Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja zo gezellig, iedereen is er vanavond haha. Ik heb net mijn laatste pil genomen. Het gaat goed. Niet super veel last v bijwerkingen. Hoop dat er n mooi ei komt. Geen idee wanneer maar ik begin voor de zekerheid maar alvast met ov testen op dag 10 . Ben te bang om hem te missen. Misschien komt ie wel heel vroeg? J

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine dat is wel heel toevallig:D

@ pantertje groot gelijk heb je je weet nooit:)

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He meiden,

Wat een gezellige drukte hier! Vind het nog wel lastig om de namen uit elkaar te houden en wie nu precies waar in het traject zit, maar dat komt vast nog wel. Aan de andere kant probeer ik ook niet te veel op het forum rond te hangen, want wil het ergens ook een beetje loslaten ;).

Ik ben ook 29, in december wordt ik 30, dus qua leeftijd ben ik hier zo te lezen ook wel op mijn plek ;).
    @ Tishka: 31 is zo oud nog niet hoor en mijn man is ook bijna 38. En niks niet eigen schuld hoor, en wie weet wat de mogelijkheden wel niet zijn! Als er maar wat levend zaad tussen zit, kunnen ze tegenwoordig al heel veel, volgens mij al met 1 goed zaadje! Nou en dat is in het ergste geval. Verlies de moed niet het komt vast goed! 10 augustus is al snel en weet je waarschijnlijk weer wat meer waar je aan toe bent. Kan me de onzekerheid wel voorstellen hoor! Ik moet 19 juli naar de gyn, ben ook benieuwd wat hij te zeggen heeft. Maar heb wel vertrouwen dat het een keer gaat lukken! Probeer al een beetje los te laten wanneer dat dan zal zijn, maar vast en zeker op tijd!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 geeft niks hoor had ik in het begin ook moeite mee nu gaat het vanzelf;)

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dag leeftijdgenootje :). Dat is wel heftig lijkt me als ze dat zeggen. Kunnen ze dus wel aangeven waarom die kans zo klein is? Hopelijk kunnen ze jullie goed helpen bij jullie wondertje!!

Ik denk niet dat mijn man van plan is snel weer te stoppen met de medicatie. Hij heeft paar jaar geleden de medicatie ook geslikt en is toen ermee gestopt. Uiteindelijk liep dat jammer genoeg toch niet goed af en is hij dus weer begonnen. Wat dat betreft denk ik niet dat hij snel weer zou willen stoppen. Tenzij aan te tonen is dat hij hierdoor slecht zaad zou hebben, en dat is volgens mij heel moeilijk of misschien wel niet aan te tonen... Ach ja... we zullen zien, misschien is het niet zo erg als ik denk. Bovendien vind ik mezelf ook aardig 'verdacht' en ben ik misschien wel schuldig met al dat bloedverlies ;).

6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pantertje, fijn dat je niet zoveel last hebt van de bijwerkingen. Ik zou ook eerder testen dan hoor. Nu heb ik mijn ei op dag 13 maar ben ook veel te bang dat ik hem mis. Heb hem ook wel eens op dag 18 gehad, schiet lekker op he?! Ik duim voor een heel mooi ei voor jou, of twee:p Het wordt nu wel steeds spannender he?!

@Pien15, haha dat komt vanzelf hoor. De meesten hebben wel een banner, kan je ff spieken:p
    Ik heb ook wel 100 keer geprobeerd om iets minder op het forum te zitten maar ik merk dat ik het fijn vind om mijn verhaal te doen. Meteen een stukje verwerking, denk ik dan maar.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wij zijn ongeveer even ver in de rondes zie ik! Gezellig ;). Ronde 13 voor jou moet geluk brengen :D.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja handig die banners :p. En inderdaad dat is het mooie van zo'n forum om je verhaal te doen. Dat doe ik in het 'echte' leven toch maar bij weinigen...

9. sunshine81

@Pien15, ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt.
    Haha we zijn steeds tegelijk aan het posten:D

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pientje jij hebt een vrij constante cylclus zie ik dat is bij mij helaas niet zo:( als het deze ronde niet is gelukt ga ik beginnen met hormonen dus ben benieuwd

11. sunshine81

Aangezien de meesten van ons bijna 30 worden:p,
    Zijn jullie eigenlijk getrouwd? Wij zijn in september 2009 getrouwd en meteen "begonnen" voor onze grootste wens.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wat gaan we snel vanavond kan het bijna niet bijhouden:D:p

13. sunshine81

Hihi dan gaat het wachten wat sneller voorbij!!!:p

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja gelukkig redelijk constant. Heb 2 uitschieters, maar voor de rest redelijk rond 28/30 dagen. Lijkt me erg vervelend als je zulke verschillende cycli hebt! Hopelijk helpen hormonen je mocht het deze ronde niet gelukt zijn!

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine wij zijn in februari 2009 getrouwd

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja ik ben getrouwd, in september 2007. Wij zijn in het najaar van 2009 min of meer begonnen, maar niet gericht, klussen ging toen helemaal moeilijk. Vanaf juni 2010 zijn er we er beide goed mee bezig gegaan.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    das waar:D

18. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Wij zijn niet getrouwd. Wel net verhuisd naar een nieuw huis. Dus wie weet over n tijdje
    We gaan echt heel snel. Ik probeer en harry potter te kijken en op mijn mobiel alles hier bij te houden . Valt nog niet mee

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pientje dat is zeker vervelend heb een poosje ovutesten gebruikt maar dat is ook niet echt handig als je de ene keer een cyclus hebt van 30 dagen en dan weer 42:$

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat geloof ik:D

Deel Deze Pagina