Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    ja af en toe jeuk op m'n buik en steekjes in me tepels beetje vreemd..voet wel alsof ik ongi moet worden maar moet nog wachten met testen..ik kan niet meer wachten haha

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Haha irritant he, die kwaaltjes. Ga je niet stiekem eerder testen? Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden hihi. Succes nog even.

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine echt wel ons geduld is wel lang genoeg op de proef gesteld:$

@ chan tuurlijk komt onze tijd;) heb je die kwaaltjes voor het eerst? wat spannend knap dat je je kan inhouden:D

4. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Ja heb ze voor t eerst. De gyn zei dat ik echt niet eerder kon testen vanwege valse uitslag (door hormonen enz) dus zal toch echt even moeten afwachten haha ik zie t morgen wel als ik ongi ga worden zal t morgen wel door moeten komen...hoop van niet natuurlijk! Spannend! Laat wel weten hoe t verloopt ;)

5. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    ;) ......

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ chan wat spannend zeg succes met afwachten mijn duimen draaien;)

7. sunshine81

@Chan, hier duim ik ook heel hard hoor. Mijn vingers worden steeds korter hihi:D

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Even kort verslag: aardige vrouwelijke gyn. Ze dacht eerst dat we het formulier niet hadden, ingevuld en net toen ze ons de hand schudde zag ze dat ik het digitaal had ingevuld.. Dus toen moest ze de lijst nog even door. Nou ja, verder geen probleem.
    Ik had een aantal vragen op papier gezet, daar heeft ze keurig antwoord op gegeven. Ze heeft de uitslag van mijn man z'n zaad van februari er bij kunnen vinden en dat was gewoon super. Moest nog een paar keer benadrukt worden natuurlijk , nou ja mooi voor hem. Maar raak schieten heeft ie nog niet gedaan .
    Ik zit vandaag op cyclus dag 4 en we konden gelijk door om bloed te prikken op schildklier, FSH, LH en weet ik niet wat nog meer. De uitslag krijg ik donderdag. Ze heeft nog een echo gedaan en kon zien dat ik in mijn linker eierstok een eisprong heb gehad, maar dat deze nu ook een cyste heeft. Maar ik moest maar geloven dat dit een toevalstreffer was en dat deze over 3 maanden weer weg moet zijn. Geen reden tot paniek in elk geval. Het schijnt vaak voor te komen. 3 oktober staat de volgende afspraak en bekijken we de uitslagen en of de cyste weg is en hoe dan verder. Kon niet eerder i.v.m. vakanties. Dus vanaf nu in elk geval nog 2 maanden wachten... Samenlevingstesten zit niet in het onderzoek. Wellicht dat ik nog wel een HSG krijg n.a.v. het bloedprikken. We shall see. Voorlopig dus nog geen behandelingen o.i.d., had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Voorlopig ben ik wel weer even tevreden. We zullen in elk geval voorlopig zelf nog aan de bak moeten ;)

@Pantertje: fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden! Klus ze!
    @Twinkle: ach dat is inderdaad heel moeilijk af en toe. Natuurlijk gun je het iedereen, maar het komt toch hard aan he! Ik hoorde dit weekend ook van iemand die zwanger was, leuk voor haar, maar doet je beseffen dat jij het niet hebt... Ooit is het onze tijd meid! En knap hoor dat het spuiten goed is gegaan!
    @Chan: dus iets eerder dan normaal beetje bloedverlies? Als het niet doorzet dan kan het ook een innestelling zijn toch ;). Ik duim ook gewoon nog door!
    @Sunshine: voor jou duim ik ook nog hoor, geen bloed is goed!

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 wat fijn dat alles er op het eerste gezicht prima uitziet en met manlief zwemmers ook alles top is wij bevinden ons egenlijk een beetje in dezelfde situatie alles is in orde behalve mijn rare cyclus dan:D:( maar raak schieten is nog niet gebeurt:p heel veel succes met afwachten op de volgende afspraak want dat duurd helaas nog even

10. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Pien15 dat is allemaal goed nieuws en heel hoopgevend! ik snap dat je weer even tevreden bent hiermee, dan geloof je er weer wat meer in he.. nou n paar maandjes zelf aan de slag.

nou wij zijn aan de klus in ieder geval..we hebben de dag voor de positieve test geklust, de dag zelf en vanavond dan nog n keer, dan zou het goed moeten zijn lijkt me.

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje dat lijkt mij ook ja:D je bent maar druk met al dat geklus:p veel klusplezier vanavond;)

12. sunshine81

Hihi Pantertje, er hoeft er maar 1 bij te zitten:D Kan je er nog wel een beetje van genieten? Ik vond het op een gegeven moment echt een "moetje" en niet zo leuk meer.

@Pien, gelukkig ben je er tevreden mee, oktober klinkt nog zo ver weg. Wel fijn dat alles goed is met de zwemmers. En die cyste, daar heb ik hier al heel veel mensen over gehoord. Ook dat ze dan gewoon zwanger raken. Succes met klussen enzo.

@Chan, hoe is het met jou? Al een gevoel? Spannend zeg.

Hier is de ongi met al zijn nare dingen echt doorgebroken, op naar de eerste IUI, vind het wel spannend worden nu het ineens zo dichtbij is. Nog 2 weken!!!!!

13. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Dank je twinkel en sunshine
    hier nog geen ongi , wel weer 1 drupje oud bloed vanochtend voor de rest niks tot nu toe...ik hoop dat t ook niet komt hihih heb wel ongi gevoel maar het kan idd ook een innesteling zijn..Ik ben een beetje bang op een teleurstelling ..durf t bijna niet te hopen...nog 3dagen :s pff

@pien dat is goed nieuws goede zaadkwaliteit! 3okt duurt nog ff..is op me verjaardag toevallig,naja ik hoop op goed nieuws!

@ pantertje goed zo ;) je kan morgen nog een keertje klussen voor de zekerheid haha maar zou wel goed moeten zijn zo hoor ;) is ook zo gek he op verplichte dagen :s naja hoop dat t raak is!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He ladies,
    Spannende tijden voor velen van ons!
    @Chan: oh ik hoop zo voor je dat het raak is! Dus eigenlijk had je normaal gesproken ongesteld moeten worden, maar je moet nog 3 dagen wachten met testen? Wat lijkt me dat moeilijk zeg! Maar iedere dag dat nu je ongi wegblijft, moet een hoopvol teken zijn! Ik duim door!
    @Sunshine: naar he iedere keer die ongi's, ik kan er gewoon tegenop zien, 9 maanden zonder bloed zou zo mooi zijn! Maar voor jou nu definitief op naar de eerste IUI, heel spannend meid!
    @Twinkle: dus bij jullie is ook niet iets vreemds gevonden? Heb je die hormonen nu dan om je cyclus wat in te korten?
    @Pantertje: goed bezig met de klus! ;). Lijkt me dat je dan wel voldoende 'materiaal' hebt om een mooi kindje te verwekken ;). Succes met de wachtweken!

Hier wel een beetje onzekerheid over de komende rondes i.v.m. die cyste. Als m'n andere eierstok nu geen eitjes produceert dan is de kans op een zwangerschap volgens mij nihiel, omdat die cyste nu in de weg zit. Maar ja, dat had ik anders niet geweten, dus misschien scheelt het voor mezelf als ik denk dat de kansen nihiel zijn:p. Maar mezelf kennende ga ik dan de laatste dagen toch weer enorm hopen ;)

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    @Sunshine: moet zeggen dat het wel n beetje een moetje is hoor. Tuurlijk is het gerust wel lekker,maar als het niet hoefde vanavond dan sloeg ik het graag over hoor :D Het wordt n beetje veel. Ik verwachtte door die clomid nl al veel eerder mijn ei, dus we zijn al langer dan een week om de dag aan t klussen. Mijn kluszin is op ;)

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 ja die zijn er om jecyclus te verkorten maar ook om twee eitjes te laten groeien dus ben benieuwd welke van de twee het gaat worden maandag de eerste fm dus we zullen zien;)

@ pantertje dat kan ik me voorstellen al dat klussen ik hoop dat het straks beloond word meteen hele mooie test;)

@ sunshine balen van je ongi meid:) spannend over twee weken de eerste iui ik hoop dat het gelijk de laatste zal zijn;)

@ chan kan je de spanning nog een beetje aan? ik ben heel hard aan het duimen meid;)

17. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    @pien nee ik zou morgen ongi moeten worden en had maandag al paar drupjes bloed gehad dus als ik normaal eerder ongi wordt breekt t normaal gesproken altijd gelijk door en nu heb ik geen bloed meer gehad tot nu toe dus beetje verwarrend! Het blijft spannend:s vrijdag mag ik testen pff naja ik hoop dat ik me morgen kan inhouden met testen :p zou 1dagje eerder uitmaken?

@pantertje moetjes zijn nooit zo leuk als spontaan hihih naja hoop dat t zn vruchten afwerpt;)

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ chan wat spannend zeg:D:D:D heb je pregnyl 5000 geprikt want dat is na 10 dagen niet meer waar te nemen er is toevallig een topic geopend dus denkat 1 dagje niet uitmaakt;)

19. sunshine81

hihi Chan, moeilijk he?! Ik hoop het zo voor je! Ik blijf nog even heel hard duimen.

@Pantertje, ja, als je eenmaal bezig bent is het prima maar je weet van te voren al wanneer, welke dag, pffff. Hopelijk is het allemaal niet voor niks geweest. Ik vind het nu weer een raar idee dat wij dus helemaal niet meer "moeten". Ook best wel gek idee.

@Pien, natuurlijk blijven we stiekem hopen. Soms wil ik wel eens een mannetje zijn:D lijkt me een stuk makkelijker, wij voelen gewoon vanalles. Succes.

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    sunshine ik duim heel hard met je mee:)

Deel Deze Pagina