@Chan: och wat een onzekerheid! Slim om maandag maar even contact met ziekenhuis op te nemen, zij kunnen misschien een bloedtest doen en uitsluitsel geven. Sterkte, het komt vast goed!!
@Chan, hoe gaat het? Ga je morgen nog bellen? Of is het niet meer nodig? Ik vind het zo spannend voor je!!!!! Ik duim nog even heel hard
Bij mij is het eigenlijk een raar verhaal. Ik had heel veel tekenen van een te traag werkende schildklier. Ik denk wel een keer of 8 getest op pfeiffer en dat kwam er niet uit natuurlijk. Toch een keer getest voor mijn schildklier en mijn tag was niet heel erg hoog maar ik had wel antistoffen in mijn lichaam. Toch aan de medicijnen maar merkte geen verschil. Heb dit in die tijd ook aangegeven en werd door gestuurd naar de internist die verhoogde mijn medicijnen en heb een echo gehad van mijn schildklier die was duidelijk vergroot. Normaal is je schildklier ongeveer een rijstkorrel groot die van mij was ongeveer 2 cm en je ziet hem ook duidelijk zitten (struma) na ,denk ik, 8 jaar medicijnen slikken ben ik er mee gestopt en heb ik veel op internet gezocht en er zijn verschillende vormen van schildklierafwijkingen. De ziekte van hosjimotho (als ik het goed schrijf) is de bekendste maar je hebt ook een tertiare vorm en persoonlijk denk ik zelf dat ik meer die vorm heb maar die komt bijna niet voor. Nu loop ik bij een endocrinoloog die weten er wat meer van. En daar kwam uit mijn bloedheet de vorige keer weer het zelfde. 16 augustus heb ik daar weer een afspraak staan. Nu moet ik zo weer een inwendige echo laten maken hoe het met mijn eicel is. Zelf heb ik het idee dat ik gisteren een eisprong heb gehad maar dat zullen we zo wel zien. Chan: weet je al meer???
meiden heb wel gelezen maar niet alles onthouden sorry @ chan wat spannend meid heb je het ziekenhuis nog gebeld ik zie ook een streepje hoor meis ik duim heel hard door @ suus welkom @ pantertje wat goed dat je voor jezelf op komt en nar een ander zh gaat ik hoop dat het niet nodig zal zijn en je strakjes een mooie test in handen hebt vanmorgen mijn eerste fm gehad er zijn er wel een aantal eitjes aan het groeien maar nog niet groot genoeg er zijn er een aantal van 10mm maar aangezien ze minimaal 20mm moeten zijn moet ik voorlopig gewoon door spuiten woensdag weer terug voor fm twee en dan horen we of er een mooi eitje aan het doorgroeien is ik ben heel benieuwd
Ey meiden ben heel erg ongi geworden was toch niet goed dus jammer he heb nu me aangemeld voor de volgende ronde morgen weer met clomid beginnen. Volgende x wacht ik iedergeval tot ik een week overtijd ben met testen want anders wordt ik gek haha! Naja positief blijven in 1x lukt ook bijna nooit.. @ panter In MCA is geen wachtlijst voor IUI, t lan wel tot 6 weken duren voor je intakegesprek maar dat is max. En misschien is t nu ook wat rustiger vanwege vakantie..
Wat enorm jammer Chan. Ik ben net terug uit het ziekenhuis. M'n ei is nu weg dus heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad. Nu is het dus afwachten.......
Chan88: neeeeee!! shit, dit had ik echt niet verwacht. wat ontzettend jammer. ja dat testen moet je volgende keer maar even mee wachten, das beter voor je rust Suus: suc6 met wachten. Twinkel: afwachten dan maar, het is nog vroeg. wel goed dat er n paar aan t groeien zijn, hopelijk woensdag een dominante er tussen. ik had vanmorgen de bloeduitslag. de constatering was: je ei was er nog niet , verassend haha. dus vanochtend weer geprikt op progesteron, dat hoor ik weer volgende week Maar wel weer heel goed nieuws: ze heeft me doorverwezen voor IUI (ze vond dat ik wel een punt had over dat slijm, lisexcisie etc). Dus we gaan tot september, nog gewoon door met clomid. en dan heb ik 12sept dus een intake gesprek bij het nieuwe ziekenhuis!!!!! (yes yes yes) en ik heb vanochtend even gebeld en gevraagd of ze een wacht lijst hadden. en ze zei : nee hoor ! mijn dag is weer goed. wat n lekker vooruitzicht.
daar vergeet ik aan toe te voegen, dat ik natuurlijk hoop dat het deze cyclus al raak is. en dat IUI niet eens nodig zal zijn
@Chan, oh nee wat vreselijk k*t zeg en we hadden nog wel zo'n goede hoop. Goed voornemen om later te testen maar als ik naar mezelf kijk, hoe dichterbij het komt hoe moeilijker het is om het niet te doen Op naar de volgende ronde! We blijven duimen!!! @Twinkle, spannend, hopelijk heb je woensdag mooie grote eieren!!! @Suus, succes met wachten @Pantertje, we duimen dat je de IUI niet nodig hebt maar wel heel fijn dat er geen wachtlijst is en je wordt doorgestuurd. Goed dat je het hebt aangegeven en dat er ook wordt geluisterd Hier nog steeds ongi:x Vrijdag mag ik beginnen met ovu-testen en dan maar hopen dat mijn ei niet in het weekend komt. Anders ben ik weer bang dat het maandag alweer te laat is.
@Chan: ohh jeetje, nou dat had ik niet meer verwacht zeg! Wat balen!! Maar ja, eerste IUI, zou natuurlijk wel helemaal super zijn. Laten we hopen dat de 2e IUI meer geluk brengt (en ja misschien inderdaad dan maar wat langer wachten met testen...) @Suus: hmmm vreemd toch van jouw schildklier. Ik weet zelf ook nog niet wat er precies met mij aan de hand is hoor. Maar in elk geval fijn dat je ei geweest is, sterkte met wachten! @Twinkle: fijn weekendje weggeweest? Leuk dat je er weer bent! @Panter: wow da's goed nieuws, natuurlijk hoop ik met je mee dat je de IUI niet nodg hebt, maar zo wel, dan ben je in elk geval snel aan de beurt! @Sunshine: eh hoe bedoel je dat maandag wat te laat is? balen he zo'n lange ongi... die van mij duurt ook nog steeds, is al dag 11 (maar ja, da's helaas voor mij geen uitzondering). Hopelijk ben ik daar ook vanaf als ik medicijnen krijg voor mijn schildklier.
@ sunshine dan ga ik duimen voor een ei na het weekend meid zodat je hem niet gaat missen @ pien15 het was heerlijk en heel gezellig
In de categorie domme vragen aan Sunshine : staat je IUI op maandag gepland ofzo? Hangt dat niet af van wanneer je een positieve test hebt? Of doen ze geen IUI in het weekend? Dat zou toch stom zijn, of ben ik nou zo stom ...
Dank jullie wel! Ja positief blijven!! @suus succes met wachten @panterje goed nieuws zeg!Ben blij voor je!
@sunshine is idd heel moeilijk haha maar ik maak mezelf helemaal gek met dat getest dus we wachten gewoon iets langer
@ chan het was ook wel heel spannend en je was een aantal dagen overtijd ik hoop dat je wachten deze keer beloond mag worden dat hoop ik natuurlijk voor ons allemaal
@Pien, hihi, toevallig blond? Ja, mijn eerste IUI is begin volgende week. Bij ons in het z'huis hebben ze alleen IUI op zaterdag en niet op zondag. Vorige cyclus had ik mijn ei op dag 13 en dat is a.s. zondag, dan kan ik pas maandag bellen om IUI in te plannen, dan moet ik dezelfde dag of de volgende ochtend komen maar ik ben dan bang dat het te laat is. Ook omdat mijn LH-piek heel kort is. Duimen jullie mee voor een ei na het weekend? Wordt nu wel spannend hoor hihi.