Goed dat je het verteld hebt, hoe reageerde ze? Als je de hete sauna's kunt ontlopen zal het allemaal wel wat meevallen. Je moet tenslotte ook nog gewoon leuke dingen kunnen doen. Lijkt me op zich wel lekker zo'n wellness-dagje. Veel plezier en probeer wel te genieten en ontspannen he!
Geniet ervan morgen Pantertje, als je het doet zoals je zegt, kan dat helemaal geen kwaad hoor!!! Geniet ook een beetje voor mij, ik vind dat ook zooooooooo lekker, zo'n dagje. Ook maar snel weer eens doen hihi.
@pantertje veel plezier goed dat je t verteld hebt voor mij lucht t wel op om er over te kunnen praten met vriendinnen en familie het geeft me wel steun...
nou meiden vandaag fm 3 gehad en weinig nieuws te melden geen goed nieuws dus nu maandag terug voor inmiddels fm 4 de gyn zag twee follikels die verder kunnen gaan groeien maar ze groeien nog niet zoals het moet zijn dus afwachten maar weer en gewoon verder prikken heb net maar weer een voorraad fostimon gehaald ik baal er even flink van:x heb ook echt even het idee dat ik voor niks aan het spuiten ben maar het komt vaker voor dus geduld hebben maar
Pfff, Twinkle, echt gewoon helemaal niet leuk zeg. Hopelijk zijn ze maandag wel goed genoeg gegroeid maar kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Kunnen we elkaar een hand geven, heb vandaag een vreselijke k*t dag en manlief werkte net ook al niet mee toen ie thuis kwam, lekker gezellig. Geduld, ja, die kan ik ook wel gebruiken. Ik hoop dat het weekend snel gaat voor je en je maandag wel een mooie meting hebt. Dikke digi knuffel
sunshine heel erg bedankt voor je lieve woordjes wat vervelend dat je het ook even helemaal het gehad vandaag dan kunnen we elkaar echt een hand geven balen dat manlief oook niet mee werkt ik hoop dat het gauw beter gaat ook voor jou een dikke knuff
He meiden! Hierbij een update: vanmiddag naar de internist geweest. Allereerst een super aardige kerel en erg meedenkend. Vervolg onderzoek zal uit moeten wijzen of ik ook nog anti-stoffen aanmaak tegen de schildklier. Een TSH van 50 was volgens de internist erg hoog en hij raad me ten strengste af om nu zwanger te raken. Ik heb weer bloed moeten laten prikken en a.s. woensdag heb ik weer een afspraak en kan ik waarschijnlijk ook direct met medicatie beginnen. Het kan maanden duren voordat ik op de goede waardes zit en ik zal m'n leven lang aan de medicijnen moeten. Dat kon hij alvast wel vertellen als die TSH van 50 echt klopt (en waar we dus wel van uit moeten gaan). Mijn hypovise schreeuwt om hormonen. De schildklier speelt een hele belangrijke rol in het hele zwanger worden proces: van je eisprong tot de innesteling en de hele zwangerschap zelf. Het feit dat ik wel een eisprong heb is positief, waarschijnlijk heb ik sterke eierstokken, da's toch nog wat . Maar misschien is m'n eitje zelf niet goed of gaat het bij de bevruchting of innesteling fout. Afhankelijk van hoe prangend de kinderwens is, zal hij een opbouwschema maken. Langzaam opbouwen is voor het lichaam het prettigst, sneller kan ook, maar dan zal ik daar waarschijnlijk wel wat last van kunnen krijgen en juist hyper-achtigte klachten (trilligerigheid, gejaagd gevoel) van krijgen. Dus dat vind ik nog wel wat lastig. Natuurlijk zou ik graag snel zwanger zijn, maar ook weer niet ten koste van alles. Ik ben benieuwd wat er woensdag uitkomt en dan hoop ik dus volgende week al aan de medicatie te kunnen beginnen. Ik laat het maar op me afkomen... Het zal wel psychisch zijn maar ik ben de hele week al errug moe... dus nu kan ik me ook een beetje daar aan toegeven en me een beetje meer door mijn mannetje laten verwennen . Maar pffff een zwangerschap voor mijn 30e zit er ben ik bang niet meer in (december). Gek is dat, dat je al meer dan een jaar bezig bent en dat je dan ineens moet stoppen... en ik ben niet van plan de pil weer te gaan slikken, dat gaat me net te ver, maar ja zit nu rond ei, dus we moeten nu wel voorzichtig zijn. Mijn man heeft ook geen zin in condooms, tsja . @Twinkel en Sunshine: knuffels van hier voor jullie! Twinkle: kan me voorstellen dat je baalt! Laten we hopen dat die 2 follikels alsnog flink hun best doen! Sunshine: jammer zo'n dipje en als je man dan ook nog niet meewerkt... Kop op meid, hou de moed der in! Geduld zullen we allemaal moeten hebben en eigenlijk hebben we dat ook al. En onthou: alles wat lansgzaam komt, komt des te beter! laten we daar maar aan vasthouden
@ pien15 wat vervelend dat jullie de kinderwens waarschijnlijk een poosje aan de kant moeten schuiven dat is iets waar je niet op zit te wachten ik hoop dat je woensdag duidelijkheid krijgt en snel mag starten met de medicijnen zodat alles straks weer onder controle is ik hoop dat jullie de kinderwens niet te lang uit hoeven te stellen knuff
@Twinkle, tjaaa het is een drama vandaag. Ben al 1,5 uur aan het janken en nu kreeg ik 5min geleden ook nog een telefoontje dat mijn oma met spoed is opgenomen in het z'huis, waarschijnlijk haar hart. Kan er ook nog wel bij. Het komt ook altijd tegelijk, pfffffff............ Heb echt de neiging om nu een pakje sigaretten weg te stomen en een paar flessen wijn achterover te slaan, wprmgfrsjsbmrwgg:x @Pien, jeetje dat is ook een heel verhaal zeg. Hoe voel je je er nu onder? Kan me voorstellen dat het even slikken is. Nu weer wachten op woensdag dus voor de uitslagen, spannend. Zo ben je een poos bezig en zo mag je ineens niet meer, dat is ook k*t zeg. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en met de medicijnen kan beginnen, des te sneller kan je ook weer verder gaan met je grootste droom, maar inderdaad niet ten koste van alles. Succes en dikke knuffel.
@ sunshine laat je verdriet maar gaan meid het altijd voor je houden is ook niet goed wat een rot bericht van je oma zeg heel veel sterkte ik hoop dat alles goed komt ook ik heb af en toe echt zo'n dag meid weet dat je niet alleen bent denk aan je een hele dikke knuff voor jou
Thanks meiden. Tis inderdaad raar allemaal, maar het geeft ook wel wat rust omdat het duidelijk is dat het zo niet gaat lukken. En hoop voor de toekomst. Wat een naar bericht Sunshine, en je voelde je al zo k*t. Hopelijk komt het goed met je oma. Sterkte meid!
Thnx meiden! Heb redelijk geslapen vannacht en te horen gekregen dat mijn oma weer thuis is gelukkig. Ze had vocht achter de longen en een te lage bloeddruk waardoor ze hartritmestoornissen kreeg. Ze heeft nu heel veel medicijnen erbij gekregen en het gaat redelijk. Ik heb vanmiddag een verjaardag van mijn schoonmoeder. Blij dat er even wat afleiding is, het wil nog steeds niet echt, maar goed.
Gelukkig Sunshine dat je oma weer wat beter is! Dat scheelt in elk geval weer wat zorgen... Heb je vaker last van sombere gevoelens? Je naam doet anders vermoeden
Haha Pien, ja zo noemen ze me op het werk altijd. Ik heb er eigenlijk niet zo vaak last van maar het was echt niet leuk en nog voel ik me niet helemaal mezelf. Denk dat alles gewoon een beetje bij elkaar komt en dat het besef pas echt komt nu, ik weet het ook niet hoor, pfffff. Kom net terug van een verjaardag en dat ging redelijk goed. Heb ook gewoon lekker met mijn nichtje van 5mnd geknuffeld dus daar heb ik geen prblemen mee gelukkig.
Ach Sunshine, die momenten hebben we allemaal wel eens natuurlijk. Maar leuk is anders. Gewoon laten gebeuren, het zal ook wel weer overgaan en blijven hopen op betere tijden
@ sunshine fijn om te horen dat het al weer wat beter gaat met je oma ik hoop dat ze snel helemaal weer opgeknapt is ik hoop dat je je zelf ook snel weer beter zal voelen je mg je verhaal altijd kwijt denk aan je knuff @ pien15 kan me voorstellen dat het een stukje rust geeft knuff
Hebben jullie ook wel eens twee dagen achter elkaar positief getest met ovulatie-testen? Vandaag was hij ook positief en als ik nu naar de indrooglijntjes kijk dan zijn ze ook precies hetzelfde. Wat kan dit inhouden? Ik was bang dat de IUI morgen te laat zou komen maar nu ik vandaag toch weer een posi test heb, krijg ik toch weer een beetje hoop. Duimen jullie voor me???
Zo ik moest wel ff bijlezen. Sauna was heerlijk. Ik ben 5 minuten in alle stoombaden geweest, heb in de jacuzzi gezeten, in t zonnetje gelegen, gezwommen. De echte sauna s van 80 graden heb ik toch maar even over geslagen. Lekker dagje gehad. Sunshine: had je ff een rotdagje? die hebben we allemaal wel eens hoor. Zon jankdag, zon dag dat ff alles tegen zit . dan komt alles er ff uit. Hopelijk luchtte het n beetje op en gaat het weer wat beter met je. En gelukkig gaat het met je oma ook weer wat beter. Over die ovulatie testen: zelf heb ik altijd maar 1 dag positief gehad. Maar ik hoor van anderen ook wel eens 2 dagen. Ik duim voor je. Veel succes met de IUI. Moge het in een poging raak zijn!!!! Duim duim duim Twinkel: wat balen dat ze nog niet groot genoeg waren . Ze laten je wel wachten he. Ik hoop op wat vooruitgang morgen. Pien15: wat een verhaal.. best heftig. Lijkt me een hele omschakeling. Zo even je kinderwens voor een paar maanden in de koelkast. Maar: je hebt helemaal gelijk, je gezondheid gaat voor. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan en kan je over niet al te lang tijd weer opbouwen. Nou hier weinig nieuws. Nog niet ongi.. maar het is nog vroeg.
Ja dat heb ik zelfs beide keren gehad dat ik die dingen gebruikte, en mijn ei sprong pas 2 dagen na de laatste positieve test, want dat kon ik via mijn temperatuur zien. Kun je maandag ook direct IUI krijgen als je belt? In dat geval denk ik dat je wel op tijd bent! Ik duim zeker voor je!!