Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @ elba, nee daar slik ik capsules van, 2 op een dag!

@groen, mooi dat het meeviel, ze hebben dus niet gelijk een inwendige echo gedaan?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Groen@ Fijn dat het meeviel meis, hopen dat ei niet springt !! en maandag een mooie echo van ei te zien is.
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

3. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Voor ons komt de eerste afsraak bij de gynaecoloog erg dichtbij.
    A.s. dinsdag hebben wij de afspraak staan.
    Als alles het goed is heb ik afgelopen maandag of dinsdag mijn eisprong gehad.
    Ik zou de ovulatietesten gebruiken maar doordat ik het uit mijn hoofd wilde zetten ben ik het "vergeten" te doen, maar aan mijn slijm te merken is het het van die dagen wel geweest.
    Dus stiekem hopen we dat er een bevruchtiging heeft plaats gevonden.....
    Toch blijf ik ook erg nieuwschierig naar de eerste afspraak, we hebben geen schriftelijke bevestiging of formulieren die we in moeten vullen gehad.
    We zullen het dinsdag allemaal wel zien....

Groetjes...

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mama dd @ Succes dinsdag meid!!

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier kom kijken ;)
    Ik heb namelijk a.s dinsdag 1e afspraak bij de Gyn.

Ik ben zo benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren ect.. ik lees zoveel verschillende verhalen, elk ziekenhuis is weer anders !

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik heb woensdag mijn afspraak. Wat hebben veel mensen het deze week. Het wordt druk daar.
    Jullie heel veel succes het dinsdag!!!!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vlinder en eba jullie ook succes meiden.

Groen@ Hoe is het meis ? is je ei al geweest?
    Ik hoop het niet en dat ie braaf wacht tot maandag.

8. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    @ Marnat, lief van je! Waar zit jij in het traject, 12 jaar is echt verschrikkelijk lang. Bewonder, dat jullie dat samen redden.
    Gisteren was mijn ovu test wel iets donkderder maar nog niet positief, ben benieuwd naar vanmiddag. Maar volgens mij springt hij niet voor morgen!!
    Wel raar ben nog nooit blij geweest met een latere eisprong.

@Mamma DD, succes dinsdag!

@XVlindertje, ook succes dinsdag!

@ Elba, succes woensdag!

Sorry als ik iemand vergeet

9. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Net een inwendige echo gehad, uitslag: alles goed! Gisteren (bijna) positieve ovulatietest gehad, ze dacht te zien dat ik net een eisprong heb gehad.

Zaad van m'n mannetje voor de 2de keer ingeleverd en zelf bloed laten prikken voor het testen van clamydia.

23 feb de uitslag, kan niet wachten want is bijna nog een hele maand!

MammaDD, X Vlindertje en Elba succes deze week, hoop dat ze gelijk wat onderzoeken doen.
    De echo is namelijk in twee minuten gepiept en helemaal niet erg.

Wie weet wat hierna komt, doen ze bijvoorbeeld bij iedereen een HSG onderzoek? De gyn benoemde het vorige keer wel bij mij.

10. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @groen, jeetje een maand dat is ook lang!
    Wel fijn dat alles er goed uitzag en dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad!

elba, vlindertje,mamadd, veel succes deze week! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #51 Marnat, 24 jan 2011
    Laatst bewerkt: 24 jan 2011
    Groen@ Als jij net je ei zou gehad hebben , klopt de banner dan wel?
    Of heb jij een lange cyclus?
    samenlevingstest komt vaak ook nog!!
    Dat houd in dat je moet klussen de dag voor je naar de gyn gaat.

Wij hebben nog 1 icsi poging staan!!
    Wij hebben nu rust.

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Nou vanmorgen voor de 1e bij de Gyn geweest ; moet stoppen met ovu-testen & tempen. Want dat is volgens hem niet te doen met mijn cyclussen. Ik moest bloed laten prikken & manlief binnenkort potje inleveren. Ik heb al een recept voor Clomid meegekregen, mocht ik tussen nu en onze vervolgafspraak ongi worden. Dan mag ik er alvast mee beginnen :D Uitslagen krijgen we bij volgende afspraak.

Dus de kop is eraf ! :p

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi iedereen,
    xvlindertje, ik heb net ook een echo en bloedprikken gehad en m'n man moet een potje inleveren. Dat komt morgen en dan gaan ze bespreken of ik een kijkoperatie krijg om vanalles uit te sluiten. Zouden jullie daarvoor gaan? Of zouden jullie gewoon wachten en proberen?
    Trouwens het viel mee.

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik heb een vraagje. Waren jullie heel emotioneel tijdens jullie afspraak?

15. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    @ Elba, ik was niet emotioneel, kan het gelukkig allemaal vrij rustig over me heen laten komen. Had jij het moeilijk?
    Is er een indicatie om een kijkoperatie te doen, volgens mij is dit geen standaard onderzoek. Zou het zelf misschien wel doen als de gyn het adviseert.

@X Vlindertje, fijn zo'n meedenkende gynacoloog! en idd de kop is eraf. Goed van de gyn dat je alvast clomid mee heb gekregen.
    Schiet het tenminste een beetje op allemaal. ;)

@ Marnat, ik heb idd een lange cyclus, vaak rond de 30/31 dagen. Dus hij klopt nog aardig, denk ik...

@mammadd hoe is het bij jou gegaan?

@ Catharina1985, lijkt me frusteren voor je dat je pas de 15de feb langs mag komen, succes met wachten!!!!

16. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Oh ja, heb besloten om morgen te proberen of ik de afspraak van 23 feb kan vervroegen.
    Het zaad had twee weken nodig, bloed volgens mij zelfs korter dus >>> wie niet waagt die niet wint;)

17. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @groen, ik vind het eigenlijk niet zo erg. Wij zijn immers pas 5 maanden bezig voor een kindje, en eigenlijk pas sinds december gericht bezig.
    Ik vond het juist wel fijn dat ik nog een ronde de kans had om het zelf te proberen. Helaas hier vandaag bruinverlies, dus ongi komt waarschijnlijk morgen. Nu staat het dus vast dat ik de mmm inga.

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, ik een hsg gaat niet, omdat dat met een eendenbek niet zo wil. vandaar een kijkoperatie als optie.

Nee, ik was niet zo emotioneel. Dat had ik niet verwacht ik had verwacht dat ik het heel moeilijk zou hebben.

Alleen in de wachtkamer heerste een graf stemming. Dat was minder. Ik dacht ineens dit is niet leuk.

En wat ik ook lastig vind is de onzekerheid. dat je niet weet waar je aan toe bent, wat er na de onderzoeken gaat komen. Moet je nog zelf proberen dat stond ook als optie in een boekje tot wel 4 jaar of ga je een of ander traject in. Maar goed dat hoort erbij die onzekerheid.

19. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hoe is het met iedereen?

Ik heb geen tijd gehad om te bellen, te druk op het werk. Dus ik ga zo een poging wagen.

@Elba, wij hebben bijna dezelfde NOD! Heb je een beslissing genomen wat je gaat doen?

Ik blijf toch elke keer hoop houden en denken het is vast raak deze keer! Zelfs na alle maanden teleurstelling.

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nee, dat moet ik met de gyn beslissen als we er weer heen gaan. Ja grappig zelfde NOD. Zullen we m samen roze maken?

Deel Deze Pagina