@Twinkle, spannend hoor, ik hoop dat ze goed gegroeid zijn en dat je snel kan beginnen. Ik duim ook heel hard voor jou
@sunshine: goed geraden . Goh nou ik vind het toch flauw dat ze dan op zondag niet open zijn hoor, zou toch lullig zijn als je daarom te laat bent. Maar ik zal daarom zeker voor je duimen dat je ei na het weekend springt!! @Twinkle: succes met de meting, hoop voor je dat er een mooi eitje in de rij staat! @all: mag vrijdag naar de internist! Dus da's mooi snel al, ben ik wel blij mee, kunnen we hopelijk snel met een plan de campagne beginnen.
@Pien, ja flauw he?! Eerst de zomerstop en nu dit weer hihi;x Dat is snel zeg, wat fijn. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen, succes alvast!
@ sunshine en pien15 dank jullie wel ik hou jullie op de hoogte @ pien15 dat is snel zeg heel veel succes
hier net terug van fm en helaas nog geen goed nieuws er was geen 1 follikel verder gegroeid dus gewoon door blijven prikken vrijdag fm 3 maar dan bij de gyn alleen niet mijn eigen gyn want die is op vakantie
Oh balen Twinkle, je hebt wel lange cyclussen dus ik hoop dat ze er vrijdag mooier uit zien!!! Succes, ik blijf nog even doorduimen.
Jammer Twinkle! Aan je cycli te zien zou het inderdaad best wat later kunnen komen, maar ja nu heb je medicatie natuurlijk. Ik duim voor je dat er vrijdag wat meer schot in de zaak zit, lijkt me niet leuk als je continue terug moet om te meten... Succes ermee meid!
dankje pien15 ik had gehoopt dat het met de hormonen in ieder geval wat sneller zou gaan maar tot nu toe in ieder geval nog niet het is afwachten
Dat was wel fijn geweest Twinkle, zullen we dan gewoon samen de IUI doen? Kan alleen maar geluk brengen Ook met ons komt alles ooit goed, pffff. Klinkt goed he, haha!!!
Zit met n dilemma. Ik heb geen idee of ik zwanger ben, kan pas volgende week testen. Maar nou heb ik sinds een paar dagen krampjes in de baarmoeder (dag 8 en 9 na ei ) (nooit eerder gevoeld) . Verder voel ik niks. Maar nou heb ik morgen een sauna afspraak staan met n vriendin. maar overal op internet staat dat de sauna de eerste weken vd zwangerschap afgeraden wordt. vooral kan door verhoging van de lichaamstemp. de innesteling verkeerd gaan. ik wil dit risico niet nemen. Maar ik kan haar niet vertellen waarom ik twijfel over de sauna. Want ze weet niks van onze plannen af en die wil ik ook niet vertellen.. wat zouden jullie doen ?
@ pantertje dat is zeker een dilemma ik weet wel van een forum vriendinnetje dat zij ook niet zeker wist of ze zwanger was en is ook naar de sauna gegaan zij teste een aantal dagen na de sauna posi alleen mag je dan niet in sauna warmer dan een bepaald aantal graden maar precies weet ik het niet meer anders mischien even een topic openen je maakt het wel spannend anders misschien een testje doen ook al is het nog wel vroeg je weet maar nooit
@Pantertje, oh spannend hoor maar wel erg lastig! Misschien is het een heel goed teken. Je kan gewoon gaan, alleen moet je inderdaad bepaalde sauna's mijden. Of je zegt tegen je vriendin hoe het zit en anders moet je een smoesje verzinnen, kan je niet iets anders leuks gaan doen? Of heb je inmiddels al een beslissing genomen? Ik duim heel hard voor je dat het raak is!!!
Lastig pantertje! Het schijnt dat als je vaker naar de sauna gaat het minder kwaad kan, maar ik ben geen ervaren sauna ganger dus weet er weinig van... Ik zou een smoesje verzinnen denk ik, ik zou dat risico zelf niet durven nemen. Hoewel het misschien helemaal geen kwaad kan hoor. Je kunt zeggen dat je wat eerder/later ongesteld ben geworden o.i.d? Of gaan vrouwen dan nog gewoon wel naar de sauna? Hoop dat je er uit komt!
Ik heb t uiteindelijk maar verteld. Maar nou wil ze per se heen. De verhalen op internet zijn namelijk nogal wisselend. Sommigen zeggen dat het geen kwaad kan. Ik ga nu wel maar ik ver mijd de hete sauna's, en ga overal niet langer dan 5 min, veel drinken, en n beetje zwemmen en bubbelen. Hoop dat t geen kwaad kan.