Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O Sunshine, dan mag ik niet klagen. Ik ben gewoon dun van mezelf, maar, voor zover ik weet, wel gezond gelukkig. Heb je erg last van de ME/CVS? Kun je wel gewoon aan het werk e.d.?
    Maar het is zoals jij en Pantertje zeggen: je gaat overal wat achter zoeken. En ja Pantertje: je ei al gespot? Raar hoor, dat ie zo lang weg blijft terwijl je aan de Clomid zit...

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Nee nog niet, misschien vanmiddag. .. Hoop ik

3. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    @pien dat hoop ik ook pien haha!... over een paar dagen weet ik meer;)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Spannend Chan! Voel of merk je al wat anders dan anders? Nog een paar daagjes afwachten...

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, op zich gaat het goed. Als ik mijn regelmaat maar aan hou. Gister was het veel te laat en daar moet ik dan echt een paar dagen van bijkomen. Ik werk 3 dagen en dat is goed vol te houden. Heb bijna twee jaar terug 9 weken in een revalidatiecentrum gezeten en daar heb ik heel veel geleerd en dat heeft me echt goed gedaan. Het is behelpen maar ik vind mijn eigen weg wel. Meestal zijn de opmerkingen van anderen vervelender. Je bent nog zo jong dus.......... Ja niks, dus!!!!!

@Panter, je ei al gevonden? Wat duurt het lang zeg.

@Chan, hoe voel jij je?

Hier gaat de ongi komen. Heb zere borsten en krijg een puist en zo begint het altijd. Op naar de eerste IUI, spannend hoor! Eerst nog even echt ongi worden en dan kunnen we gaan aftellen. Vind het heel spannend maar ben ook blij dat er wat gaat gebeuren.

6. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Sunshine: laat maar komen dan.. Er komt n spannende tijd aan

Ik had vanochtend een temp daling v maar liefst 0,4 ! Dat heb ik altijd net voor mijn ei dus we hebben wel uitgebreid geklust. Maar net deed ik n ov test: negatief . Snap er niks van . Nou ja misschien morgen? Morgen dag 21 al weer en bloedprikken op progesteron

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn dat je er goed mee om kunt gaan Sunshine! Vind ik knap hoor, en dan zit het zwanger worden ook nog eens niet mee. Respect voor de manier waarop je er mee omgaat. Hopelijk breekt je ongi dan snel door zodat je met de IUI kan beginnen, spannend hoor, maar allemaal voor het goede doel!

@Pantertje: vreemd hoor dat ei van je... misschien inderdaad morgen. Kunnen ze bij het bloedprikken ook iets aflezen of je je ei al gehad hebt, of dat het er aan zit te komen?

8. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Met bloedprikken kijken ze of je ei al geweest is (progesteron) , ik krijg die uitslag pas n week later. Ik had al gebeld met t zkh. Ik zei: wat heeft t voor zin om te gaan bloedprikken als ik weet dat hij nog niet is geweest. En ze zei: '' dat maakt niet uit: dan weten we tenminste dat hij niet geweest is, het is een constatering voor ons..''

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Pantertje: maf ziekenhuis zit jij toch... wat hebben ze daar nou aan zou je denken? Ik neem aan dat je dan paar dagen later NA je ei nog een keer moet langskomen? Dan hebben ze weer een constatering...;) Succes met bloedprikken!

@all: Straks naar de gyn, begin 't nu toch wel spannend te vinden eigenlijk... ben nu thuis aan het werk, maar kan me niet echt concentreren geloof ik, maar dat is op het werk al niet veel beter met al dat geklets om me heen, dus dat maakt niet uit .
    Ik laat vandaag nog wel weten hoe het gegaan is

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook weer:) het was gisteren een gezellige:D maar toch ook wel emo dag:( het is de bedoeling dat je iedere dag op het zelfde tijdstip spuit dus voor mij is dan de beste tijd rond 10.30 de eerste spuit was wel even een gedoe hoor vond het heel eng om mezelf te prikken maar het is goed gekomen na het zetten van de eeste spuit moest ik wel even huilen maar dat lijkt me normaal er gaat even van alles door je heen:$ daarna een lange rit in de auto op naar de verjaardag waar het heel gezellig maar voor mij toch ook wel heel emo want mijn schoonzusje vertelde dat ze zwanger is:$ toen moest ik wel slikken en mijn tranen inhouden ik gun het haar zo ik gun het iedereen zo:) in de auto naar huis heb ik even heel hard gehuild nu gaat het weer goed hoor maar was al met al toch even een heftig dagje:p

@ pantertje ik hoop dat je snel een posi ovutest hebt meid dit lijkt ook niet op te schieten:( groot gelijk dat je een hele vragen lijst heb voor de 28ste;) knuff

@ pien15 heel veel succes bij de gyn misschen ben je al geweest hoe was het;)

@ chan hoe gaat het met jou is de spanningnog een beetje te houden:)

@ sunshine e is je ongi doorgebroken? een spannende tijd zeg heel veel succes met iui;)

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    @Twinkel : aaaaaaah Twinkel, dikke knuffel. Kan echt begrijpen hoe ellendig je je gevoeld moest hebben, terwijl jij nota bene dezelfde dag ook die stomme spuit in je moest zetten....
    Komt uiteindelijk allemaal goed, maar dit is zeker niet leuk...

&Chan : heb je al weer getest. Ik vind het nou toch wel spannend worden hoor.

@Pien15: Ja maf he ? Ik heb me vanochtend weer laten prikken en dan zweer ik je dat ze de 28e dan zegt van, ga nog maar een keer prikken.
    Zo gaat het nou elke keer. Goh en dan hebben ze daarna weer een constatering in hun dossier: dat er wel n eisprong was, maar later. Pfff, daar schieten we weer lekker veel mee op. Voor jou spannend straks!!! Hou ons op de hoogte

@sunshine: is het al aangebroken?

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    My egg has arrived !! joehoe een positieve ovulatie test hiero :D

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje bedankt voor de knuff:) wauuuuuuuuuuuuuuuuuuw je ei super dat word klussen meid:D

14. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Hey meiden heb vandaag een klein beetje bloedverlies..:s zou don of vrijdag pas ongi worden hoop dat t niet doorzet gek he? X

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ chan ik hoop dat het niet gaat doorzetten meid;) hoelang is je lf normaal?

16. sunshine81

@Chan, ik hoop ook voor je dat het niet doorzet. DUIMEN, DUIMEN, DUIMEN

@Pantertje, GEFELICITEERD, dit moet wel een heel goed ei zijn. Veel plezier met klussen:D

@Twinkle, kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Af en toe een jankbui is heel logisch en kan ook even opluchten. Pff, gelukkig is je eerste spuit gezet. Dikke knuffel.

Hier is nog geen ongi te bekennen maar ja, is vandaag dag 27 en heb ook 32 gehad. We wachten af maar heb eigenlijk helemaal geen hoop meer.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine knuff terug:) ik hoop dat we snel allemaal een mooie test hebben;)

18. sunshine81

Thnx Twinkle, ik hoop het ook, mag wel een keer voor ons allemaal :D

19. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    @twinkel vervelend gevoel dubbel he aan de ene kant ben je blij voor diegene aan de andere kant is t zo oneerlijk! maar onze tijd gaat zeker komen!!

@sunshine is je ongi al gekomen? spannend he IUI ik was ook wel opgelukt omdat ik de kans van slagen hoger inschat als "normaal"klussen haha!

@pantertje joehoe!!! eindelijk ben blij voor je! nu goed klussen :p

@pien hoe is t gegaan??

@iedereen ik heb normaal een cyclus van 28 tot 30 dagen dus zo wel te vroeg zijn ik heb de iui donderdag 14juli gehad en kon me ong 14 a 15 dagen later verwachten dus zou ik 28juli op zn vroegst ongi moeten worden kan natuurlijk ook eerder door die hormonen allemaal??Ben in spanning nu pff ik weet dat t niet gelijk in 1x raak hoeft te zijn maar wil t zoooo graag!! Nog ff afwachten ..maar me lichaam maakt me GEK!

20. sunshine81

@Chan, nee nog niks te bekennen, alleen de maandelijks terugkerende kwalen die ik altijd heb.
    Heb je een gevoel? Andere kwalen dan anders? Spannend hoor, ik duim voor je.

Deel Deze Pagina