Oh oke, ik hoop wel dat het of snel komt of dat je snel een posi-test hebt, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik hoop en duim natuurlijk voor het laatste.
@Chan: spannend hoor, die dagen kruipen dan voorbij he. Dit keer ook nog extra spannend... @Sunshine: jee heavy weekend . Dat willen wij uiteindelijke ook he ! @Twinklestar: hopelijk weet je snel meer: of ongi of gewoon een positieve test, lijkt me super irritant zo'n lange cyclus!
Ik was uiteten dus kon niet meebabbelen ik heb vanmiddag getest: negatief nog. Ik test 1x per dag ja. Met CB digital , kan niet missen . Ach misschien komt mijn ei nog..laat even op zich wachten, wordt vast een super ei Chan spannend he . Maar duurt nog even. Leuke dingen doen ter afleiding Pien 15: tis bijna zover Twinkel: dat zou dus clomid betekenen de volgende ronde? Hopelijk komt t niet zover en ben je deze ronde gewoon zwanger
Hallo dames! Ik heb vandaag mijn eerste afspraak bij de gyn gehad. Zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen en beetje advies en ervaringen te delen Hier al 1,5 jaar bezig en heb cyclus tussen de 36 en 63
@pantertje dat is fijn digitaal, wordt wast een super ei ja Ik probeer al idd afleiding te zoeken heb thuis de grote schoonmaak gedaan..op visite geweest..en ik heb nog een jong zusje van 9 (echt nakomertje ) en die heeft lekker bij me gelogeerd. Was gezellig! nog ff volhouden @ Riga welkom! Hoe is t gegaan?
@ riga welkom zie dat je ook een heel wisselende cyclus hebt hoe is de eeste afspraak gegaan @ sunshine dankje wel we wachten het nog even af ga dondedag nog een testje wagen @ pantertje heerlijk even lekker uit eten ik hoop op een super ei nee ik ga niet starten met clomid ik ga hormonen spuiten @ chan zoek jij maar lekker afleiding ik hoop dat je strakjes ee mooie test in handen hebt hoe gaat het nu met de misselijkheid en de hoofdpijn? @ pientje dat is het ook het lijkt of we maar heel kort bezig zijn om een kindje te krijgen maar dat is eigenlijk niet zo want mijn cyclussen zijn af en toe 6 weken
Hoi Riga01, welkom, ik ben hier niet vaak maar hou het wel een beetje bij. Ik heb een beetje nieuws. Gister bij de anastesist geweest, dus nu wachten op oma, laat maar komen die vrouw! en dan de gyn bellen voor een afspraak voor de laparoscopie. Ik hoop zo dat ze niet allemaal op vakantie zijn en dat het door kan gaan. En hopen dat de uitslag goed is "whatever that may be".
@ elba wat spannend meid ik hoop dat ze niet allemaal op vakantie zijn en de laparoscopie door kan gaan en ik duim voor een goede uitslag ik heb mijn laparoscopie in april gehad
@Riga, welkom, wat een irritante cyclussen zeg, pfff. Wat hebben ze in het ziekenhuis gezegd? @Elba, ik hoop ook dat je snel de laparoscopie krijgt, kan je des te sneller weer door. En we duimen voor positief nieuws!! @Pantertje, en heb je al een super EI???
hmm mijn super ei is niet snel . Vandaag nog steeds een negatieve test. Het lullige is, mijn vriend heeft de nijmeegse vierdaagse afgezegd voor dit geweldige EI . Ilk ging er vanuit dat hij wel redelijk rond dag 15 zou komen met clomid.
@Pantertje, dat is wel heel erg lullig ja. Had je niet die kant op kunnen gaan? Had ie meteen een goede warming-up Ik duim dat je ei heel snel komt!
Twinkel Nee ik hoef dus niet te komen voor een FM, dus ik heb echt geen flauw idee of hij er aan komt .. Sunshine Ja daar naar toe is toch lastig. Hij zou met n groep collega s gaan lopen. Tja hoe leg je dat uit? Mijn ei komt wel hoor. Misschien morgen. Mijn vriend wilde het gewoon niet gokken, hij wil het ook heel graag. En hij zou t niet leuk vinden als hij dan weer weg is als t zover is
Top vriend heb je pantertje! Lief dat hij zo meedenkt, dat doen niet alle mannen hoor! Ik heb overigens niets te klagen hoor, maar mijn man is wel een keer een weekend weggeweest, terwijl ik toen ei verwachte... Maar ja, jij bent natuurlijk nu aan de medicatie en dan zou het natuurlijk wel heel lullig zijn als hij er dan niet bij is op het moment supreme .
Welkom Riga! Hoe was je eerste bezoek? Viel het mee? En die cycli van jou zijn idd wel errug onregelmatig en lang, pff... Hoop dat ze je kunnen helpen!
@ pantertje wat een lieve vriend zeg het is toch super dat hij het net zo graag wil als jij wel balen dat ze geen fm meeting doen
Heb vandaag wat kleine kadootjes gekocht voor collega die met zwangerschapsverlof gaat. Iets voor haar en voor de baby. Op de vraag of ik babyzegels spaarde gaf ik niet snel genoeg antwoord en toen ze het uitlegde zei ik 'ach ja, doe maar'. Verdorie wat zou ik graag die zegels gewoon echt sparen voor mezelf! Nou ik heb er al 2, dus nu moet dat kindje er gewoon gauw komen hoor .
@ pientje15 ik hoop dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan dat wil ik natuurlijk voor jullie allemaal lief dat je wat voor je collega heb gekocht