Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hihi Pantertje, misschien toch een laptop:D

2. sunshine81

@Pantertje, wacht je tot hij je vraagt?:p
    Enne.... misschien een laptop voor groter beeld?:D

3. sunshine81

Oeps, hij stond er net nog niet haha. Zo gaat het wel snel ja:p
    Ik MOET zo naar bed hihi;)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine ga jij dan maar gauw naar bed (hahaha);)

5. sunshine81

Hihi oke, ik ga naar bed!!! Slaap lekker alvast.

6. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Sunshine, ja ik wacht tot hij mij vraagt
    Ja laptop was handig geweest nu, laptop is 2 weken geleden gecrasht en is nog niet terug v reparatie :(
    Welterusten allemaal !! X

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine goed zo jij ook slaaplekker:D

meiden ik ga er ook vandoor nog even tv kijken endan me bed in
    slaaplekker allemaal

8. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo... hier ben ik weer :)
    Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden allemaal! Voel me nu een stuk beter daardoor! Inderdaad ze kunnen zoveel tegenwoordig, dus laten we hopen dat het uiteindelijk helemaal goed komt. Alleen niet op het manier zoals we het graag hadden gewild, maar als we toch een kindje kunnen krijgen, vind ik het alles waard!
    Over 2 dagen gaan we op vakantie voor 10 dagen, dus hopelijk lukt het om dit allemaal even los te laten en lekker genieten... En daarna maar 2 weken wachten tot 10 augustus, dus hopelijk gaat het best snel allemaal!
    Liefs en weltrusten allemaal!

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ kishka wat lekker vakantie kunnen jullie even lekker genieten:) een hele fijne vakantie

10. sunshine81

@Pantertje, kan je hem geen subtiele hint geven? Of hoeft het van jou ook nog niet? Ik vond trouwen zoooooo leuk!!!

@Kishka, fijne vakantie, geniet ervan en probeer alles even los te laten. Ik weet het, makkelijk gezegd maar het is wel even errug lekker.

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine ik von trouwen ook zo leuk was een prachtige dag:)

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik vond trouwen ook erg speciaal, maar of het de relatie veranderd heeft? Dat niet. Dat zat al wel snor :)

Ik kreeg brief van het ziekenhuis dat mijn afspraak verzet is, en ook een andere gyn. Op zich jammer, moet nu een week langer wachten. Maar aan de andere kant: een week later zit ik net weer in een nieuwe cyclus (of heeeeel misschien niet natuurlijk :p). En de gyn is dan een vrouw en die leek op de internetsite wel vriendelijk :). Dus ja, dan nog maar een weekje langer wachten...

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat klinkt al wat positiever meid :). Heel veel plezier op vakantie en probeer het inderdaad maar een beetje los te laten en te genieten!

14. sunshine81

Haha veranderd helemaal niet nee, maar het geeft wel iets extra's. Ik kreeg steeds op mijn kop de eerste weken van manlief dat ik geen vriend meer mocht zeggen haha:p

Oh Pien, nog een week langer. Gelukkig voel je je er wel beter bij. We hopen gewoon dat het dan niet meer nodig is :D

15. sunshine81

Even een raar vraagje misschien. Gister had ik een positieve ovu-test en vandaag een negatieve. Betekend dat ook dat mijn eisprong al geweest is? Ik dacht namelijk dat je je eisprong hebt na 24-48 uur na een positieve test. Ik zit me nu al zorgen te maken dat ik dan wel op tijd ben als ik met IUI mag starten.

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 jammer dat je nu wat langer moet wachten gelukkig vind je het zelf niet zo erg ik hoop natuurlijk dat je al een mooie test hebt voor je naar de gyn gaat;)

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks, ik hoop stiekum ook dat het niet nodig is, maar aan de andere kant geeft het ook wel wat rust en kan ik toch enigszins relaxed naar de volgende ronde kijken: als ik dan ongi ben heb ik in elk geval dat bezoek om mijn frustraties kwijt te kunnen ;).

@Sunshine: ja je kan heel goed een eisprong hebben op de dag van de negatieve test. Dus als je positief test, springt je ei 24 tot 48 uur later. Dus op de dag van de positieve test zou je je IUI moeten hebben denk ik dan ;). Temperatuur jij ook? Dat heb ik maandenachtereen gedaan (achteraf beetje overdreven, maar ja, controlfreak hiero ;)). Dan kun je achteraf in elk geval wel vaststellen wanneer je ei geweest is. Met alleen ovutestjes is dat altijd wat onzekerder. Mocht je niet zwanger zijn, heb je nog een hele cyclus voor de IUI of is de IUI volgende cyclus al? Als je nog een cyclus hebt, zou je dan nog ff kunnen tempen om te zien wanneer je ei spring nadat je de positieve test hebt.

Krijg zo visite dus weet niet of ik nog kan reageren. Als het zo druk is als gisteravond, lukt me het niet om dat bij te houden ;).

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine vanaf welke dag ben je begonnen met testen of was gisteren je eerste ovutest?

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 een fijne avond:)

20. sunshine81

Ik heb zaterdag de eerste test gedaan, deze was nega, zondag ook nega, maandag dus posi en vandaag weer nega.
    Nee, ik ga de volgende cyclus dan al IUI doen. Ik heb ook ruim een half jaar getempt en daarbij twee maanden ovu-testen gebruikt en dit was beide keer precies hetzelfde.

Veel plezier met je visite Pien!

Deel Deze Pagina