@suus welkom hier!!X @alle meiden VaNnochtend nog lichtere test die alleen te zien is als je hem in het licht houdt..je ziet t geen eens op de foto zo licht..dus ben bang dat het negatief is ik wacht tot maandag als ik nog niet ongi ben geworden dan test ik weer (in de bijsluiter staat dat je na 3 dagen tot een week nogmaals kan testen evt.)Tja irritant die onzekerheid...xx
Oh balen chan die onzekerheid he! Wel vreemd dat je nog niet ongi bent, anders was je dat al wel geweest toch? Slik/spuit je nog hormonen die de boel eventueel wat kunnen ontregelen? Wie weet is het gewoon nog te vroeg, heb je een late innesteling en maak je nog te weinig hcg aan, en komt die positieve test nog! Het feit dat je toch iets denkt te zien klinkt op zich wel hoopvol. Hou vol meid!
Hoi Suus, welkom hiero! Hoe toevallig! Ik ben er gisteren achtergekomen dat er iets niet in orde is met mijn schildklier. Ik ben maandag voor het eerst naar de fertiliteitsarts geweest (na ca. 14 rondes geen zwangerschap) en toen is er voor het eerst bloed geprikt op hormonen en schildklier. Vanwege veel tussentijds bloedverlies ben ik al wel eerder onderzocht (baarmoederonderzoek en echo's) maar daar leek alles wel in orde te zijn. Dus ben wel benieuwd naar jouw verhaal. Wat is er met jouw schildklier? Heb je enig idee of je daaraan behandeld kan worden? Uit mijn bloed bleek dat ik een verhoogd TSH heb: 50 i.p.v tussen de 1 en 4. Maar verder onderzoek door de internist moet meer duidelijkheid geven. Ik heb, voor zover ik weet, weinig klachten die met schildklier in verband staan. Ben erg slank, dus een trage schildklier kan ik me niet voorstellen eigenlijk, maar ja... wie weet.
Is er nog wat uit jouw bloed gebleken trouwens? Jij moest maandag ook prikken toch? En maandag naar de gyn? Ook spannend!
hai Pien, nou ik krijg maandag de uitslag vh bloedprikken. Maar die uitslag kan ik zelf al geven. Uitslag is dat ik op dag 21 mijn eisprong nog niet had gehad. die kwam namelijk de dag er na Maar die maandag ga ik wel een doorverwijzing voor IUI vragen. Das dan weer wel spannend. En dan heb ik mijn eerste afspraak in een ander ziekenhuis op maandag 12 Sept. (die heb ik alvast gemaakt) .Ik heb mijn huisarts ook al gesproken. Als het ziekenhuis mij niet wil doorverwijzen voor IUI, dat doet zij het voor me
Goed geregeld pantertje! Is goed dat je voor jezelf opkomt! Hoop dat het dan snel in werking wordt gezet en dat je idd snel voor IUI in aanmerking komt. Maar hoe werkt het dan precies, kan je in je huidige ziekenhuis wel IUI krijgen? Zou je die dan niet direct in het nieuwe ziekenhuis willen als dat ziekenhuis beter bevalt? Domme vraag van me van dat bloed overigens, dat van die eisprong had je eerder al gemeld natuurlijk...
helemaal geen domme vraag hoor Pien15. dat heb ik ook wel eens. je houdt het van zo veel mensen bij, dat je t op n gegeven moment niet meer precies weet. In mijn huidige zkh doen ze helemaal geen vruchtbaarheidsbehandelingen ben ik vorige week achter gekomen. Ik was wel heel tevreden want ze hebben heel goed vooronderzoek gedaan. Ik weet nu tenminste dat alles goed is bij ons. Maar nu word ik steeds weer naar huis gestuurd met Clomid. en daar heb ik geen goed gevoel meer over. Dus nu wil ik IUI gaan doen in het nieuwe zkh maar dan heb ik wel t medisch dossier en doorverwijzing van de gyn van mijn huidige zkh nodig. Hoop dat ze er niet moeilijk over doen..
Op die manier, laten we het hopen ja! En ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat niet zouden doen. Het is wel gebleken dat de clomid op zich jullie niet veel verder heeft geholpen. En dan wordt het nu gewoon tijd voor actie
@Pantertje, dat is volgend mij helemaal geen probleem. Maar misschien is het allemaal helemaal niet meer nodig. Je had zo'n superEI @Suus, welkom hier! @Pien, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @Twinkle, geniet van je weekendje weg!!! Waar ben je heen? Je zal het trouwens wel pas lezen als je terug bent Hier nog steeds ongesteld, gelukkig geen buik- en rugpijn meer, pfff, dat is echt niet fijn.
@Chan, oh ik hoop zo dat het nog positief wordt!!! Ik duim mijn nog even heeeeeeeel hard voor je door!!!!!!!!! Dikke knuffel
Nou Chan, ik wil niet heel veel zeggen maar ik zie toch echt een streepje!!!!!!!!!!!!!! Oh, ik hoop zo dat ie donkerder wordt voor je. Wanneer ga je weer testen? Spannend zeg.
hey Chan, ik kon nu pas kijken, ik was gisteravond niet bij mijn comp. ik zie ook n heel licht streepje. je beeld het jezelf niet in. hij staat er. hoop dat hij snel donkerder wordt!! Sunshine: ja misschien is het wel niet nodig nee. Aan het ei zal het in ieder geval niet liggen. Maar ik heb niet het gevoel dat het aan mijn ei ligt. ik heb al maanden een voorgevoel. Ik heb geen vruchtbaar slijm voor eisprong (niks) en ik heb die lisexcisie gehad (Paula heeft dat ook gehad, weet je nog?) daardoor kan je baarmoedermondweefsel niet meer makkelijk slijm aanmaken. (in 2% van de gevallen dan) Mijn gyn. houdt gewoon vol dat ik gewoon nog zwanger kan worden (zonder uberhaupt n keer naar mijn slijm gekeken te hebben.) Paula is uiteindelijk door 1e IUI zwanger geworden. heb daar nu ook mijn hoop op gevestigd. dus ik hoop dat ik in het nieuwe zkh meteen diezelfde cyclus een IUI mag doen.. fingers crossed
oh en gister heb ik te horen gekregen dat een van mijn beste vriendinnen zwanger is (wist trouwens niet dat ze daar mee bezig was, zij ook niet van mij). ze was vrij wel meteen zwanger. Ik heb me goed gehouden aan de tel en haar super blij gefeliciteerd. ben ook blij voor haar, ik gun het haar. maar thuis kon ik niet anders dan huilen. ik heb mezelf in slaap gehuild en ik werd vanochtend huilend wakker. ik voel me dus niet helemaal top ..
@Pantertje, k*t is dat he?! Het komt je dan zo rauw op je dak vallen. Heb je ook verteld dat het bij jullie niet zo makkelijk lukt? Ik duim echt dat je geen IUI nodig hebt en anders dat het heeeel snel raak is. Ook ik heb altijd een voorgevoel gehad dat het ons spontaan niet zal lukken, we waren toen nog niet eens bezig en helaas is dat uitgekomen. Ik hoop dat jou gevoel niet klopt. Dikke knuffel en probeer wat afleiding te zoeken het weekend. @Chan, en............... heb je nog getest? Ik hoop zo dat die donkerder is geworden voor je.
Oh Pantertje wat vervelend voor je, kan me je gevoel heel goed voorstellen! Over dat slijm: volgens mij zijn de meningen daar heel erg over verdeeld. Mijn ziekenhuis doet b.v. ook niet aan de samenlevingstest, terwijl anderen daar wel aan doen om te bepalen of het slijm wel goed is. Kan me voorstellen dat je je hoop gevestigd hebt op de IUI. Hopelijk duurt dat niet lang meer! @Chan: nou ik zie toch echt wel een streepje hoor! Ik denk dat je voorzichtig aan al een beetje blij mag zijn... Ik hoop dat het snel donkerder wordt en dan mag je zeker zijn hoor, dan is het gewoon echt raak!! En dan ff in de ochtend testen he, dan is de concentratie het hoogst...
Ey meiden Vannochtend weer licht streepje maar vanmiddag met clear blue: er stond niet zwanger????? Ik word helemaal gek van die onzekerheid Als ik maandagochtend nog niet ongi ben ga ik het ziekenhuis bellen om te vragen of ze me kunnen testen ofzo want die onzekerheid maakt me gek :s
ik heb even topicje geopend om te kijken of er n wachtlijst voor IUI bestaat bij het OLVG in Amsterdam. als dat nou zo is, dan moet ik misschien even verder kijken voor n ander zkh. chan: jij zit in t MCA (Alkmaar) das voor mij ook dichtbij en ook een optie. jij hoefde niet op een wachtlijst toch? sunshine : mag ik vragen bij welk zkh jij je IUI krijgt?
@Chan, oh nee, balen zeg. Ik zou ook even bellen als ik jou was maandag. Heb je vanmorgen nog getest? Ik weet wel dat die van clearblue veel HCG nodig heeft. Ik blijf nog even heel hard duimen!!! @Pantertje, ik zit in Amersfoort in het z'huis, ook hier hebben ze gelukkig geen wachttijden voor IUI en IVF, behalve dan die stomme zomerstop maar daar zijn we nu voorbij hihi.