Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Twinkle, succes morgen bij de fm meting, ik hoop op goed nieuws!!!

@Pantertje, wat fijn dat het lekker was, hoe voel je je? Heb je stiekem al een idee? Het gaat iets beter maar ik denk ook dat ik gewoon tegen morgen op zie. Af en toe heb je dat, maar het is wel heel irritant, pfff.

@Pien, ja omdat ik dan in het weekend positief test moet ik morgenochtend bellen en dan hebben ze twee tijden waarop ze de inseminaties doen 's middags. Ik ga morgenochtend nog even testen en dan zie ik wel wat ze zeggen. Ik hoop dat het nog op tijd is. Soms is het best jammer als je je eisprong nooit voelt.

Thnx voor het duimen meiden:D

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Nou ik heb geen idee nog. Zaterdag had ik n beetje maagpijn. Verder voel ik nu helemaal niets.
    Mijn temperatuur is nog steeds hoog. (normaal rond deze tijd niet meer, maar kan misschien ook door de clomid komen?)
    Ik wil morgen gaan testen. Maar ik ben zo zenuwachtig dat ik gister en vandaag een beetje last heb v hartkloppingen.
    Echt elke minuut versnelt mijn hart ff. Echt niet goed. Ik ben echt n zenuwpees. Hoop dat t geen last kan.

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine mijn ovutest waren ook altijd twee dagen posi hoor dus kan goed;) je hebt vandaag je eerste iui spannend hoe is het gegaan?

@ pantertje spannend hoor meid ik hoop dat je een mooie test in handen hebt morgen;)

nou meiden hier ben ik dan vanmorgen fm 4 gehad en weer geen super nieuws:( hij is in een week tijd van 10mm naar 11mm gegaan dat is 1 mm in 1 week terwijl dit normaal geloof ik 2mm per dag is:( dus hard gaat het niet nu woensdag voor fm 5 kijken of er nog wat groei inzit als dit niet het geval is dan gaat ze met de gyn overleggen of de dosis verhoogd gaat worden of we misschien toch de cyclus afbreken en in de nieuwe cyclus starten met een hogere dosis beginnen:( zit woensdag al op dag 20 ik heb het echt even helemaal gehad kan het bij ons dan nooit eens normaal ben boos en verdrietig gelijk:x ik weet dat ik positief moet blijven maar na al die spuiten en dit resultaat is dat toch even verdomd moeilijk:( ik zat juist zo lekker in mijn vel maar op dit moment voel ik me niet zo fijn ik wil jullie niet lastig vallen met mijn nega gedachten nu dus laat ik het hier maar bij ik wil jullie wel even bedanken voor al het duimen en alle lieve woordjes jullie zijn topmeiden;)

xx twink

4. sunshine81

Lieve Twinkle, natuurlijk mag je hier even lekker komen klagen! Dat lucht op!!! En we leven allemaal met je mee. Wat vreselijk k*t dat het nu gewoon weer niet opschiet. Wat een eigenwijs ei heb jij deze keer zeg. Je hebt wel vaker cyclussen van 40+ gehad dus het kan nog heel goed maar snap dat je het even niet meer ziet zitten. Ik ga nog steeds heel hard duimen dat het woensdag wel goed zit en anders hoop ik dat je snel naar de volgende ronde kan, dit schiet ook niet op. Dikke knuffel.

@Pantertje, spannend hoor, ik ben benieuwd. Hihi irritant is dat he, als je ergens zo zenuwachtig voor kan zijn. Bij mij slaat het altijd op mijn darmen, leegloop, ook niet fijn. Succes en ik zal vanavond even een kaarsje voor je branden.

@Hier heb ik vanmiddag de eerste IUI gehad:D Wel heel raar voelt het eigenlijk. Het deed ook best wel pijn maar nu voelt het gewoon gek. Niet lichamelijk maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen hahaha. De gyn zei dat de timing heel goed was omdat mijn slijm nog helder is. Ben benieuwd. Nu twee weken wachten, pfffff.

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine dankje wel meid voel me even flink k*t maar dat komt wel weer goed hoor:) gelukkig blijft manlief positief en zegt dat alles goed komt dat kan ik nu ook wel goed gebruiken want zelf zie ik dat nu even niet maar het komt goed morgen weer een nieuwe dag;) wat goed zeg wat fijn dat de gyn posi was over het slijm ik ga heel hard voor je duimen meid spannend hoor

6. sunshine81

Het is gewoon ook echt niet leuk Twinkle. Lekker vroeg naar bed, hopelijk is het dan snel morgen en voel je je weer iets beter.

Even een vraagje :
    Hebben jullie na de IUI ook bloedverlies gehad? Ik had zojuist bloedverlies en heb ontzettende steken aan de rechterkant onderin mijn zij. Zegt jullie dit iets?

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jee wat een activiteit, moest echt ff teruglezen!

Pantertje: oei spannend zeg, ben je al zo ver in je cyclus! Had ik laatste keer ook op een of andere manier, zo zenuwachtig dat mijn hart er ook raar van ging doen ;). Als het voor een goed doel is, maakt dat het wel waard :).
    Sunshine: gelukkig, wat fijn dat je IUI doorgegaan is! Tsja dat bloedverlies weet ik natuurlijk niet, maar misschien hebben ze lichtelijk iets geraakt, wat nu een beetje bloed geeft? Of misschien nog een ovulatiebloeding? Spannend hoor nu die 2 weken! Ik duim voor je!
    Twinkle: balen zeg, wat een flauw ei heb je! Die moet nu gewoon eens fatsoenlijk gaan groeien! Ik duim voor je dat het ei deze ronde nog voldoende groeit!!

Ik ga woensdag weer naar de internist, ben benieuwd wat de overige uitslagen zijn en wat het behandelplan wordt.
    Ik merk dat dat hele kinderwens in de ijskast gedoe toch wel wat een negatieve uitwerking op me heeft. Ik denk bijvoorbeeld ook opnieuw na over mijn werk: hoe leuk vind ik dat nou eigenlijk en als ik dat nog heel lang fulltime moet doen, wil ik dat dan wel? Ik denk dat als ik een kindje heb dat het werk dan ook iets minder belangrijk wordt. Ik zou namelijk wel iets minder willen gaan werken. Nu heb ik gewoon een goed betaalde baan met vast contract, niet iets wat je zomaar helemaal opgeeft. Maar ja, voorlopig moet ik dus dit werk fulltime blijven doen en dan weet ik ineens niet meer of ik het wel zo leuk nog vind... Ach ik ben ook gewoon aan vakantie toe ;), nog een weekje....

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine op die vraag kan ik je geen antwoord geven:(

@ pien wat lastig zeg dat je in zo'n situatie je eigen ineens heel veel gaat afvragen:) ik hoop dat je woensdag meer duidelijkheid krijgt en jullie de kinderwens snel mogen voortzetten;) succes met het nadenken:) gelukkig heb je bijna vakantie even lekker ontspannen

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    nieuws van mijn kant: ik had vanochtend een negatieve test van kruidvat (zo eentje waar je een kruis moet krijgen) . ook geen dun of bijna onzichtbaar streepje... niks..
    ook nog geen bloed..

Pien15: die gedachten kan ik helemaal begrijpen. Je hebt een bepaald doel voor ogen, en dan ineens blijkt dat t langer gaat duren. en dan ga je ineens malen. van is het nou nog wel leuk om dit voor lange tijd te doen. denk dat veel mensen dat hebben. hopelijk duurt het niet al te lang voordat jullie weer mogen beginnen. En ontspanning op vakantie zal je zeker goed doen..hoe lang ga je?

Sunshine: dat klinkt goed. je had nog helder slijm, dan was de IUI op tijd. wat spannend. ik kan je geen antwoord geven over de bloeding. heb nog geen IUI gehad. maar het lijkt me logisch dat ze iets kunnen raken. bij veel vrouwen is de baarmoedermond wat gevoelig. dat weefsel gaat makkelijk bloeden. en met IUI moeten ze daar door heen, dus het lijkt me logisch. De steken:( geen idee , misschien moet je het ff opzoeken. wie weet , hoort het er bij?

Twinkel: wat verschrikkelijk balen. En je mag al je negativiteit gewoon spuien hoor ! we zijn hier ten slotte om elkaar te steunen. Hoop dat je ei alsnog gaat groeien. en zo niet: dan ga je door op andere manier of met dubbele dosis. uiteindelijk komt het goed. je geduld wordt alleen op de proef gesteld. na regen komt zonneschijn. Al voelt dat soms even niet zo..

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje wat balen van je test:( ben je wel vaker overtijd geweest of eigenlijk altijd heel stipt:) bedankt voor je lieve woordjes

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hi twinkel graag gedaan. Nee ik ben de afgelopen 1,5 nog nooit ovetijd geweest..
    Ik voel me niet echt lekker: hoofdpijn en moe. Maar voel niks bij mijn buik, ik voel me niet zwanger.. Weet niet wat ik hiervan moet vinden ..

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje ik hoop dat je alsnog een mooie test in handen hebt:) het blijft wel even spannend voor jullie vooral omdat je eigenlijk nog nooit overtijd ben geweest ik duim gewoon door

13. sunshine81

@Pien, succes morgen bij de internist. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid en kan je snel weer beginnen met je zwangerschapswens.
    Ga je nog op vakantie? En zo, ja waarheen? Lekker hoor. Ik moet nog 2,5 werken.

@Pantertje, oh nee zeg balen van de nega-test. Geen bloed geeft moed zeggen ze maar ja. Ik hoop dat je snel alsnog een positieve test krijgt, het klonk allemaal zo veelbelovend. Ik denk aan je. Dikke knuffel

@Twinkle, voel je je weer iets beter? Jij moet morgen weer voor een fm toch? Succes en ik ga heel hard duimen dat je morgen een mooi ei hebt.

De bloeding die ik gister had hoort er inderdaad bij. En de steken, daar kan ik niks over vinden maar bij elk inwendig onderzoek heb ik die gevoeld bedenk ik me nu dus ook niks om zorgen over te maken. Op de een of andere manier voel ik me heel raar, maar hoe en wat weet ik niet, hihi. Het is ook niet niks allemaal.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Pantertje: balen van je negatieve test, is nooit leuk natuurlijk. Maar ja wie weet komt het nog ;). Zou je van de Clomid misschien ook wat 'van de leg' kunnen zijn? Is wel spannend hoor, want overtijd zijn is blijkbaar nieuw voor je. Ik duim gewoon door :).
    @Twinkle: voel je je alweer wat beter? Ik hoop zo voor je dat het deze ronde nog wat wordt me je ei!
    @Sunshine: kan me wel voorstellen dat je je anders voelt, volgens mij worden dit 2 lange weken ;). Je hebt misschien dan toch wel meer hoop dan de laatste maanden of niet? Lijkt me zo spannend zoiets!

Ik zie inderdaad uit naar mijn vakantie. Nog 2 dagen werken en dan 3 weken vrij :). We gaan ongeveer 2 weekjes weg. Vind het ook altijd fijn om even thuis wat dingetjes te doen. Voel me al weer wat beter dan gister, gewoon niet te veel nadenken nu, daar schiet ik ook niet zoveel mee op. Eerst morgen maar even afwachten.

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine voel me nu wel iets beter maar zie heel erg op tegen fm 5 morgen ik heb er niet zoveel vertrouwen in:) maar we zullen zien misschien is er toch wel een beetje posi nieuws;) ik ben al heel hard aan het duimen meid

@ pien15 het gaat wel weer wat beter maar wat ik tegen sunshine al zei zie heel erg op tegen morgen:) maar uiteindelijk komt het vast allemaal goed;) jij ook heel veel succes morgen ik hoop dat je duidelijkheid krijgt:) bijna vakantie lekker hoor waar gaan jullie naar toe als ik vragen mag

16. sunshine81

@Twinkle, dat kan ik me zeker voorstellen dat je er tegenop ziet, je hebt al 4x slecht nieuws gehad. We gaan voor de 5e en laatste poging en nu GOED nieuws. Ik duim heel hard met je mee.

@Pien, heerlijk waar ga je heen? Naar de zon hopelijk. Na morgen weet je in ieder geval meer en kan je het misschien een heel klein beetje laten rusten. Dit worden inderdaad twee hele lange weken, pfff. Zie er nu al tegenop haha. Het is nu veel spannender omdat wij al een half jaar weten dat het eigenlijk spontaan niet zal lukken, nu is er weer heel veel hoop en ik voel me ook gek. Ik kan testen als manlief een weekend naar Lowlands is, ook gezellig:D
    Succes morgen bij de internist.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine dankje wel:) ik ben heel benieuwd

18. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Succes met de FM vandaag Twinkel !

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    en Pien veel succes vandaag bij de internist. (en wat lekker: 3 weken vakantie in het vooruitzicht)

ik ga zelf over 18 dagen 2 weken op vakantie... kan het nu al niet meer afwachten

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 hoe is het gegaan vandaag ik wens je nogmaals heel veel succes:) knuff

@ pantertje hoe gaat het met jou is de spanning nog een beetje uit te houden:) knuff

nou meiden vandaag fm 5 gehad en vrijdag fm 6:( het posi nieuws was dat er wel weer wat groei was van 11mm naar 12,5mm:) dus dat betekent nu in twee dagen meer als maandag na een week maar het wil ook zeggen dat het echt heel langzaam gaat:( ze zag dat ik toch wel echt teleurgesteld was met die langzame groei dus heeft ze even de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden het is de eerste cyclus met hormonen en dan is het altijd even kijken hoe het gaat bij mij dus echt heel langzaam ze gaat nu even overleggen met de gyn wat we deze cyclus gaan doen dat hoor ik vrijdag bij fm 6 dus ben benieuwd het kan heel goed zijn dat ik deze cyclus gewoon af moet wachten en de volgende cyclus ga starten met een hogere hoeveelheid hormonen:( dus al met al baal ik er weer vreselijk van het schiet gewoon niet op zo

om mijn gedachten even op nul te zetten ga ik vandaag lekker een dagje met manlief mee hij gaat vandaag naar belgie dus komt me vanmiddag even op pikken hij is nu al aan het werk maar komt speciaal even lang om mij te halen:D dus ik wens jullie allemaal een hele fijne dag

liefs twink

Deel Deze Pagina