Hey meiden had vandaag negatief getest was erg verdrietig! ik snap er niks van waarom ik ma een beetje bloedverlies heb gehad ..nu maar wachten op vrijdag...dan kan ik Echt testen,als ik dan nog niet ongi ben geworden...pff wordt moe van mezelf :s had beter niet kunnen testen haha
Chan.. geduld is een schone zaak. Er is nog heel veel kans dat het positief wordt he. helemaal na dat bloedverlies maandag. het kan door de hormonen of te weinig HCG aanmaak komen dat je nog negatief test.. Kan niks anders zeggen dan dat ik ook voor je duim! ik heb sinds vannacht een blaasontsteking.. dat kon ik nou net niet gebruiken.. ik heb al cranberry pillen genomen en een halve fles cranberry sap + 3 liter water soldaat gemaakt maar de pijn wordt niet minder. Ziet er naar uit dat ik morgenochtend toch naar de dokter moet voor een antibiotica kuurtje.. ik had gewoon moeten plassen gisteren. maar ik was blijven liggen omdat dat beter is voor het zaad.. niet meer doen dus.
@ chan wat balen zeg maar wat pantertje als zegt het kan nog meid ik duim gewoon heel hard verder het zou heel goed kunnen dat je weinig hcg aan maakt knuff @ pantertje wat balen zeg ik hoop dat het snel over is succes bij de ha morgen knuff
@Chan: och wat jammer nou, kan me voorstellen dat je baalt! Maar zoals de andere meiden ook zeggen: het kan nog! Verder geen bloed/bruin meer gezien? Ik duim ook voor je door hoor! @Pantertje: ook balen zeg! Doe je zo je best met klussen, krijg je dat... ik heb een keer een topic gelezen over hoe lang meiden blijven liggen om zwanger te worden. En dat wisselt enorm, maar wat me wel duidelijk is, is dat het echt niet helpt om uren te blijven liggen. Volgens mij is het zelf niet eens nodig, maar kan me voorstellen dat je wel eventjes wil blijven liggen. Doe ik zelf ook, maar na hooguit een uur ga ik toch echt wel plassen. Op de een of andere manier moet ik dan ook altijd, terwijl als we niet klussen ik nooit hoef te plassen... Dus voortaan gewoon doen hoor, de zwemmers zijn dan al onderweg!
@all dank jullie voor de lieve berichten Nog niks gespot ff wachten geduld is idd een schone zaak @pantertje balen zeg ! Vitamine C is ook heel goed voor je t liefste 1000mg...morgen wel even naar de dokter gaan voor de zekerheid,anders heb je weer kans op nierbekontsteking heb ik zelf ook 2x gehad en dan ben je nog verder van huis Beterschap!
@Chan, nog 1 nachtjes slapen Ik heb gister zoveel water en cranberry gedronken en het voelde al veel beter. Maar toen ik vanochtend bij de dokter kwam bleek er toch nog een flinke blaasontsteking in te zitten. Omdat ik de innesteling/eventuele zwangerschap verwacht, heb ik de antibiotica kuur Nitrofurantoine gekregen. Schijnt volledige veilig te zijn voor de vrucht.
@ chan ik doe het graag hoe voel je je vandaag? @ pantertje wat balen dat er toch een flinke blaasontsteking zit fijn dat je er toch iets voor gekregen hebt en het volledig veilig is
@pantertje maar goed dat je geweest bent en ook perfect dat je die andere kuur hebt gekregen weer een zorg minder hoop dat je snel opknapt beterschap
@Pantertje: fijn dat je een speciale kuur kon krijgen, dan hoeft dat in elk geval niet de reden zijn dat je niet zwanger wordt deze ronde. Nou maar hopen dat de pijn snel weg is! Verder ff kort verder, want moet zo weer weg: vandaag bloeduitslag hormonen gehad: mijn hormoonwaardes waren goed, maar schildklier TSH hormoon veel te hoog! Moet tussen 1-4 liggen en de mijne was 50. Nou dat had ik toch niet verwacht dat er echt iets mis zou zijn eigenlijk... Heb ook niet veel tijd om het op te zoeken nu, maar het wordt wel in verband gebracht met moeilijk zwanger worden volgens de vrouw aan de telefoon. Maar dan moeten ze nog 2 andere waardes ook weten en die kunnen ze zelf niet goed interpreteren bij de fertipoli. Dus ik moet door naar de internist voor verder onderzoek. Jeetje, nou ik weet niet zo goed wat ik er van vinden moet, op zich fijn dat ze iets gevonden hebben, maar weet natuurlijk niet hoe ernstig dit eigenlijk is en of het makkelijk te verhelpen is... zal later eens een topic openen, wie weet zijn er meiden met ervaring.
@Pien, Wat zal dat tegengevallen zijn zeg. Ik weet dat je schildklier dan te weinig hormonen produceert maar wat dat precies inhoud weet ik eigenlijk ook niet. Volgens mij kunnen ze pas wat zeggen als er meer dingen gecontroleerd zijn. Hopelijk kan je snel bij de internist terecht. @Pantertje, balen van je blaasontsteking, gelukkig hebben ze tegenwoordig wel ab die veilig zijn. Ik hoop dat je er snel geen last van zult hebben. @Chan, hoe voel jij je? Spannend voor morgenochtend? Ik duim de blaren op mijn vingers dat ie dan positief mag zijn. Hier geen nieuws. Wachten tot volgend weekend, pff.
hey meiden Hier nog steeds aan t afwachten heb vanmiddag weer een test gedaan haha kon niet wachten maar er was een heeeeel licht streepje te zien (bijna niet te zien dus wordt je ook niet echt wijzer van) morgen ochtend maar weer testen..Ik ben benieuwd @pien balen vd uitslag hoop dat je snel meer duidelijkheid krijg!
@ pien15 wat een tegenvaller ik hoop dat je snel duideljkheid krijgt en dat het makkelijk opgelost kan worden knuff @ chan wat spannend zeg ik hoop dat je morgen een mooie duidelijk streepje op de test hebt heb je ook een foto van je test? @ sunshine succes met afwachten
Hihi me man heeft net de vuilnis weggebracht..Hij zit nu in zo'n ondergrondse vuilcontainer. Ik denk dat ie wou dat ik er niet meer naar ging kijken haha....wordt gek van die onzekerheid ik ben wel bang dat ie niet positief was omdat t echt bijna niet te zien was moest echt heeel goed kijken..we zullen zien morgen ochtend nog 1 doen. X
@ chan echt super spannend ik hoop dat ik nog even kan spieken voor ik weg ga we gaan lekker en weekendje weg lekker de bloemtjes buiten zetten en dan maandag de eerste fm heel veel succes morgen ik duim nog harder
@chan: oh wat spannend zeg!! Nou als je nu nog steeds geen ongi hebt dan moet het haast wel zo zijn, en een heeel licht streepje wordt binnenkort wel een mooi donker streepje! Misschien morgen met ochtend urine wel duidelijker. Ik duim door! @twinkle: Wat een leuk vooruitzicht! veel plezier dit weekend! En ja voor mij wel een tegenvaller, maar aan de andere kant als dit de oorzaak is van het probleem en er wat aan gedaan kan worden, is het misschien nog iets positiefs...
@pien15: dan maak je teveel anti stoffen aan dacht ik? dan krijg je waarschijnlijk een schildklierbehandeling. Komt vaker voor hoor. Heb gelezen dat vrouwen die een schildklierbehandeling krijgen, een even grote kans hebben om zwanger te worden als vrouwen die dat niet hebben. Wel goed dat ze er nu achter zijn. hoop dat je snel terecht kan bij de internist. @Twinkel: oh lekker toe maar !een weekendje weg. Veel plezier. @Chan88: dit is toch wel heel spannend.. haha mannen die gaan daar zoveel makkelijker mee om he. Maar ja, het gebeurt tenslotte in ONS lijf.. Nou morgen weer testen. Wij duimen nog even door.
Hallo meiden, mag ik met jullie mee komen kletsen? Wij zijn vandaag voor het eerst naar de gynaecoloog geweest. Eigenlijk alleen voor een intake gesprek maar ik kreeg meteen een inwendig onderzoek en morgenochtend nogmaals en dan maandag weer. En ik heb heb bloed moeten laten prikken. Wij zijn vanaf november bezig. Nu denken er misschien veel mensen dat is toch nog helemaal niet erg lang maar ik ben bekend met een schildklierprobleem dus vandaar dat we eerder konden komen. Zijn er hier misschien meer mensen met een schildklierafwijking?