Uiteraard hoop ik dat ook voor ons allemaal, dat zou zo mooi zijn . En ja, dat wil ik best voor m'n collega doen, want ik vind het ook gewoon leuk om tussen de babyspulletjes te snuffelen .
Ja ik snap je helemaal hoor! Het is ook allemaal zo schattig . Ik heb ook al 3 baby pakjes klaar liggen , erg he... Ik had veel kleertjes gekocht voor zwangere vriendinnen maar van 3 pakjes kon ik geen afstand doen. Die bewaar ik voor ons zelf Dus pien15. Het is helemaal niet gek hoor dat je die zegels spaart. Hoop voor ons allemaal dat we snel mamma worden
hallo dames! Ja mijn cyclussen zijn een ramp. Elke maand die onzekerheid..! Maar m'n eertse afspraak ging niet geweldig. Had het aan de ene kant toch al verwacht. Omdat ik nog zo jong ben krijg je nooit leuke reacties als ik het over een kinderwens heb,en zo ook bij de gyn. Ik kan toch nog best een aantal jaar wachten..genoeg tijd nog. Ben dat zo zat. Ja ik ben onwijs jong en er zijn maar weinig dames die zo vroeg aan kinderen willen beginnen maar ik ben ervan overtuigd dat mijn gevoel net zo sterk is als die van een vrouw in de 30 met een kinderwens. Maargoed heb duidelijk laten weten dat ik het echt heel graag wil samen met mijn mannetje en dat ik gewoon niet meer weet wat te doen om zwanger te raken. Uiteindelijk werkte dat werden we toch wel iets meer serieus genomen. Nog geen onderzoeken gehad maar die komen 16 augustus. Moet nu wachten op de vragenlijsten en die moet ik dan meenemen. Baal er toch wel van hoor dat ik de mmm in moet Vooral omdat je toch stiekem verwacht dat als je jong bent wel vlot zwanger raakt. Vraag me ook af of er wel meiden zijn die op hun 19e al in de mmm zitten haha
He Riga, ik vind het heel bijzonder en mooi dat je zo vroeg al zo'n sterke kinderwens hebt. En vervelend dat je je dan niet serieus genomen voelt in eerste instantie. Ik wordt in december 30 en had wel gewild dat ik nog 19 was, dan had ik voor mijn gevoel meer tijd gehad om onze droom te verwezenlijken Dus bekijk het positief meid, heel vervelend dat je nog niet zwanger bent, maar de tijd heb je in elk geval aan jouw zijde! En goed van je dat je duidelijk hebt gemaakt dat je wens serieus is, dan wordt je uiteindelijk echt wel geholpen meid, komt helemaal goed!
M'n ongi is al weer in aantocht, bruinverlies is gespot . Dan is nu de MMM toch echt een feit . Is toch wel even slikken, ook al had ik me er op ingesteld. Ben heel benieuwd hoe het ons gaat verlopen en wat voor onderzoeken ons te wachten staan en of we behandeld kunnen worden...
@ pien15 wat balen zeg ik hoop dat de gyn jullie snel verder kan helpen en jullie kinderwns snel uitmag komen knuff @ riga ik ben het helemaal met pien eens ik ben ook bijna 30 en zou nu wel een paar jaar jonger willen zijn maar ja dat is helaas niet zo ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan
Dankje Twinklestar! Hoe is het met jou nu? Op welke dag van de cyclus zit je nu? Jij gaat binnenkort met hormonen beginnen? Ga je eerst nog een testje wagen?
hier gaat het wel goed hoor zit vandaag op dag 38 een lange cyclus deze keer ja als het deze ronde niet is gelukt ga ik starten met hormonen ik ga morgen denk nog een testje wagen
Wat een lieve reacties dames,doet me echt goed! Hele tijd dat gezeur dat ik te jong ben is niet leuk hihi. En dat vind ik dus ook..stel dat er wat aan de hand is dan kan mijn wens om vroeg moeder te worden nogsteeds uitkomen In welk ziekenhuis worden jullie geholpen? En hebben jullie nog voorkeur gegeven voor mannelijke of vrouwelijke gyn?
@ riga graag gedaan we zijn er om elkaar te steunen ik ga naar het zh in mijn eigen woonplaats en heb een mannelijke gyn en hij is echt heel lief ik vind het niet erg maar kan begrijpen dat er vrouwen zijn die er moeite mee hebben
Hi twinkel. Nee. Gister ook nog niet. Misschien vanmiddag? Heb inmiddels wel op internet gelezen dat ei met clomid vaak later komt . Heeft langere tijd nodig om te rijpen.. Hoop alleen dat ie niet pas na dag 21 komt want dan kan ik net zo goed geen clomid slikken, want zo laat is ie ook zonder clomid..
@ pantertje ik hoop ook dat hij niet op dag 21 komt zie dat je vandaag op dag 17 zit kan me voorstellen dat je dan zo iets hebt van nou dit heeft ook geen zin ik hoop dat je vanmiddag een mooie posi ovutest in handen hebt knuff hier net even een testje gedaan maar weer spierwit laat die ongi maar komen dan zit nog niet op me langste cyclus maar dat komt nu toch aardig in de buurt
nee eigenlijk niet pantertje we wachten het af ik wacht tot ik op mijn langste cyclus zit en dan ga ik de gyn bellen kijken at hij ervan zegt ik hoop dat je ei snel komt meid
@Pantertje, dat moet toch echt wel een heel groot superei zijn zeg. Pfff, wat duurt dat dan lang he?! En het kost je zoveel testen @Pien, balen dat je ongi is doorgekomen. Het is dan zo definitief he?! @Twinkle, ik hoop dat je toch nog een positieve test krijgt en anders dat je ongi snel doorkomt. Weg met die onzekerheid!!! Hier is het wachten, ik moet nog een week en heb dan ook nergens last van. Het enige rare is, dat als ik een poosje krom zit, bv als ik aan het schrijven ben, dan heb ik erg last van mijn maag ofzo. Net onder mijn borsten, precies in het midden. Best lastig en dit ken ik niet. Hebben zojuist een nachtje in een 4* hotel incl. ontbijt gewonnen in hartje a'dam. Hoe leuk is dat?! Was een of andere prijsvraag maar ja, daar win ik nooit iets mee en nu eindelijk eens wel. Binnenkort dus weekendje A'dam boeken
@ sunshine dankje wel wat leuk gefeliciteerd met je weekendje weg gezellig hoor ik hoop dat het van iets moois komt
Sunshine je hebt gelijk. Heb al 8 testen gebruikt.. Vanmiddag was ook weer negatief.. Wat lekker, even een weekendje winnen . Dat doe je goed!