Ik heb volgende week donderdag een nieuwe acupunctuur-bioresonantie afspraak. Ik wilde het per se voor de eisprong doen. Al die trillingen.. Kan nooit goed zijn tijdens innesteling . En daarna 1,5 maand even niks vanwege vakanties. I
@sunshine hoop ik ook maar heb t er wel voor over hihih Spannend....ik kan niet w88 op de echo, ben zo benieuwd! Naja gelukkig is t bijna vrijdag! X
Spannen Chan, succes morgen. Ik kan niet wachten tot het eindelijk augustus is, mogen wij ook eindelijk beginnen. Heel irritant die zomerstop bij ons, grrrrrrrrr.
Ah wat een hoop berichtjes ineens! Ik dacht ff toen ik net gepost had dat het topic z'n einde naderde, maar dat valt reuze mee! Paar pagina's terug vroeg iemand of mijn man al zaadtest had gedaan: ja dat heeft hij 3 of 4 maanden geleden gedaan via de huisarts. Uitslag was volgens ha goed. Mijn man is vroeger als kind aan zijn zaadballen geopereerd, dus dat wilden we wel graag weten. Bovendien slikt hij antidepressiva, dat veroorzaakt een laag libido en moeite met klaarkomen. Daar heeft hij idd last van helaas. Maar hij doet gelukkig erg z'n best . Ergens op internet heb ik een naar artikel gevonden dat antidespressiva het dna van het zaad aantast en dat het een soort chemische castratie is... Jammer genoeg is de status van onderzoek nog veel te pril dat er verder niets officieel over bekend is bij artsen. Maar vind het toch een vervelend idee... Maar ja, hij heeft het voorlopig nog wel nodig, dus we moeten er maar op vertrouwen dat onze artsen voldoende weten om ons te helpen. Het kan namelijk ook heel goed aan mij liggen met mijn bloedverlies tot dag 14 in de cyclus...
Oh dat is inderdaad wel lullig ja! Is er bij jullie nog enige kans op een natuurlijke zwangerschap denk je?
He Pientje, ja sorry, ik had mij ook zo genoemd. Die 15 van mij slaat helemaal nergens op eigenlijk, ik vond het te voor de hand liggen om mijn geboortejaar 1981 daarvoor te gebruiken . Die 10 van jou wel? Hebben jullie uitslag van het zaad al binnen? Spannend he! Ik hoop dat het goed is!
En...... Chan, heb je de echo al gehad? Ik duim voor positief nieuws. @Pien, ja soms wordt er een paar dagen niet geschreven en dan weer heel veel. Hihi nu gebeurd er weer wat. Wat vervelend dat je man zo'n moeite heeft en dat hij nog niet zonder de antidepressiva kan. Is er uitzicht op dat hij er binnenkort mee kan stoppen of minderen? Ik dacht dat ik een lange ongi-periode heb, maar dat van jou is nog langer, pfff. Dan moet je meteen aan de klus als je er vanaf bent. Ons is verteld dat ze nooit nooit zeggen, maar dat er een hele kleine kans is dat het spontaan zal lukken. Dat was wel even slikken moet ik zeggen.
@ chan hoe was de echo of ben je nog niet geweest? ik ben ook heel hard aan het duimen voor posi nieuws @ pientje15 ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan
Hey meiden Echo was goed gegaan er was 1 eitje van 12mm en de rest kleiner dus dat is goed maandag weer echo hopelijk is me eitje dan 18mm dan kan ik pregnyl spuiten en dan woensdag of donderdag IUI!!! @pien natuurlijke zwangerschap is een heeel kleine kans op.We scoren een 1 of 2 dus geen nul maar eigenlijk zo kleine kans dat t eerder een wondertje zo zijn als t wel zou lukken, ook voor ons wel even schrikken maar het is wel fijn dat er een oplossing voor is (IUI,IFV,ICSIbehandelingen)
Hey me eitje was 17mm en er was er nog 1 van 13.5mm dus morgen nog een echo en dan woensdag hormonenprik en als het goed is vrijdag IUI spannend!